Тести з теми "Числівник" Матеріал до уроку української мови в 6 класі.

Про матеріал

Тестові завдання з теми " Числівник".

Мета:

-узагальнити й систематизувати знання учнів з розділу “Числівник";

-сформувати цілісну систему особистих знань учнів шостого класу з теми;

-структурувати вивчений теоретичний матеріал шляхом виконання відповідних тестових завдань.

Перегляд файлу

Тестові завдання з теми " Числівник"

Варіант 1.

1.Усі слова є числівниками в рядку *

1 балл

А.пятнадцять, двадцятеро, триста, нуль

Б.трійка, двісті, удруге, другий

В.три, двадцятка, по-другому, обидва

Г.тричі, по-третє, шестеро, дві цілі і чотири десяті

Д.тринадцять, десяток, сто тридцять сьомий, пятдесятиріччя

 

2. Усі слова є числівниками в рядку *

1 балл

А.сто, сорок сьомий, трійня, втретє

Б.сотня, четвертина, три, трьохсотий

В.стотомний, четвірка, тримісячник, третій

Г.тридцятеро, сороковий, семеро, кількадесятий

Д.сімдесят пятий, вісімсот, сотка, сотий

 

3. Числівники вжито в реченні *

1 балл

А.Сотник знав, що Микола Джеря ще раз підніме на нього серпа й боявся цього.

Б.Козацька сотня розтанула в пітьмі.

В.„Артекбув багатоголосим, цього року він розмовляв ста мовами світу.

Г.З-поміж альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.

Д.Мільйонам треба світла, волі, які дають наснагу й віру в майбуття.

 

4.Усі числівники кількісні в ряду *

1 балл

А.тринадцять, сто другий, десять сотих, чотирнадцятеро

Б.пятий, одна третя, півтора, утретє

В.двадцять вісім, півтораста, четвірка, чотири

Г.пятсот, дві цілі десять сотих, чотири восьмі, півтори

Д.сто двадцять девятий, пятнадцятеро, одна двадцята, сім сотих

 

5.Усі словапорядкові числівники в рядку *

1 балл

А.двохсотий, четвертий, пятнадцятий, перший

Б.двісті сорок другий, сороковий, сотенний, дворічний

В.тридцятий, первинний, другий, триповерховий

Г.пятитисячний, пятиярусний, тридцять восьмий, мільйонний

Д.восьмитонний, половинний, сорок сьомий, третій

 

 

6.Усі числівникискладні в рядку *

1 балл

А.тридцять, девяносто шість, сорок вісім, шістсот

Б.триста сорок вісім, пятсот, дванадцять, сімдесят два

В.девяносто, пятдесят шість, чотириста, тридцять пять

Г.одинадцять, триста, пятдесят, шістсот

Д.один, двісті чотири, двісті, пятий

7.Усі числівникискладені в рядку *

1 балл

А.шістнадцять, сім восьмих, шістдесят один, двадцять пять

Б.одна друга, вісімнадцятирічний, пятисотий, девятсот

В.сто два, три тисячі, двадцять два, двісті сорок шість

Г.вісімсот, три чверті, сімнадцять, вісімнадцять

Д.пятсот шість, один, тисячний, двісті сімдесят

 

8.Визначте, яка форма числівника девятсот сімдесят чотири в орудному відмінку є правильною *

1 балл

А.девятистами сімдесяти чотирма

Б.девятьмастами семидесятьма чотирма

В.девятьомастами семидесяти чотирма

Г.девятьмастами сімдесятьма чотирма

Д.жодної правильної форми

 

9.В якому рядку всі числівники записано правильно *

1 балл

А.восьмистам девяноста девяти, чотирнадцятьма

Б.двох тисяч восьмисот восімдесяти девяти, пяти

В.пятсот шестидесяти трьох, триста сорок пятьох

Г.девятистам восьмидесяти пятьох, чотирьохстами двадцятьма двома

Д.сімохстах сімдесятьох шістьох, сто десяти

 

10.Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина *

1 балл

А.чотириста, сімдесят, девятсот

Б.пятдесят, вісімдесят, кількадесят

В.сімсот, шістдесят, двісті

Г.девяносто, кількасот, пятдесят

Д.сто, кільканадцять, тридцять

 

 

 

11.Обидві частини відмінюються в усіх числівниках рядка *

1 балл

А.девяносто, пятсот, вісімдесят, чотириста

Б.тридцять, пятдесят, пятсот, двісті

В.вісімсот, двісті, триста, чотириста

Г.вісімдесят, двадцять, одинадцять, тридцять

Д.сімсот, девятсот, пятсот, шістдесят

 

12. Помилку у відмінкових формах кількісних числівників допущено в рядку *

1 балл

А.шістьомастами, шістдесятьма вісьмома, девятьох, сорока пятьом

Б.семисот восьмидесяти вісьмох, стам двом, семидесяти, пятнадцятьох

В.шістдесяти сімом, ста пятдесяти двох, шістнадцятьома, одинадцятьох

Г.вісьмома, восьмистам девяноста девятьом, сімдесяти, пятьома

Д.трьохсот, трьомстам, трьомастами, на трьохстах

 

Числівник. Тести

 

Варіант 2

 

1. Вкажіть числівник.

 

а) пятак ; б) упяте;

 

в) три; г) пятірня.

 

2. Які числівники означають кількість предметів у цілих одиницях?

 

а) порядкові; б) збірні;

 

в) дробові; г) цілі числа.

 

3. Виділіть числівник який означає ціле число.

 

а) дві шостих; б) шістнадцять;

 

в) одна цілих і три десятих; г) одна четверта.

 

4. Позначте збірний числівник.

 

а) пятсот; б) пятнадцятеро;

 

в) п'ятнадцять; г) пятдесят.

 

5. Визначте дробовий числівник.

 

а) пятеро; б) сімнадцять;

 

в) сім цілих і пять десятих; г) пять.

 

6. Вкажіть порядковий числівник.

 

а) десять; б) дві десятих;

 

в) десятеро; г) десятий.

 

7. Виділіть рядок, у якому всі числівники кількісні.

 

а) тридцять, тридцять сім, сьомий;

 

б) сорок два, двоє, другий;

 

в) сто, сотий, семеро;

 

г) шість, одна шоста, шестеро.

 

8. Позначте простий числівник.

 

а) вісімсот три; б) три четвертих;

 

в) вісімнадцять; г) сорок один.

 

9. Знайдіть форму родового відмінка числівника пятдесят.

 

а) пятдесят (читачів ); б) пятдесятьма (читачами);

 

в) пятдесяти (читачам); г) пятдесяти (читачів).

 

10. Знайдіть форму давального відмінка числівника девять.

 

а) девятьма (друзями); б) девяти (друзям);

 

в) девяти (друзів); г) на девяти (друзях)

 

11. Вкажіть розряд за значенням числівника одна ціла і пять десятих .

 

а) ціле число; б) збірний;

 

в) дробовий; г) порядковий

 

12. Вкажіть правильну форму родового відмінка числівника шістсот.

 

а) шестиста; б) шістиста;

 

в) шестисот; г) шістисот.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білобородова Марія Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
37054
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку