Тести з теми "Дієслово" для 7 класу

Про матеріал

Контрольна робота містить тестові завдання (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності) з теми "Дієслово", а також практичні (утворити видові пари, зробити морфологічний розбір дієслова, записати правильно дієслова з не). Відповідає вимогам оновленої програми.

Перегляд файлу

                                         Контрольна робота №2

Дієслово

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                        (  4б.)

1. Визначити рядок, у якому подано форму,  що є початковою для дієслова:

   а) переписувати,  гадаючи, завершений;

   б) взувати,  заспівати, пригостити;

   в) задуманий, підперезаний, запитавши;

   г) гадаючи, змелено, закодувати.

2. Дієслова доконаного виду подано у рядку:

   а) озброюють, відлітати, соромляться;

   б) визбирують, доручила, поспішила;

   в) виявили, рушили, скажу;

   г) селитися,  зіграти,  розміняти.

3.  Усі форми майбутнього часу подано в рядку:

   а) добуду,  засвідчу, розкажу;

   б) продекламую, зобов’яжемо, буду хвалитися;

   в) прийду, буду розуміти, вишиватиму;

   г) буду згадувати, буду нагадувати,  чиститиму.

4. Яку синтаксичну роль виконує  інфінітив  у реченні  Уміння слухати –

    важлива якість хорошого співрозмовника:

   а) означення;          б) присудок;      в) додаток;      г) обставина.

5. Позначте рядок дієслів, кожне з яких може мати складену форму май-

    бутнього часу:

   а) запитати, втішити, вітати;

   б) переконувати, концентрувати,  садити;

   в) здобувати, пересідати,  доглянути;

   г) вірити, пізнавати, змалювати.

6. Позначте рядок, у якому всі дієслова вжито в особових формах:

   а) оглянувся, розпечений, вибираючи;

   б) запитую, приблудилася, задобрити;

   в) задумалася,   відповідають,   пришлю;

   г) дізнайся, зробила  б, повернувши.

7. Позначте рядок дієслівних форм, кожна з яких змінюється за особами:

    а) зрозумів, готуєш, сидять;

    б) мудруєш, зазнають, пригадалися;

    в) дозволиш, приєднується, наближаємося;

    г) згадав,  з’ясувала, приготуємо.

8. Визначити рядок, у якому в усіх дієсловах відбувається чергування

    приголосних  при    словотворенні чи словозміні:

   а) дихати, мудрувати, водити;

   б) сидіти, любити, пестити;

   в) возити, зважати, мостити;

   г) тремтіти, вимітати, садити.

Завдання з кількома відповідями                                                                    (1б)

9. Не з дієсловами пишеться разом у рядках:

а)  не/надсилай, не/доїла  пиріжок,  не/гадали;

б)  не/вигукувати, не/набрати, не/дочути;

в)  не/вгавати,  не/навидіти,  не/хтувати ;

г) не/досипати,  не/славити(ганьбити), не/дочувати.

Завдання на встановлення відповідності

 

10. Установіть відповідність:                                                                       (2б)

 

Форма дієслова

Приклади

1.Дієприкметник

А) пригорнулася, запитаю, зігріюся, інтонував

2. Інфінітив

Б) формуючи, спланувавши, мріючи, придумавши

3.Особові дієслова

В) ілюстрований, зшита, крокуючий,  омріяне

4.Безособові дієслова

Г) краяти, кипіти,  зашуміти, лукавити

5. Дієприслівник

Д) світає, хмариться, виготовлено, розпитано

 

Е) заплутаний, зректися, пригадавши, іти

 

11. Утворіть видові пари від дієслів:                                                                (2б)

 вигадувати,  запитати,  припиняти, вчити, гукати, зупиняти.

                                                                         

12.  Зніміть риску:                                                                                              (2б)

  Не/договорив, не/вгавати, постійно не/доїдати, не/доспала нічку, не/здужаю виконати, не/відповів; не /славити, а ганьбити; не/обґрунтувати,  не/хтувати, не/навиджу.

 

13. Зробіть морфологічний розбір дієслова з речення  Люблю тебе,  мій краю милий.                                                                                                          (1б)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Маргарита
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дишлева Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
49909
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку