Тести з теми "Дієслово" для 7класу

Про матеріал

Контрольна робота містить тестові завдання (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності) з теми "Дієслово", а також практичні (утворити форми наказового способу, зробити морфологічний розбір дієслова, записати правильно дієслова ). Відповідає вимогам оновленої програми.

Перегляд файлу

Контрольна робота №3

Дієслово

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                        (  4б.)

1. Визначити рядок, у якому подано форму,  що є початковою для дієслова:

   а) переконувати,  нагадавши, закодований;

   б) вишивати, бачити, розуміти;

   в) задумуватися, розписаний, заспівавши;

   г) пригадати, засіяно, присягнув.

2. Дієслова доконаного виду подано у рядку:

   а) обожнюють, зростати, бояться;

   б) виконаю, призначила, одягаю;

   в) перемогли, виявив, підтримаю;

   г) поселитися,  грати,  змінитися.

3.  Усі форми майбутнього часу подано в рядку:

   а) запропоную,  буду читати, скажу;

   б) проспіваю, нагадаємо, хвилюватимешся;

   в) буду малювати, буду чекати,  розмовлятиму;

   г) знайду, буду жити, знатиму.

4. Яку синтаксичну роль виконує  інфінітив  у реченні  Я прийшов сказати

    вам правду:

   а) підмет;          б) присудок;      в) додаток;      г) обставина.

5. У якому рядку всі дієслова належать до однієї дієвідміни:

   а) запитати, втішити, вітати;

   б) переконувати, концентрувати,  садити;

   в) здобувати, пересідати, доглядати;

   г) вірити, пізнавати, змалювати.

6. Дієслова одного способу подані в рядку:

   а) учись, хай переможе, виборюймо;

   б) зайди, пригодилася, заспівав би;

   в) рухалася,  нехай відповідає,   люблю;

   г) знай, вийшла б, вертаюся.

7. Літеру  е слід писати в усіх особових  закінченнях дієслів у рядку:

   а) печ..ш, вийд..ш, глян..ш;

   б) гайн..ш, одягн..мо, хвал..те;

   в) спійма..ш, пробач..ш, навч..шся;

   г) згада..ш,  встанов..те, доклад..мо

8. Визначити рядок, у якому в усіх дієсловах відбувається чергування

    приголосних при    словотворенні чи словозміні:

   а) колихати, гадати, возити;

   б) просити, водити, поститися;

   в) їздити, поважати, могти;

   г) тремтіти, вимітати, садити.

Завдання з кількома відповідями                                                                    (1б)

9. Не з дієсловами пишеться разом у рядках:

а)  не/приїхав, не/доїла сніданок,  не/думали;

б)  не/покоїтися,  не/навидіти,  не/довиконати;

в)  не/перетнути, не/набрати, не/дочувати;

г) не/доїдати,  не/славити(ганьбити), не/хтувати.

 

Завдання на встановлення відповідності

 

10. Установіть відповідність:                                                                       (2б)

 

1.Дієслова наказового способу

А) присвятили, заморозила, гралося, інформував

2.Форми дієслова

Б) кроїти, купувати,  зшивати, лущити

3.Дієслова минулого часу

В) ілюстрований, малювати, сниться,  сформував-

    вши, мрію

4.Безособові дієслова

Г) приходьте, хай  мріють, запитай,  плануймо

5.Дієслова  ІІ дієвідміни

Д) світає, хмариться, зроблено, розкрито

 

11. Утворіть  усі форми  наказового способу  дієслів                                  (2б)

  Пригадати, знати.

12.  Зніміть риску:                                                                                              (2б)

  Не/допоміг, не/вгавати, не/доїла кашу, не/досипати, не/здужаю виконати, не/відпочив; не / ганьбити, а славити; не/долюблювати, не/хтувати, не/навиджу.

 

13. Зробіть морфологічний розбір дієслова з речення  «Кожному мила своя сторона», - писав Г.Сковорода.                                                                         (1б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дузь Олена Анатоліївна
    Дуже дякую допомогли!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
2867
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку