ТЕСТ «Словосполучення. Речення» 5 клас
Початковий рівень (по 0,5 бала за правильну відповідь)
1.Два або більше слів, пов’язані між собою за змістом та підрядним (залежним) зв’язком – це:
А Словосполучення
Б Речення
В Текст
Г Слово
Д Мікротема
2.Одне або декілька слів, пов’язаних між собою, що виражають завершену думку – це:
А Словосполучення
Б Речення
В Мікротема
Г Слово
Д Текст
Середній рівень ( по1 балу за правильну відповідь)
3.Не є словосполученнями поєднання слів у рядку
А зустріти товариша, день теплий, далекий край.
Б Голубе небо, вдягнув вишиванку , читав вголос.
В Вишня цвіте, поле і ліс, у затишку.ТЕСТ
Г Дивне відчуття, сивий від віку, молодий місяць.
Д писати портрет, самотня людина, говорити тихо.
4.У якому рядку у всіх словосполученнях головне слово виражене дієсловом?
А Щедра осінь, ранні овочі, твій погляд.
Б Розмовляти тихо, лине над землею, вийшов з кімнати.
В Любов до землі, ходить тихо, веселі друзі.
Г Дуже прикро, думає швидко, діяв по-дружньому.
Д прагнути до звершень, світлий розум, розкрити книжку.
5.Непоширене речення записане в рядку :
А Завітала весна
Б У лісі розцвіли медунки.
В Молоденька трава вкриває луки.
Г Сонячне проміння заглянуло в шибку.
6.Речення з одним головним членом –присудком записане в рядку :
А Стежинка кличе в ліс.
Б У гіллі дерев грається сонячне проміння.
В Бережіть цю неповторну тишу природи
Г Важкі краплі роси вкрили густу в траву.
Д Шумлять від вітру верховіття дерев.
7.У котрому реченні присудок виражений прикметником ?
А Відлітають у вирій тужливі журавлі.
Б Небо погідне, лагідне і чисте.
В Туман клубочиться над сонним озером.
Г Тихо спускається темна нічка на сонну землю.
Д Золотий місяць виглядає з-за хмар.
8.У котрому реченні підмет виражений займенником ?
А Розлога верба схилилася над водою.
Б Купає віти верба у річці.
В Ліс пробудився від зимового сну.
Г У чистому озері він побачив своє відображення..
Д Листя поволі кружляло в повітрі.
Достатній та високий рівні (5 балів)
Тихо над ланами та полями стелиться кучерявий туман
Підкресліть усі члени речення
Випишіть із речення всі можливі словосполучення та визначіть в кожному головне і залежне слово.
Складіть 3-4 речення в продовження запропонованого речення.