Тести закритого та відкритого типу з теми "Словотвір та Орфографія"

Про матеріал

Матеріал до контрольної роботи у 6-му класі з теми "Словотвір та орфографія" (тестові завдання відкритого та закритого типу) з відповідями. 1-6 питань тестові на знання теоретичного і практичного матеріалу. 7-8 належать до ІІІ рівня складності, які належать до питань відкритого типу, де учні застосовують свої практичні навички. ІV рівень на розвиток застосування практичних здібностей.

Перегляд файлу

Контрольна робота

З теми «Словотвір. Орфографія»

І варіант

І-ІІ рівні (6 балів)

1. Словотвір — це:

А) розділ, який вивчає способи творення слів;

Б) розділ, який вивчає значущі частини слова;

В) розділ, який вивчає словотвірне гніздо.

2. Похідні слова знаходяться у рядку:

А) школа, яблуко, бігти;

Б) школяр, яблучний, перебігти.

3. Яким способом утворене слово – будматеріали?

А) суфіксальний;

Б) префіксально-суфіксальний;

В) безафіксний;

Г) складання основ (або слів).

4. Твірним для іменника співачка є слово:

А) співати;

Б) співак;

В) співучий;

Г) спів.

5. Префіксальним способом утворено кожне слово рядка:

А) приїхати, переписати;

Б) прочитати, простір;

В) випускний, вишуканий;

Г) розказати, вихідний.

6. Правильно записано всі слова в рядку:

А) льотчик-космонавт, кроко-мір, браський;

Б) казахський, солдатський, кількаразовий;

В) ЄС, іртишський, мініпальто;

Г) відео-карта, Перебийніс, полтавський.

ІІІ рівень (3 бали)

7. Від поданих слів утворіть прикметники за допомогою суфікса –ськ-. Виділіть суфікс.

Цюріх, Кривий Ріг, Кагарлик, латиш, емігрант.

8. Утворіть від поданих слів іменники із суфіксом – ин (а).

Залізниця, донецький, дніпропетровський, тернопільський, прилуцький.

IV рівень (3 бали)

9. Виконайте словотвірний розбір слів: переказати, будматеріали, пуск, безсоромний.

Відповіді: 1.а; 2.б; 3.г; 4.б; 5.а; 6.б.

 

 

 

 

Контрольна робота

З теми «Словотвір. Орфографія»

ІІ варіант

І-ІІ рівні (6 балів)

1. Непохідні слова – це:

А) є первинними, особливості їх виникнення загубилися у віках, походження не можна мотивувати іншими словами;

Б) утворені на базі інших слів.

2. Яким способом утворене слово – нарукавник?

А) префіксальний;

Б) суфіксальний;

В) префіксально-суфіксальний;

Г) безафіксний.

3. Слово клекіт, щебет, стук утворено способом:

А) префіксальним;

Б) суфіксальним;

В) безафіксним;

Г) складанням основ.

4. Орфографічну помилку допущено в рядку:

А) пів-Аргентини, м'ясо-молочний, телемарафон;

Б) УТН, батько-мати, хліб-сіль;

В) автомагістраль, тихо-тихо, кіно-зірка;

Г) тишком-нишком, п’ятикласник, екс-президент.

5. Правильно записано всі слова в рядку:

А) запоріжський, гайдамацький, ткацький;

Б) казацький, вінницький, чумаський;

В) студенський, чеський, кременчуцький;

Г) криворізький, паризький, прилуцький.

6. Через дефіс пишуться всі слова в рядку:

А) екс/чемпіон, великий/превеликий, українсько/російський;

Б) вербо/лози, перекоти/поле, гори/цвіт;

В) школа/інтернат, сорто/оновлення, лісо/сплав;

Г) чорно/слив, шафа/купе, лейб/медик.  

ІІІ рівень (3 бали)

7. Від поданих слів утворіть прикметники за допомогою суфікса –ськ-. Виділіть суфікс.

Турист, казах, Острог, Світязь, Овруч.

8. Утворіть від поданих слів іменники із суфіксом – ин (а).

Галицький, львівський, комік, чернігівський, хмельницький.

IV рівень (3 бали)

9. Виконайте словотвірний розбір слів: паризький, братський, неробство, блакить.

Відповіді: 1.а; 2.в; 3.в; 4.в; 5.г; 6.а.

 

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
6211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку