Тестова контрольна діагностувальна робота за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля"

Про матеріал
Запропонована розробка містить тестові завдання і завдання відкритої форми з метою перевірки набутих предметних компетентностей з української літератури під час вивчення теми "Ліро-епічний твір. Микола Вороний "Євшан-зілля". Тести розроблені з метою перевірки знання учнями тексту, уміння характеризувати персонажі, засвоїти знання з теорії літератури. Контрольна робота розроблена з орієнтуванням на підручник авторського колективу: Архипова В., Січкар С., Шило С.
Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури за творчістю Володимира Рутківського та Миколи Вороного

Тести і питання відкритої форми

В1

1.Як інакше називають в Україні євшан- зілля?

А полин  Б лимонник  В лобода   Г фуксія сяйниста

2. Де взяв сюжет письменник Микола Вороний для написання «Євшан-зілля»?

А сам вигадав  Б почув від старих людей   В прочитав у літописних текстах  Г запозичив у половців

3. Установи відповідність між персонажем і цитатою з твору.

А  Час минав, і став помалу                         1. Половецький хан

      Рідний степ він забувати,

     Край чужий, чужі звичаї

     Як за рідні уважати.

Б Зажурився, засмутився…                            2. Князь Володимир Мономах

    Вдень не їсть, а серед ночі

    Плаче бідний та зітхає,

    Сну не знають його очі.

В  Улещає, намовляє…                                     3. Син половецького хана

     Та слова його хлопчину

     Не вражають, бо забув він

     Вже і батька, і родину.

Г   Взяв хлопця під час походу                          4. Гудець

     З ясирем в полон і потім

     При собі лишив за вроду.

4. До якого жанру належить твір «Євшан-зілля»?

А пісня   Б ліро-епічна  поема   В пригодницька повість   Г сонет

5. Вибери правильний варіант:

То гудець співає тихо

Пісню тую, що співала

А земля предків половецьких   Б мати синові своєму   В вірна подруга хлопчини

6.До кого звертається половецький хан:

 Ти піди у землю Руську –

 Ворогів наших країну,-

Відшукай там мого сина,

Мою любую дитину.

А до свого брата   Б до гудця   В до найсміливішого воїна  Г до першого помічника

7 Що вернуло юнакові пам'ять про половецьку землю?

А колискова пісня  Б запах полину  В лист від рідного батька Г вишита сорочка

 

8 Кому з героїв  належать слова:

Краще в ріднім краї милім

Полягти кістьми, сконати,

Ніж в землі чужій, ворожій

В славі й шані пробувати?

А князю Володимиру Мономаху   Б юнакові половцю  В гудцю  Г ханові

9 Про кого говорить поет у заключній частині твору?

Чи ж вони не відцурались,

Не забули тебе, неньку,

Чи сховали жаль до тебе

І кохання у серденьку?

А про україців  Б про половців  В про київських князів  Г про сім’ю хана

10. Як можна сформулювати головну думку поеми?

А кожна людина любить рідну землю  Б у кожного народу є свої символи  В краще згинути, захищаючи свою землі, аніж добре жити в чужому краю   Г рідні пісні – скарб народу, який треба оберігати

11. Який твір ми називаємо ліро-епічною поемою?  (2 б)

 

 

   

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку