Тестова контрольна робота з теми "Займенник як частина мови"

Про матеріал
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів із теми "Займенник як частина мови", перевірити знання, уміння, необхідні для правильного використання займенників у мовленні; удосконалювати навички логічного мислення, порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягень учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Займенник»

І варіант

1.Правильним є твердження, ОКРІМ:

А) Займенник – це самостійна частина мови, яка вказує на особу, ознаку, предмет, кількість, але не називає її.

Б) Усі займенники змінюються за відмінками.

В) Відносні займенники вживаємо для зв`язку частин складного речення.

Г) Зворотний займенник себе змінюємо за відмінками і числами.

2. До одного розряду належать займенники в рядку:

А) мій, твій, усякий;

Б) ніхто, ніщо, інший;

В) щось, будь-який, деякий;

Г) тебе, нас, себе.

3. Правильно написано всі займенники в рядку:

А) нічий, якийсь, щонебудь;

Б) де в кого, де-чиїх, котрийсь;

В) скільки-небудь, казна в чому, хтозна-що;

Г) хтось, казна-де, абищо.

4. Три займенники має речення:

А) Кожна нація має свої звичаї.

Б) Звичаї народу - це ті прикмети, по яких розпізнається народ.

В) У нашім раї на землі нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дитяточком малим.

Г) Усе теє пригодиться, що на полі коріниться.

5. З`ясуйте яким членом речення є виділений займенники:

Люби, шануй, піднось до зір

Цю українську мову

Нема солодшої – повір,

За неї пречудову.

А) підмет; Б) означення; В) додаток; Г) обставина.

6. Відредагуйте і запишіть речення.

Матуся попросила доньку купити собі цукерки.

7. Спишіть, підкресліть займенники як члени речення.

Якщо до вас зателефонувала чи надіслала смс-повідомлення незнайома особа, то не повідомляйте їй ніяку інформацію про себе і своїх рідних.

8. Спишіть, визначте рід, число і відмінок займенників.

Учись, мій хлопче, відмінником будь,

Люби і поля, і діброви,

І де б ти не був, де би жив, не забудь

Своєї вкраїнської мови.

(В.Сосюра).

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Займенник»

ІІ варіант

1.Правильним є твердження:

А) Займенник – це самостійна частина мови, що означає ознаку предмета.

Б) Питальні займенники вказують на осіб, істот, предмети, явища.

В) Заперечні та неозначені займенники змінюємо за родами, числами і відмінками.

Г) У реченні займенник виступає тільки означенням.

2. До одного розряду належать займенники в рядку, ОКРІМ:

А) який, чий, скільки;

Б) щось, деякий, стільки;

В) хто, що, котрий;

Г) цей, той; такий.

3. Правильно написано всі займенники в рядку:

А) абищо, нідочого, казна-скільки;

Б) хтозна-кому, де в кого, дещо;

В) ні для кого, аби-чий, де-кому;

Г) будь-який, ні з ким, казнащо.

4. Два займенники має речення:

А) Наш український народ має багату українську культуру.

Б) У нас склалася особлива дружба, яка не допускала будь-яких секретів один від одного.

В) Добре тому ковалеві, що на обі руки кує.

Г) Увесь Дніпро був ніби помальований.

 5. З`ясуйте яким членом речення є виділений займенники:

Люби, шануй, піднось до зір

Цю українську мову

Нема солодшої – повір,

За неї пречудову.

А) підмет; Б) означення; В) додаток; Г) обставина.

6. Відредагуйте і запишіть речення.

Я попросила маму принести свою книжку.

7. Спишіть, підкресліть займенники як члени речення.

Якщо на вашу сторінку в соціальній мережі надійшов запит від незнайомої особи, то зайдіть на акант цього дописувача й подивіться, що він пише, що постить, чи є спільні друзі.

8. Спишіть, визначте рід, число і відмінок займенників.

Учись, мій хлопче, відмінником будь,

Люби і поля, і діброви,

І де б ти не був, де би жив, не забудь

Своєї вкраїнської мови.

(В.Сосюра).

 

 

docx
Додано
10 березня 2021
Переглядів
6073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку