4 клас
Тестова перевірка мовних знань та умінь учнів з теми
Речення
1. Віднови поняття «речення» і вкажи правильну відповідь.
Речення - це:
а) группа______, які пов'язані між__________.
б) группа___________.
в) группа__________, які пов'язані між_________ і висловлюють ________думку.
2. Прочитай і визнач кількість речень.
Мураха і зерно
Мураха знайшла зерно вона потягнула його в мурашник але зерно було важке мураха одна не змогла дотягнути його тому вона покликала на допомогу товаришів разом вони перетягнули зерно до мурашника.
а) 5;
б) 6;
в) 7.
3. Добери до схеми речення.
який? що? що зробив? якими? чим?
а) Зашуміли біля річки зелені очерети.
б) Запашний бузок зацвів ніжними квітами.
в) Соняхи повернули до сонця жовті голівки.
4. Вкажи складне речення з однорідними членами.
а) Я дуже люблю збирати гриби.
б) Я розкладу гриби, а кіт підійде, обнюхає і починає їсти.
в) Їстівні гриби кіт їсть, а від отруйних відвертається.
5. Склади речення за схемою, запиши його, підкресли всі члени речення.
що? що? що? що роблять? де?
, , .
6. Яке словосполучення можна замінити словом прозорий?
а) Чистий зошит;
б) чисте повітря;
в) чисте небо.
7. Запиши текст «Мураха і зерно», розставляючи розділові знаки.
8. Придумай і запиши речення із звертанням
Склала Грідюшко Ірина, вчитель початкових класів Краматорської ЗОШ №19