Тестова робота №1. "Усна народна творчість (Історичні пісні. Пісні Марусі Чурай)"

Про матеріал

Тестова робота складається з 12 тестів закритого характеру з вибором 1 правильної відповіді (І рівень), 1 завдання, що передбачає встановлення послідовності, 2 - на встановлення відповідності, 6 завдань відкритого характеру (ІІ-ІІІ рівень) і завдання творчого характеру (твір-мініатюра).

Перегляд файлу
  1. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем. (2 б)

1.«За що шанує народ пісні Марусі Чурай».

2.«Історична пісня — минуле українського народу».

3.«Моя улюблена українська історична пісня».

4.»Народні співці — кобзарі, бандуристи, лірники»

4. Що сталося з Морозенком («Ой Морозе, Морозенко), коли він потрапив у полон?

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

10. «Моя улюблена українська історична пісня».

12. «Книга — дзеркало життя».

 

 

5. Установіть відповідність між назвою твору та уривком з нього.

1. «Віють вітри, віють буйні».

2. «Зажурилась Україна».

3. «Ой не ходи, Грицю».

4. «Максим козак Залізняк».

а) Ой рад би я, матусенько,

Скоріше вернуться,

Та щось мій кінь вороненький

В Воротях спіткнувся…

б) Обступили город Умань,

Покопали шанці

Та вдарили з семи гармат

У середу вранці…

в) У неділю рано зіллячко копала,

А у понеділок переполоскала,

Як прийшов вівторок – зілля ізварила…

г) Де ти, милий, чорнобривий,

Де ти? Озовися!

Як без тебе я горюю,

Прийди подивися!

д) Ой козак до ружини,

Бурлака до дрюка:

Оце ж тобі, вражий турчин,

З душею розлука.

6. Установіть відповідність між назвою твору та його провідним мотивом.

1. «Засвіт встали козаченьки».

2. «Зажурилась Україна».

3. «Та, ой, як крикнув же та козак Сірко».

4. «Максим козак Залізняк».

а) прощання козака перед далекою дорогою із рідними;

б) перемога козаків над поляками під Жовтими Водами в 1648 р.;

в) страждання українського народу від набігів турецько-татарських орд;

г) зображення гайдамацького повстання;

д) похід козацького війська на кримського хана.

3.

5. Установіть відповідність між назвою твору та уривком з нього.

1. «Засвіт встали козаченьки».

2. «За Сибіром сонце сходить».

3. «Чи не той то хміль».

4. «Та, ой, як крикнув же та козак Сірко».

а) Зовуть мене розбійником,

Кажуть – розбиваю.

Ще ж нікого я не вбив,

Бо й сам душу маю…

б) Не плач, не плач, Марусенько,

Не плач, не журися

Та за свого миленького

Богу помолися…

в) Гей, та ми ж думали, ой та ми ж думали,

Та що над небом сонечко сяє, –

Аж то військо та славне запорізьке

Та на вороних конях у степу виграває…

г) Годі тобі, пане-брате,

Ґринджоли малювати,

Бери шаблю гостру, довгу

Та йди воювати!

д) Становили собі ляхи

Дубовії хати, –

Ой прийдеться вже ляшенькам

В Польщу утікати…

6. Установіть відповідність між назвою твору та його провідним мотивом..

1. «Чи не той то хміль».

2. «Ой Морозе, Морозенку».

3. «За Сибіром сонце сходить».

4. «Ой не ходи, Грицю…»

а) перемога козаків над поляками під Жовтими Водами в 1648 р.;

б) жорстока страта татарами козацького ватажка;

в) прагнення народного месника допомагати простим людям;

г) перемога повстанців під проводом Максима Залізняка над панами;

д) помста коханому за зраду, що призвело до трагічних наслідків.

 

8. Установіть відповідність між поданим фрагментом пісні та її назвою.
A) «А я ляхів не боюся і гадки не маю, За собою великую потугу я знаю,
Іще й орду за собою веду: А все, вражі ляхи, на вашу біду».
Б) «Ой, рад би я, матусенько, Скоріше вернуться,
Та щось кінь мій вороненький В воротях спіткнувся».
B) «Обступили город Умань, Покопали шанці
Та вдарили з семи гармат У середу вранці».
Г) «Де ти, милий, чорнобривий, Де ти? Озовися!
Як без тебе я горюю, Прийди подивися!»

1. «Віють вітри, віють буйні».
2. «Чи не той то Хміль».
3. «Засвіт встали козаченьки».
4. «Максим козак Залізняк».
5. «Ой не ходи, Грицю…».

9. Установіть відповідність між цитатою з народної пісні та художнім засобом виразності.
A) «Як поїхав на Вкраїну – Як пишная рожа!»
Б) «битий шлях», «кінь вороненький».
B) «матусенька», «дитинонька».
Г) «Лине гомін, лине гомін
По степу німому,
Вертаються козаченьки
Із бою додому»

1. Паралелізм.
2. Порівняння.
3. Епітет.
4. Пестливі слова.
5. Метафора.

Установіть відповідність між рядками з народної пісні та художнім засобом виразності.
A) «А мене, Кармалюка,
Як звірюку гонять»;
Б) «сокіл-білозорець», «дівка-бранка»;
B) «Орли та із Січі вилітали
Аж то військо та славне запорізьке
Та на Кримський шлях із Січі виїжджало»;
Г) «серденько», «ляшеньки».

1. Епітети.
2. Алегорія.
3. Пестливі слова.
4. Порівняння.
5. Уособлення.

 

 

Установіть відповідність між поданим фрагментом пісні та її назвою.

A) «Ой козак до дружини, Бурлака до дрюка:

Оце ж тобі, вражий турчин…».

Б) «До темниці приходжає,

Темницю відмикає,

Всіх козаків, бідних невольників,

На волю випускає».

B) «Дети, милий, чорнобривий,

Де ти? Озовися!

Як без тебе я горюю,

Прийди подивися!»

Г) «У неділю рано зіллячко копала,

А у понеділок переполоскала,

Як прийшов вівторок – зілля ізварила,

У середу рано Гриця отруїла».

 

1. «Віють вітри, віють буйні».

2. » Зажурилась Україна «.

3. «Ой не ходи, Грицю…».

4. » Маруся Богуславка «.

5. «Ой Морозе, Морозенку».

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
7446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку