2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Тестове завдання на тему:Тема:Символізм-вступ у ХХ століття.

Про матеріал
Тестові завдання можна використовувати для перевіки знань учнів і виконувати на протязі уроку.Виконувати завдання можна усно та письмово.Творчі завдання сприяють розвитку креативного мислення та розкривають творчій потенціл учня.
Перегляд файлу

9 клас

Урок№9

Тема:Лабіринтами художньої абстракції.

 

1 «Картинна галерея»2б

Визначити до якого напряму авангардного мистецтва належать картини.

2 Дослідники 2б  с.

Характерні особливості  абстракціонізму

1______________

2_____________

3______________

4_______________

5________________

6________________

 

3 Заповнити таблицю с.64-65 (3б)

Засновники напряму

Назва напряму

Художні особливості

Твори мистецтва

В.Кандинський

Лірико-емоційна абстракція

Вираження емоційних

станів, орієнтація на експресію кольору, вільні форми й ритми.

 

Поперечна лінія,

Домінуюча дуга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Порівняти твори мистецтва(2б)

Василь Кандинський. Козаки та Петро Андрусів. Бій під Конотопом

 Віднайдіть лінії, кольорові плями, силуети, у яких В. Кандинський пе­редає динаміку руху козаків. Порівняйте дві композиції на спільну тематику — абстрактну з фігуративною.

5 Практична робота (3б)(на вибір)

1 Уяви себе дизайнером і запропонуй варіант оформлення побутових речей (чашки,тарілки,шафи тощо)із застосуванням ідей П. Мондріана.

2 Дай власне тлумачення картини «Чорний квадрат»К.Малевича. Врахуйте «підказку» художника: «Чорне і біле — це світло і темрява, площина і безмежність...». Чому, на вашу думку, саме ця композиція стала знаковою для мистецтва XX ст.?

 

 

docx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
22 березня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку