Тестові завдання для перевірки і узагальнення знань у 3 класі за новою програмою

Про матеріал

Музичне мистецтво - творчий урок, і різні контрольні чи самостійні роботи - то, звичайно, не наші методи роботи. Але модні в останні роки тестові завдання, кросворди, цікавинки учні навіть дуже полюбляють виконувати, і подібні завдання робимо вже багато років поспіль. Пропоную вам розробку за новою програмою для 3 класу. Окрім звичних тестів, матеріал містить мої авторські вірші, кросворди, цікавинки.

Перегляд файлу

3 клас. Музичне мистецтво. Тест №1 (І семестр)

 

1.   Підкресліть поважних китів - мешканців країни Музики:

         а) Пісня                     в) Інструмент

         б) Танець                   г) Марш

 

2.   З’єднайте стрілочками ім’я композитора із його твором:

      Родіон Щедрін

      Франц Шуберт

      Людвіг ван Бетховен

      Фредерік Шопен

 

      «Військовий марш»

      «Золоті рибки»

      Прелюдія №20

      Симфонія №5

 

3.   Викресліть зайве слово серед вулиць міста Балету:

          а) танець                        в) пісня

          б) декорації                   г) музика

 

4.   Викресліть зайве слово серед вулиць міста Опера:

          а) танець                        в) пісня

          б) декорації                   г) музика

 

5.   Його щодня використовують музиканти, слюсарі, школярі, люди різних професій: а) ножиці                    в) ключі

б) плоскогубці           г) голки

 

6.   Вставте пропущені слова у пісні: Довго  ………   баранець, І промовив, як  ………… : - Це хвороба непроста, Треба різати хвоста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас. Музичне мистецтво. Тест №2 (І семестр)

 

1.   Вагончики потяга «загубилися». Допоможи їм знайти «свій» тепловоз. Познач стрілочками, куди рухатися кожному вагончику.

 

 

2.   Завдяки цій Феї мелодія набуває яскравості, виразності; вона допоможе впізнати тобі в музиці чи слові сумнів, радість, запитання, чи велич і гордість. Хто ця Фея? а) скоромовка                   в) інтонація

б) прелюдія                       г) елегія

 

3.   Які бувають інтонації в музиці? Підкресліть їх імена.

а) нотні                       в) виражально-зображальні

б) ритмічні                 г) жартівливі та сумні

 

4.   Вставте пропущені слова у текст пісні:

І от на цю ялинку з колючим   ………. 

Напали тишком-нишком Щеня і  ……… .

…….. й лапами кусали й шкрябали,

Аж поки не звалили  ………  і  ………… .   

 

5.   З’єднайте стрілочками композитора та його твір:

      Микола Лисенко      «Гра в зайчика»

      Микола Леонтович «Зима і Весна»

      Михайло Глінка       «Казка про царя Салтана»

      Римський-Корсаков          «Марш Чорномора»

 

6. Як називається Фея, яка дуже любить несподіванки і вигадує щось на ходу, без    довгих міркувань і роздумів:

а) Елегія                     в) Імпровізація

б) Інтонація               г) Енергія 

 

3 клас. Музичне мистецтво. Тест №3 (ІІ семестр)

1.   Заповніть схему-таблицю потрібними словами (виберіть їх  із нижчеподаного       музичного словничка )    

    

 

 

 

2.   Викресліть тривалість, якої немає у музиці:

а) ціла                      г) шістнадцята

б) половинна           д) вісімнадцята

в) четвертна          е) восьма 3. З’єднай стрілочками кубики Феї Динаміки так, щоб для кожного знаку динаміки     було пояснення, що він означає:

 

 

 

поступове зменшення  звуку                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

4.   Впізнай пісню за малюнком:

 

 

 

5.   З’єднайте стрілочками композитора та його твір:

      Микола Лисенко      «А вже весна»

      Йоганес Брамс        «Вальс»

      Франц Шуберт       «Угорський танець»

      Фредерік Шопен     «Полонез»

 

6. Встав пропущені слова в текст пісні:

Моя мама вишиває  ………. , Є на нім багато ………  квіточок: Є волошки, і ………. , й колосок – Моя мама вишиває  ……….

 3 клас. Музичне мистецтво. Тест №4 (ІІ семестр)

 

1.     Вона буває спортивна, музична, шкільна. Хто ця Фея? Впізнайте її ім’я:

а) Фраза                 в) Форма

б) Реприза              г) Ритміка               

 

2.     Що лежить в основі побудови 2-частинної форми?  

а) куплет                        в) кульмінація

б) контраст                    г) кода

 

3.     В якій формі відбувається часте повторення головної теми, чергування її з контрастними епізодами:

а) етюд                     в) рондо

б) обробка                г) варіації

 

4.     З’єднайте стрілочками композитора та його твір:

      Едвард Гріг    Мазурка №5

      Фредерік Шопен     «Пісня Сольвейг»

      М.Дунаєвський        «Турецьке рондо» В.А.Моцарт «Діти капітана Гранта»

 

5.   Для якого інструменту(виключно для нього) писав свої твори Шопен?

а) флейта                        в) акордеон

б) фортепіано                г) скрипка

 

6.   Як називають вступ до опери чи балету?

а) етюд             в) кульмінація

б) елегія           г) увертюра          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткові творчі завдання з музичного мистецтва для третьокласників:

( за новою програмою до підручника Аристової та Сергієнко)

 

До розділу №1 «Пісенність, танцювальність, маршовість»:

 

Завдання 1. Візьміть, будь-ласка, в руки олівчики і чарівні картки на парті і позначайте й розмальовуйте різними барвами те, що я говоритиму: хто живе у музичних царствах, як називається, що робить. Домовились? Тож слухайте: (вчитель розповідає казку із авторської «Музичної абетки» М. Демків)

         

Три типи музики: 

На Планеті Барвистої Музики Є Три Царства чарівні й казкові:

Царство Пісень,  Царство Маршів, Царство Танців— Вони знайомі нам вже, і – ще незнайомі.

В гості зайдем  в Царство ПісеннеСпівають нотки там щоденно

Пісень ліричних, колискових,

І жартівливих, й обрядових,                                

І урочисті й історичні

Звучать у тому Царстві звично. 

Якщо ж зайдем у Маршів Царство— Отримаєм бадьорий настрій, Ми покрокуєм з барабаном, А з нами разом – ще хтось стане: спортсмен, військовий, музикант, і дітвора, і наречені, й космонавт.        

Ритмічна музика в тім царстві

Лунає всюди всім на заздрість.

І Ось, нарешті, Царство Танців:                    

Серед Лисичок, Гномів, Зайців

Танцюють всі, усі  на світі, Танцюють всі дорослі й діти.

Зустрінеш танці тут народні,

Спортивні, бальні й хороводні,

Класичні і сучасні танці

Звучать і вдень, й вночі, і вранці, І ввечері кружляють жваво,    Завжди в тім царстві є забави.

Тепер уже, звичайно, нам знайомі Три Царства Музики чарівні й казкові. То ж якщо вирушиш в Музичну ти Планету, Не забувай магнітофон ти і касети.

 

 

Завдання 2: Розв’яжіть кросворди «Колядки», «Веснянки», «Пісенна музика» КОЛЯДКИ

 

1.  Видатний український оперний співак Іван…

2.  Колектив співаків, виконавців.

3.  Одна з семи нот

4.  Найпопулярніший музичний жанр, в якому поєднано музику і поезію

5.  Одна з семи нот.

6.  Колектив виконавців на музичних інструментах. 7. Всесвітньовідома українська щедрівка.

 

 

ВЕСНЯНКИ

 

 

 

1.  Свято Воскресіння.  

2.  Одна з семи нот.

3.  Найпопулярніший музичний жанр, в якому поєднано музику і поезію.

4.  Великоднє яйце.

5.  Одна з семи нот.

6.  Українська співачка Ніна…

7.  Колектив виконавців на музичних інструментах.

8.  Автор опери «Коза Дереза» Микола…

————————————————————————————————————————

 

                                КРОСВОРД  « ПІСЕННА МУЗИКА »

 

 

 

1.       Частинка пісні. (куплет)

2.       прізвище автора « Червоної рути». (Івасюк)

3.       5 нота. (соль)

4.       Вступ до опери. (увертюра)

5.       Вокально-хоровий твір з кількох пісень на одну тему. (кантата)

6.       Має ґудзики, а не баян, має клавіші, та не піаніно. (акордеон)

7.       Прізвище української оперної співачки, якій 4 країни надали своє громадянство. (Маланюк)

8.       3 нота. (мі)

9.       Український струнний музичний інструмент , який часто використовують для супроводу пісень. (бандура)

10.   Знак, який підвищує звучання ноти на півтона. (дієз)

11.   Композитор-класик української музики. (Лисенко)

12.   «Голос» грецькою мовою. (вокал)

13.   Вистава, у якій всі персонажі співають, тобто зміст розкривається засобами музики і слова.

(опера)

 

 

 

 

До розділу №2 «Інтонація»:

Завдання 1: Розв’яжіть кросворди на тему «Інтонація»

 

 

КРОСВОРД  «ІНТОНАЦІЯ» 

 

 

 

 

 

 

1.     Український народний духовий інструмент, він є солістом в опері «Лісова пісня» Кирейка- (пригадайте «Награвання Лукаша»).

2.     Український композитор-класик, автор дитячих опер «Зима і Весна», «Коза Дереза», «Пан Коцький».

3.     Маленьке «зернятко», частинка пісні, її основної мелодії.

4.     Найперша пісня, з якою зустрічається людина від її народження.

5.     Злий гном-чарівник із довгою бородою, марш якого ми слухали на уроці музики.

6.     Одна із семи нот.

7.     Чарівна Фея, яка любить несподіванки та вигадує завжди щось на ходу.

8.     Флейта, що вміє «співати»  дуже високим голосом ( у високому регістрі), вона вдвічі менша за звичайну.

9.     Найпростіший жанр музики, в якому поєднуються слово і мелодія, один з «трьох китів».

 

 

 

Завдання 2: «Музичні віршики» (автор Демків М. В.)

Діти, нотки «заховалися» у словах і хочуть пограти з нами у піжмурки. Давайте відшукаємо їх і    підкреслимо олівчиками у тексті. 

( подаю два варіанти віршів: підкреслені для зразку та не підкреслені, вже для роздруку учням ).

 


                           ***    

Маля Метелик з місіс Батерфляй Сідали на імпрезах пити чай.

Фактично бесіда була їм нецікава,

Даремно місіс тра-ля-ля співала жваво,

Маля Метелик від нудьги кружляв комічно, І перекинув фарбу, бо такий незграба вічно. Довкола галас учинився і демарш:

Містер Донкрильця вимагав реванш, Отак Метелик з місіс Батерфляй Невдало сіли на імпрезі пити чай.

                           

***

Перепілка для перепеляток

Замісила картопляний пляцок.              Сік зробила з ревеню й берези,              Догоджала, годувала всіх маляток,       У пташат бувають теж імпрези.

 

                        

                  ***

Хто я? Не  ведмідь, не лялька,                  

І не тигренятко,

Я – на фабриці пошита                                Іграшка-малятко.

Маю фарби гарні, ними                             

Малювати можна,                                        Знають всі, який із мене                             

Добрий є художник!

Хоч глядач є вередливий,

Та до мене – милостивий,

Бо я – не ведмідь, не лялька,

І не тигренятко,

Я – на фабриці пошита Іграшка-малятко.

 

                     

 

            ***

Сірий Кіт повівся чемно:

Думу думав він недремно. Нафантазував без міри Гречки, сиру, сітку риби,хліба фіру. Смачно облизався від фантазій, От якби насправді цих оказій!

Замісити б тісто, спекти пляцок,

Пригостити всіх сусідів-кицьок, Довго думав Сірий Кіт, Поки сам собі набрид.

 

                   ***        

Лялька Барбі рано встала,

Губки й щічки фарбувала,

Босі ніжки в черевички Взула швидко, це вже звичка.                  Потім взяла парасольку І побігла вчити дольки.                            

Дольки ляльку всі чекали,                       

Премію їй навіть дали.                             

 

               

                ***

Білка Міля була в лісі, Оселялась на горісі.

Та під деревом ведмідь

Все співав фальшиво «мі», Білка Міля налякалась, Й на горіх не оселялась.

 

                

                ***

Плями в зошитах і в книжці,                   

Навіть в шафах школяра,

Гребінь в сумці з помідором,

У шухляді – крем й мітла.                         От такий-то в нас маляр –                         Пофарбований школяр.

                

 

***                                                      

Каченята Крек і Крокус

Всім представлять смішний фокус,

Дві мотузки довгі й сірі

Перетворяться у звірів,

А старенькі дві сандальки – Перетворяться у ляльки. Їм би в цирку працювати,  І малят розвеселяти.

 

                           ***

Зайчик Сіренький у лісі стрибав,

Всіх він лякався, від всіх утікав.            

Досить вже, зайчику, звірів боятися,      Перепочинь, приходи спілкуватися.      

Весело ми реготати уміємо, Радість і щастя між звірів ми сіємо.       

***

Сіра Мишка Фараончик Все витримує фасончик:

Худорлява мишка знову

Посміхається чудово.                                                                

Кіт Мартин злякав сіреньку, Й Фараон утік швиденько.

 

                          ***

В січні сіно пахне смачно, Коник з’їв би, але лячно:

Сіно стереже пес Доберман, Вміє він вказати, хто тут пан.  Преміям й медалям Доберман Довіряє більше, ніж коням.

 

                          ***

Йшов собі Ведмідь по лісі, Глянув – Оля на горісі! Заревів Ведмідь: «Байдуже!» А дівча злякалось, дуже.

Міцно за гілля трималось, Й ґречно «Добрий день» сказало

 

                          ***

На деревах снігурі сіли всі на гілля

Смішно чепурилися, ніби на весілля, У червоне черевце дзьобики ховали, Довго на міцний мороз зовсім не зважали. На галяві між дерев пісенька лунає, Снігурі, мов факели, майорять у гаї.

 

                       ***

В теплий дощик Черепаха

З парасолькою гуляє, Черепаха під дощинки

Вміло панцир підставляє:

«Ти січи і лийся, дощик! Черепаха зварить тобі борщику!»

 

                      ***

Лялька з ельфами цікаво,

Мріють, фантазують жваво, Бавляться й сміються дзвінко, І плетуть вінки з барвінку, Серед квітів й парасольки: Виглядають різні дольки,

Фарби в квітах лиш яскраві,

Тому й ельфам так цікаво, З ляльками усі співають, Фантазують та відпочивають.

 

             ***

Цирк малят розвеселяє,

Кольорові фарби має, Дзвінко клоун нам сміється, Недаремно ж він так зветься. Лев й Ведмідь теж на арені, Та не лякайся даремно, Всі ж на світі діти знають: «Цирк лише розвеселяє!»

                            ***

Міккі-Мауси – малята веселилися завзято, Довелось на каруселях гойдатися вище стелі. І морозиво, як факели, тримали, Ґречно всім всміхались, всіх вгощали.

 

 

                 ***

Всміхаються Ангелятка –  Бережуть мене із татком. Добрих вчинків спонукають,

Щастя нам лише бажають, Не лякають Ангелятка – 

Бо слухняні ми із татком.

Фантазуємо, регочемо і мріємо, На полях і гречку, й жито сіємо.

 

                  ***

Ми – школярики, малята, Розумними всі хочем стати. Добро, усмішка, й ґречність з нами Ідуть школярськими стежками.

Ми дружно мріємо і фантазуємо,

Вчимося «файно» й не пустуємо,

У зошитах – без плям, це безперечно, І на дорозі обережні ми й безпечні.

 

                          ***

Плями в зошитах, і в книжках,

Навіть в шафах школяра,

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Гребінь в сумці з помідором, У шухляді – крем й мітла. От такий – от  в нас маляр –  Пофарбований школяр.


 

***    

Маля Метелик з місіс Батерфляй Сідали на імпрезах пити чай.

Фактично бесіда була їм нецікава,

Даремно місіс тра-ля-ля співала жваво,

Маля Метелик від нудьги кружляв комічно, І перекинув фарбу, бо такий незграба вічно. Довкола галас учинився і демарш:

Містер Донкрильця вимагав реванш, Отак Метелик з місіс Батерфляй

Невдало сіли на імпрезі пити чай.

***

Перепілка для перепеляток

Замісила картопляний пляцок.             

Сік зробила з ревеню й берези,             

Догоджала, годувала всіх маляток,      

У пташат бувають теж імпрези.            

 

***

Хто я? Не  ведмідь, не лялька,                  

І не тигренятко,                                            Я – на фабриці пошита Іграшка-малятко.                                         Маю фарби гарні, ними                             

Малювати можна,                                       

Знають всі, який із мене                              Добрий є художник!                                   

Хоч глядач є вередливий,                          

Та до мене – милостивий,                          

Бо я – не ведмідь, не лялька,

І не тигренятко,

Я – на фабриці пошита Іграшка-малятко.

 

 

***

Білка Міля була в лісі, Оселялась на горісі.

Та під деревом ведмідь

Все співав фальшиво «мі», Білка Міля налякалась,

Й на горіх не оселялась.

***

Сірий Кіт повівся чемно:

Думу думав він недремно. Нафантазував без міри

Гречки, сиру, сітку риби,хліба фіру. Смачно облизався від фантазій, От якби насправді цих оказій!

Замісити б тісто, спекти пляцок,

Пригостити всіх сусідів-кицьок, Довго думав Сірий Кіт, Поки сам собі набрид.

 

***        

Лялька Барбі рано встала,

Губки й щічки фарбувала,

Босі ніжки в черевички                             Взула швидко, це вже звичка.                  Потім взяла парасольку                            І побігла вчити дольки.                            

Дольки ляльку всі чекали,                       

Премію їй навіть дали.                             

 

***

Плями в зошитах і в книжці,                   

Навіть в шафах школяра,                         

Гребінь в сумці з помідором,                    У шухляді – крем й мітла.                         От такий-то в нас маляр –                        

Пофарбований школяр.                            

***                                                       

Каченята Крек і Крокус

Всім представлять смішний фокус,

Дві мотузки довгі й сірі

Перетворяться у звірів,

А старенькі дві сандальки – Перетворяться у ляльки. Їм би в цирку працювати,  І малят розвеселяти.

  ***

Зайчик Сіренький у лісі стрибав,

Всіх він лякався, від всіх утікав.            

Досить вже, зайчику, звірів боятися,      Перепочинь, приходи спілкуватися.      

Весело ми реготати уміємо,                    

Радість і щастя між звірів ми сіємо.       

***

Сіра Мишка Фараончик Все витримує фасончик:

Худорлява мишка знову

Посміхається чудово.                                                         

Кіт Мартин злякав сіреньку, Й Фараон утік швиденько.

 

***

В січні сіно пахне смачно, Коник з’їв би, але лячно:

Сіно стереже пес Доберман, Вміє він вказати, хто тут пан.  Преміям й медалям Доберман Довіряє більше, ніж коням.

 

***

Йшов собі Ведмідь по лісі, Глянув – Оля на горісі! Заревів Ведмідь: «Байдуже!» А дівча злякалось, дуже.

Міцно за гілля трималось, Й ґречно «Добрий день» сказало

 

***

На деревах снігурі сіли всі на гілля

Смішно чепурилися, ніби на весілля, У червоне черевце дзьобики ховали, Довго на міцний мороз зовсім не зважали. На галяві між дерев пісенька лунає, Снігурі, мов факели, майорять у гаї.

 

***

В теплий дощик Черепаха

З парасолькою гуляє, Черепаха під дощинки Вміло панцир підставляє:

«Ти січи і лийся, дощику! Черепаха зварить тобі борщику!»

***

Лялька з ельфами цікаво,

Мріють, фантазують жваво,

Бавляться й сміються дзвінко, І плетуть вінки з барвінку, Серед квітів й парасольки:

Виглядають різні дольки,

Фарби в квітах лиш яскраві,

Тому й ельфам так цікаво, З ляльками усі співають, Фантазують та відпочивають.             ***

Цирк малят розвеселяє,

Кольорові фарби має, Дзвінко клоун нам сміється, Недаремно ж він так зветься.

Лев й Ведмідь теж на арені, Та не лякайся їх даремно, Всі ж на світі діти знають:

«Цирк лише розвеселяє!»

                   

 

***

Всміхаються Ангелятка –  Бережуть мене із татком.

Добрих вчинків спонукають,

Щастя нам лише бажають, Не лякають Ангелятка –  Бо слухняні ми із татком.

Фантазуємо, регочемо і мріємо,

На полях і гречку, й жито сіємо.

 

***

Ми – школярики, малята, Розумними всі хочем стати. Добро, усмішка, й ґречність з нами Ідуть школярськими стежками.

Вчимося «файно» й не пустуємо, Ми дружно мріємо і фантазуємо,

У зошитах – без плям, це безперечно,                          ***

Міккі-Мауси – малята веселилися завзято, Довелось на каруселях гойдатися вище стелі. І морозиво, як факели, тримали, Ґречно всім всміхались, всіх вгощали.

 

***

Плями в зошитах, і в книжках,

Навіть в шафах школяра,

Гребінь в сумці з помідором, У шухляді – крем й мітла. От такий – от  в нас маляр – Пофарбований школяр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


І на дорозі обережні ми й безпечні.

 

 

 

 

До розділу №3 «Розвиток музики»:

Завдання 1: Музична казка «Властивості звуків»(автор Демків М.В.)

 

Вчитель читає казку із музичної абетки «Принцеси музичні на нотнім листку…» ( Засоби музичної виразності)

 

(Учні повинні на листку викреслити ім’я Принцес, яких не було у казці.)

 

Принцеси музичні на нотнім листку

Якось суперечку зчинили таку:                                    Хто з них найкориснішим в музиці буде, Кого важливішим вважають всі люди?

Сказала спогорда усім Висота – «Без мене – мелодія прісна й пуста,

Без мене високо і низько всі ноти

Співати не зможуть. Хто скаже щось проти»?

Тривалість змовчати уже не змогла:

«Сестричко, ти права, але й неправа,  Важлива ти дуже, та думай сама –  Пісень без тривалостей ноток – нема.

Тривалість і Ритм прикрашають звучання, Тому ми важливі, кажу без вагання.» «Дівчата, сестрички, чому сперечайтесь?

Ми вже не перше століття всі знаємось.

Це Я – Принц Тембр, ваш менший братик,

І хочу слово я вагоме теж сказати – Без мене ви також були би  нещасні, Бо Я – це забарвлення звуків прекрасне,

Послухайте тільки - і скрипка, й тромбон,

Сопілочка, арфа, і акордеон,

Сопрано і бас – ви ніколи не сплутаєте, Хіба вже ведмідь наступив вам на вуха». … Штрихи – трійнята враз з’явились І в суперечку теж включились:

«А наша роль хіба ж остання? Ми вкажем спосіб виконання:

Легато, нонлєгато чи стаккато

Для музикантів важить теж багато!»

«Ну так, звичайно, а про мене ви забули? – 

Обурився Принц Темп, - О Музи! Чи ви чули?

Хіба ж звучить хорал і колискова жваво?

І ж не буває гопачок повільний і ласкавий…

Я теж важливий, сестри, знайте,

Про Темп ніколи вже не забувайте!» З Куточка почулось Динаміки слово:

«У музиці теж я важлива складова,

Я тихо і голосно вмію співати,

Раптово з’являтись, раптово зникати,       

Без мене у Музиці є нецікаво,

І в залі глядач не кричав би всім «браво»». 

… І тут в суперечку вступив композитор:

 «Дозвольте, шановні, вас всіх помирити. Важливі усі ви, без сумніву, кожен, Але хтось один з вас – нічого не зможе!

І тільки разом, у дружбі, і мирі, Музику МИ написати у силі.

 

Учні повинні на листку викреслити ім’я Принцес, яких не було у казці:

 

ü  Тональність      ü Тривалість ü Домінанта      ü Висота

ü  Штрихи   ü Гармонія

ü  Тембр      ü Динаміка

ü  Темп

 

 

Завдання 2: Розв’яжіть кросворди «Мажор» і «Мінор»:

 

 

КРОСВОРД «МАЖОР»

 

 

 

 

 

1.     Чарівна Фея, основа кожної  музики, без неї музика-тільки ритм.

2.     Слово «тихо» по-італійськи, знак Феї Динаміки.

3.     Окремий вид музики (загальна назва).  

4.     Доповнена композитором народна пісня, яка звучить по-новому.

5.     Різні варіанти однієї мелодії, які складає композитор на якусь тему.

 

 

 

КРОСВОРД «МІНОР»

 

 

 

 

м

 

 

 

 

 

 

2

і

 

 

 

 

3

 

н

 

 

 

 

о

 

 

 

 

 

 

5

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Чарівна Фея, основа кожної  музики, без неї музика-тільки ритм.

2.     Слово «тихо» по-італійськи, знак Феї Динаміки.

3.     Окремий вид музики (загальна назва) .

4.     Доповнена композитором народна пісня, яка звучить по-новому.

5.     Різні варіанти однієї мелодії, які складає композитор на якусь тему.

 

 

 

До розділу №4 «Будова (форми)  музики»:

 

 

Завдання 1: Впізнай композитора по портрету:

 

 

           

 

   Музичний словничок-підказка ( вибери потрібні прізвища із поданих):

  Ф. Шуберт, М. Лисенко, М. Глінка, Е.Гріг, В. Кирейко, Ф. Шопен, В.А.Моцарт….

 

         

Завдання 2: Допоможи повернутись додому музичним інструментам, пісням  і танцям, які заблукали в чужих країнах:

 ( з’єднай стрілочками країну та назву інструмента чи пісні і танцю)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Зай Тетяна Леонідівна
    Дуже хороша робота.Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чередник Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Остапенко Наталія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мигасюк Володимир Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Процайло Наталія
    Дуже цікаві завдання!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Mazurkevych
    Дуже цікаві, змістовні на творчі завдання!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сало Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pdf
Додано
12 березня 2018
Переглядів
4729
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку