Тестові завдання до Лекцій 3,4. з Методики фізичного виховання в спеціальних медичних групах

Про матеріал
Тестові завдання створені для перевірки знань студентів з придмету " Методика фізичного виховання в спеціальних медичних групах "
Перегляд файлу

1.            1.    До основних механізмів лікувальної дії фізичних вправ належать:


а) тонізуюча, трофічна, компенсаторна,               

нормалізуюча.

б) тонізуюча, загально розвиваюча,

загально зміцнююча.


в) компенсаторна, тонізуюча, загально розвиваюча

2.            Тонізуюча дія фізичних вправ характеризується:

            а) фізичних вправ проявляється у          прискоренні місцевого кровообігу і постачанню поживних речовин.

б) можливості фізичних вправ гальмувати або повністю ліквідувати патологічні умовно-рефлекторні в'язки і одночасно


                в) Вона визначається,перш за все, у


сприяти відновленню нормальної регуляції діяльності всього організму.


відновленні порушених моторновісцеральних рефлексів, що дозволяє при правильному підборі вправ цілеспрямовано підвищувати тонус тих органів у яких він понижений.

3.                     Трофічна дія фізичних вправ характеризується:

            а) здійснюється за допомогою спеціально       підібраних вправ при порушенні функцій організму.

б) проявляється в усіх випадках занять і її

можна вважати основною.

Вона визначається,перш за все, у


            в) проявляється у прискоренні місцевого кровообігу і постачанню поживних речовин.


відновленні порушених моторновісцеральних рефлексів, що дозволяє при правильному підборі вправ.


4.                Метою фізичного виховання учнів які за станом здоров'я віднесені до СМГ, є :

а) прискорення ліквідації патологічнихб) відновлення і зміцнення здоров'я процесів.

          в) сформувати позицію самовиховання                                           г) досягнення максимально-можливого для

 

 

даного індивіда рівня фізичного розвитку.

5.

Основною формою фізичного виховання є :

 

а) фізкультурно-оздоровчі заходи.б) позакласні заняття фізичними вправами.

в) урок фізичної культуриг) індивідуальні самостійні заняття.

6.          З скількох частин складається урок фізичної культури в СМГ. ?

а) 1 - одноїб) 2- двох

в) 3- трьохг) 4- чотирьох

7.          З яких частин складається урок фізичної культури в СМГ ?

                   а) Підготовча, Основна , Заключна.                                  б) Основна, Заключна.

в) Вступна,Підготовча, Основна, Заключна.

8.          Які вправи використовують в Вступні частині уроку :

          а) Застосовують нескладні                                                      б) включає підрахунок ЧСС, частоти

загальнооздоровчі або              дихання, дихальні вправи, виховання загальнорозвиваючі вправи, які            відчуття правильної постави, проведення виконують у повільному або середньому          деяких контрольних тестів.

темпі. Кожну вправу повторюють спочатку 4-5 разів, пізніше, через декілька тижнів, 6-8 разів.

            в) Вирішуються основні завдання. Методика її проведення залежить у першу чергу від характеру захворювання, дефекту опорно- рухового апарату і функціональних особливостей кожного учня.

9.             Які вправи використовують в Основні частині уроку :

            а) Вирішуються основні завдання. Методика          б) Застосовують нескладні її проведення залежить у першу чергу             загальнооздоровчі або від характеру захворювання, дефекту            загальнорозвиваючі вправи, які


опорно- рухового апарату і функціональних особливостей кожного учня.

декілька тижнів, 6-8 разів. 

            в) включає підрахунок ЧСС, частоти дихання, дихальні вправи, виховання відчуття правильної постави, проведення деяких контрольних тестів.

10.      Які вправи використовують в Заключні частині уроку :

        а) включає вправи на розслаблення,               б) Застосовують нескладні дихальні вправи, вправи для тих          загальнооздоровчі або загально м'язових груп, які не приймали участі у розвиваючі вправи, які виконують у роботі. їх інтенсивність для забезпечення   повільному або середньому темпі. Кожну активного відпочинку повинна бути              вправу повторюють спочатку 4-5 разів, невеликою.          пізніше, через декілька тижнів, 6-8 разів.      в) включає підрахунок ЧСС, частоти дихання, дихальні вправи, виховання відчуття правильної постави, проведення деяких контрольних тестів.

11.      Поточні оцінки учнів СМГ виставляють за:

а) Оцінку ставиться за виконання                     б) За участь в змаганнях . контрольного нормативу.

в) за теоретичні знання та техніку виконання рухових дій.

12.      На які групи діляться  учні які займаються фізичною культурої ?

а) Основна, Спеціальна.  б) Основна, Підготовча , Спеціальна. в) Підготовча. Заключна.

13. Які діти віднесені до першої групи здоров’я ?

 

            а) здорові, з морфофункциональними відхиленнями, без хронічних захворювань, але мають відхилення у фізичному розвитку;

б) хворі хронічними захворюваннями у стадії компенсації; рідко

хворіють на гострі захворювання, добре себе почувають, мають високу

працездатність.

виконують у повільному або середньому темпі. Кожну вправу повторюють спочатку 4-5 разів, пізніше, через

в) здорові, такі, що не мають хронічних захворювань, з відповідним зросту фізичним розвитком. Рідко хворіють;

14. Які діти віднесені до другої групи здоров’я ?

            а) здорові, з морфофункциональними відхиленнями, без хронічних захворювань, але мають відхилення у фізичному розвитку;

працездатність.

            в) здорові, такі, що не мають хронічних захворювань, з відповідним зросту фізичним розвитком. Рідко хворіють;

15.      Які діти віднесені до третьої групи здоров’я ?

            а) хворі хронічними захворюваннями у                      б) здорові, з морфофункциональними стадії субкомпенсації, що     відхиленнями, без хронічних часто хворіють, з пониженою            захворювань, але мають відхилення у

                      працездатністю;                                                                                  фізичному розвитку;

            в) хворі хронічними захворюваннями у стадії компенсації; рідко

хворіють на гострі захворювання, добре себе почувають, мають високу працездатність.

16.      Комплексну оцінку що до стану здоров’я учня дає :

                а) Вчитель                                                                                      б) Директор школи

б) хворі хронічними захворюваннями у стадії компенсації; рідко хворіють на гострі захворювання, добре себе почувають, мають високу


         в) Лікар - педіатр

17. До групи А відносяться учні :

                 а) зараховуються особи з хронічними, часто

рецидивуючими тонзилітами, виразковою хворобою, хронічними гастритами, колітом, з порушенням жирового і водносольового обміну, з порушеннями функцій сечестатевої системи.

б) зі студентів із серцево-судинними і

ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня.

            в) поєднуються особи з вираженими порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини.

18. До групи Б  відносяться учні :

            а) зараховуються особи з хронічними, часто            б) зі студентів із серцево-судинними і рецидивуючими тонзилітами, виразковою      легеневими патологіями, такими як хворобою, хронічними гастритами,           ревматичний порок серця, колітом, з порушенням жирового і водно-            тонзилокардіальним синдромом, сольового обміну, з порушеннями       хронічною пневмонією,туберкульозом функцій сечестатевої системи.       легень у стадії ущільнення, залишковими

явищами після перенесеного ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня.

          в) поєднуються особи з вираженими

легеневими патологіями, такими як ревматичний порок серця, тонзилокардіальним синдромом, хронічною пневмонією,туберкульозом легень у стадії ущільнення, залишковими явищами після перенесеного порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини.

19. До групи В  відносяться учні :

            а) поєднуються особи з вираженими  порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини.

б) зараховуються особи з хронічними, часто

рецидивуючими тонзилітами, виразковою хворобою, хронічними гастритами, колітом, з порушенням жирового і водносольового обміну, з порушеннями функцій сечестатевої системи.


в) зі студентів із серцево-судинними і легеневими патологіями, такими як ревматичний порок серця, тонзилокардіальним синдромом, хронічною пневмонією,туберкульозом легень у стадії ущільнення, залишковими явищами після перенесеного ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня.

20. Чи можуть учні бути повністю звільнені з уроків фізичної культури?

            а) Повне звільнення школярів від занять                   б) Може бути звільненей на весь фізкультурою може носити тільки період навчання у школі. тимчасовий характер.

            в) Звільненими можуть бути діти, що не відвідують школу через значні патологічні відхилення у здоров'я тих, що навчаються.

Ключ до тесту

1. а (1 балів)

2. в (1 балів)

3. в (1 балів)

4. а б г (1 балів)

5. в (1 балів)

6. г (1 балів)

7. в (1 балів)

8. б (1 балів)

9. а (1 балів)

10. а (1 балів)

11. в (1 балів)

12. б (1 балів)

13. в (1 балів)

14. а (1 балів)

15. в (1 балів)

16. в (1 балів)

17. б (1 балів)

18. а (1 балів)

19. а (1 балів)

20. а в (1 балів)

 

pdf
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку