1. 1. До основних механізмів лікувальної дії фізичних вправ належать:
а) тонізуюча, трофічна, компенсаторна,
нормалізуюча.
б) тонізуюча, загально розвиваюча,
загально зміцнююча.
в) компенсаторна, тонізуюча, загально розвиваюча
2. Тонізуюча дія фізичних вправ характеризується:
а) фізичних вправ проявляється у прискоренні місцевого кровообігу і постачанню поживних речовин.
б) можливості фізичних вправ гальмувати або повністю ліквідувати патологічні умовно-рефлекторні в'язки і одночасно
в) Вона визначається,перш за все, у
сприяти відновленню нормальної регуляції діяльності всього організму.
відновленні порушених моторновісцеральних рефлексів, що дозволяє при правильному підборі вправ цілеспрямовано підвищувати тонус тих органів у яких він понижений.
3. Трофічна дія фізичних вправ характеризується:
а) здійснюється за допомогою спеціально підібраних вправ при порушенні функцій організму.
б) проявляється в усіх випадках занять і її
можна вважати основною.
Вона визначається,перш за все, у
в) проявляється у прискоренні місцевого кровообігу і постачанню поживних речовин.
відновленні порушених моторновісцеральних рефлексів, що дозволяє при правильному підборі вправ.
4. Метою фізичного виховання учнів які за станом здоров'я віднесені до СМГ, є :
а) прискорення ліквідації патологічнихб) відновлення і зміцнення здоров'я процесів.
в) сформувати позицію самовиховання г) досягнення максимально-можливого для
|
|
даного індивіда рівня фізичного розвитку. |
5. |
Основною формою фізичного виховання є : |
|
а) фізкультурно-оздоровчі заходи.б) позакласні заняття фізичними вправами.
в) урок фізичної культуриг) індивідуальні самостійні заняття.
6. З скількох частин складається урок фізичної культури в СМГ. ?
а) 1 - одноїб) 2- двох
в) 3- трьохг) 4- чотирьох
7. З яких частин складається урок фізичної культури в СМГ ?
а) Підготовча, Основна , Заключна. б) Основна, Заключна.
в) Вступна,Підготовча, Основна, Заключна.
8. Які вправи використовують в Вступні частині уроку :
а) Застосовують нескладні б) включає підрахунок ЧСС, частоти
загальнооздоровчі або дихання, дихальні вправи, виховання загальнорозвиваючі вправи, які відчуття правильної постави, проведення виконують у повільному або середньому деяких контрольних тестів.
темпі. Кожну вправу повторюють спочатку 4-5 разів, пізніше, через декілька тижнів, 6-8 разів.
в) Вирішуються основні завдання. Методика її проведення залежить у першу чергу від характеру захворювання, дефекту опорно- рухового апарату і функціональних особливостей кожного учня.
9. Які вправи використовують в Основні частині уроку :
а) Вирішуються основні завдання. Методика б) Застосовують нескладні її проведення залежить у першу чергу загальнооздоровчі або від характеру захворювання, дефекту загальнорозвиваючі вправи, які
опорно- рухового апарату і функціональних особливостей кожного учня.
декілька тижнів, 6-8 разів. в) включає підрахунок ЧСС, частоти дихання, дихальні вправи, виховання відчуття правильної постави, проведення деяких контрольних тестів. 10. Які вправи використовують в Заключні частині уроку : а) включає вправи на розслаблення, б) Застосовують нескладні дихальні вправи, вправи для тих загальнооздоровчі або загально м'язових груп, які не приймали участі у розвиваючі вправи, які виконують у роботі. їх інтенсивність для забезпечення повільному або середньому темпі. Кожну активного відпочинку повинна бути вправу повторюють спочатку 4-5 разів, невеликою. пізніше, через декілька тижнів, 6-8 разів. в) включає підрахунок ЧСС, частоти дихання, дихальні вправи, виховання відчуття правильної постави, проведення деяких контрольних тестів. 11. Поточні оцінки учнів СМГ виставляють за: а) Оцінку ставиться за виконання б) За участь в змаганнях . контрольного нормативу. в) за теоретичні знання та техніку виконання рухових дій. 12. На які групи діляться учні які займаються фізичною культурої ? а) Основна, Спеціальна. б) Основна, Підготовча , Спеціальна. в) Підготовча. Заключна.
працездатність. |
виконують у повільному або середньому темпі. Кожну вправу повторюють спочатку 4-5 разів, пізніше, через
в) здорові, такі, що не мають хронічних захворювань, з відповідним зросту фізичним розвитком. Рідко хворіють;
14. Які діти віднесені до другої групи здоров’я ?
а) здорові, з морфофункциональними відхиленнями, без хронічних захворювань, але мають відхилення у фізичному розвитку;
працездатність. в) здорові, такі, що не мають хронічних захворювань, з відповідним зросту фізичним розвитком. Рідко хворіють; 15. Які діти віднесені до третьої групи здоров’я ? а) хворі хронічними захворюваннями у б) здорові, з морфофункциональними стадії субкомпенсації, що відхиленнями, без хронічних часто хворіють, з пониженою захворювань, але мають відхилення у працездатністю; фізичному розвитку; в) хворі хронічними захворюваннями у стадії компенсації; рідко хворіють на гострі захворювання, добре себе почувають, мають високу працездатність. 16. Комплексну оцінку що до стану здоров’я учня дає : а) Вчитель б) Директор школи |
б) хворі хронічними захворюваннями у стадії компенсації; рідко хворіють на гострі захворювання, добре себе почувають, мають високу
в) Лікар - педіатр
17. До групи А відносяться учні :
а) зараховуються особи з хронічними, часто
рецидивуючими тонзилітами, виразковою хворобою, хронічними гастритами, колітом, з порушенням жирового і водносольового обміну, з порушеннями функцій сечестатевої системи.
б) зі студентів із серцево-судинними і
ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня. в) поєднуються особи з вираженими порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини. 18. До групи Б відносяться учні : а) зараховуються особи з хронічними, часто б) зі студентів із серцево-судинними і рецидивуючими тонзилітами, виразковою легеневими патологіями, такими як хворобою, хронічними гастритами, ревматичний порок серця, колітом, з порушенням жирового і водно- тонзилокардіальним синдромом, сольового обміну, з порушеннями хронічною пневмонією,туберкульозом функцій сечестатевої системи. легень у стадії ущільнення, залишковими явищами після перенесеного ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня. в) поєднуються особи з вираженими |
легеневими патологіями, такими як ревматичний порок серця, тонзилокардіальним синдромом, хронічною пневмонією,туберкульозом легень у стадії ущільнення, залишковими явищами після перенесеного порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини.
19. До групи В відносяться учні :
а) поєднуються особи з вираженими порушеннями опорно-рухового апарату залишковими явищами паралічу , парезів, після перенесення травм верхніх і нижніх кінцівок, із залишковими явищами кісткового туберкульозу, деформацією грудної клітини.
б) зараховуються особи з хронічними, часто
рецидивуючими тонзилітами, виразковою хворобою, хронічними гастритами, колітом, з порушенням жирового і водносольового обміну, з порушеннями функцій сечестатевої системи.
в) зі студентів із серцево-судинними і легеневими патологіями, такими як ревматичний порок серця, тонзилокардіальним синдромом, хронічною пневмонією,туберкульозом легень у стадії ущільнення, залишковими явищами після перенесеного ексудативного плевриту, гіпертонічною хворобою першого ступеня, а також тиреотоксикозом першого ступеня.
20. Чи можуть учні бути повністю звільнені з уроків фізичної культури?
а) Повне звільнення школярів від занять б) Може бути звільненей на весь фізкультурою може носити тільки період навчання у школі. тимчасовий характер.
в) Звільненими можуть бути діти, що не відвідують школу через значні патологічні відхилення у здоров'я тих, що навчаються.
1. а (1 балів) |
2. в (1 балів) |
3. в (1 балів) |
4. а б г (1 балів) |
5. в (1 балів) |
6. г (1 балів) |
7. в (1 балів) |
8. б (1 балів) |
9. а (1 балів) |
10. а (1 балів) |
11. в (1 балів) |
12. б (1 балів) |
13. в (1 балів) |
14. а (1 балів) |
15. в (1 балів) |
16. в (1 балів) |
17. б (1 балів) |
18. а (1 балів) |
19. а (1 балів) |
20. а в (1 балів) |