Тестові завдання до розділу 5 «Соціальне здоров’я»

Про матеріал

Тестові завдання до розділу 5 «Соціальне здоров'я» для 5 класу НУШ, які поєднунують у собі запитання відкриттого типу, завдання на відповідність і з вибором правильної відповіді.

Перегляд файлу

Тестові завдання до розділу 5 «Соціальне здоров’я».

 

Прізвище та ім’я

 

Клас

 

Дата

 

 

  1. Вставте приклади правил--класу 1, футбольних правил 2 і правил дорожнього

       руху  3.

 

говорити по черзі

переходити дорогу на зелений сигнал світлофора

матч проводиться за участю двох команд

підтримувати чистоту на робочому місці

пішоходи повинні рухатися тротуарами

один гравець із команди — воротар

 

  1. Визначте, які твердження є правами, а які — обов’язками.

 

Усі діти мають дбати про своє здоров’я.

 

Усі діти мають вчитися.

 

Усі діти мають право на вільне спілкування.

 

Усі діти мають право на повноцінне харчування.

 

Усі діти мають право на ім’я і громадянство.

 

 

  1. Доповніть схему.

   

                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підкресліть умови ефективного спілкування.

 

         уважно слухати                                                    дивитися на співрозмовника                                          

         говорити голосно і чітко                                     переривати співрозмовника

         говорити тихо                                                       використовуватимову жестів

  

 

  1. Підкресліть ознаки уважного слухача/слухачки.

 

Мати зосереджений вираз обличчя

Гратися в телефоні

Злегка нахиляти тіло до того, хто говорить

Ставити додаткові запитання

Кивати головою

Мати відсторонений вираз обличчя

 

 

  1. Установіть відповідність між почуттями та стилями поведінки.

 

А) Пасивна поведінка                                     1) Повага до себе, упевненість, задоволення

 

Б) Агресивна поведінка                                  2) Злість, гнів, відчуженість,почуття провини,        

                                                                                 страх помсти

 

В) Асертивна поведінка                                  3) Безпорадність, образа, тривога, приниження

 

 

  1. До якої поведінки закликає золоте правило моральності: «Стався до інших так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе»?

 

 

 

  1. Визначте, які твердження істинні, а які — хибні.

 

Найближче коло спілкування — це люди, від яких ми чекаємо професійної допомоги.

 

Особистий простір — це простір, який потрібен, щоб ми

почувалися комфортно під час спілкування.

 

Тільки батьки можуть бути дорослими, яким я довіряю.

 

Незнайомцям не можна повністю довіряти.

 

 

  1.  Визначте, які твердження істинні, а які — хибні.

Булінг — це агресивне переслідування одного з членів

колективу з боку інших.

 

Ознакою кібербулінгу є псування особистих речей.

 

Дружба — це стосунки між людьми, котрі відчувають взаємну

прихильність, турботу і довіру одне до одного.

 

 

  1. Підкресліть ознаки булінгу.

 

Вам придумали образливе прізвисько        У друга/подруги старшокласники вимагають гроші

Усі сміються,і вам весело                             Вас не приймають у гру

Про друга/подругу поширюють плітки       Ви та інша людина —  добрі друзі

 

  1. Установіть відповідність.

 

А) Право — це                                      1) зобов’язання людини перед собою,  іншими людьми,              

                                                                  державою.

Б) Права дитини — це                         2) система суспільних норм (правил), які  регулюють життя і             

                                                                  поведінку людей  у певній країні.

В) Обов’язок — це                               3) умови, які потрібні дітям, щоб повноцінно жити й       

                                                                 дорослішати

  1. Підкресліть ознаки кібербулінгу.

 

Образливі sms-повідомлення, отримання привітальної листівки, негативні коментарі в соціальних мережах, розміщення негативної інформації про когось іншого, поширення пліток, спілкування з друзями.

 

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку