Тестові завдання з біології для 8 класу до теми "Опора та рух" (урок №5) до підручника В.І.Соболь

Про матеріал
Картка – завдання відповідає діючій Програмі з біології 6 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України до підручника В.І.Соболь «Біологія 8». До уроку підібрано різнопланові завдання, які розділено на чотири рівні складності відповідно до чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів і об’єднано в групи: 1 рівня - тестові завдання з вибором однієї; 2 рівня - тестові завдання з вибором кількох відповідей; 3 рівня — на встановлення відповідності інформації, утворенню логічних пар та встановлення логічної послідовності дій, процесів, явищ; Завдання IV рівня складності містять проблемні запитання, які підтримують інтерес учнів, розвивають логічне мислення мають пошукову, творчу спрямованість, орієнтують школярів на аналіз явищ, а також завдання на порівняння фактів, формулювання висновків. Пропонується так підбирати завдання та оцінювати їх: завдання на складання порівняльних характеристик Рівень Кількість завдань К-сть балів за кожне завдання Загальна кількість балів I 6 0,5 3 II 3 1 3 III 2 1,5 3 IV 1 3 3
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Біологія

Картка – завдання

 

                              

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка 5

Робота м’язів. Втома м’язів

1 рівень

(За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала)

1-6 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь.

1. М’язи голови поділяють на:

а) м’язи склепіння черепа       б) триголовий м’яз        в) двоголовий м’яз     

 г) круглоголовий м’яз

2. М’язи обличчя поділяють на:

a) мімічні  б) прямий          в) кравецький                                    г) дельтоподібний

3. М’язи тулуба поділяють на м’язи:

 а) спини            б) литковий в) камбалоподібний                                 г) двоголовий

4. М’язи плечового пояса:

 а) двоголовий м’яз       б) триголовий м’яз     в) кравецький                                        г) підлопатковий

5. М’язи вільної верхньої кінцівки:

а) двоголовий        б) кравецький   в) литковий              г) сідничний

6. М’язи тазового поясу:

а) триголовий      б) кравецький   в) литковий             г) сідничні

 

     2 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1 бал)

Завдання 7-9 передбачає вибір КІЛЬКОХ правильних відповідей із запропонованих варіантів. Виберіть правильні відповіді.

7. Основними властивостями м’язів, що забезпечують роботу є:

а) сила    б) швидкість скорочення  в) тонус  г) синтез

8. Роботу, що її здійснюють м’язи поділяють на:

а) хімічну        б) статичну      в) динамічну        г) біологічну

9. Виникнення втоми пов’язане з такими явищами, як:

а) зменшення кількості АТФ, глікогену      б) накопичення в м’язах молочної кислоти               в) зниженням запасів кисню в м’язах                             г) ожирінням

3 рівень

(За кожне правильно виконане завдання - 1,5 бала)

У завданні 10 необхідно встановити відповідність інформації, утворити логічні пари.

10. До кожного рядка позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник позначений БУКВОЮ.

Види роботи

Ознаки

1.Статична

А – змінюється положення тіла в просторі

2.Динамічна

Б – не змінюється положення тіла або його частин в просторі

 

В - змінюється довжина м’язів

 

Г – не змінюється довжина м’язів

 

Д – відбувається відтік крові від органів

 

Е – не відбувається відтік крові від органів

 

Є – м’язи перебувають у постійному тривалому напруженні

 

Ж – почергово працюють м’язи - згиначі та м’язи - розгиначі

 

З – втома настає раніше

 

И - втома настає пізніше

 

І – не настає втома

Відповіді: 1 –БГЕЄЗ, 2 - АВДЖИ

11. Порівняй два фізіологічні стани організму -  втому та перевтому.

 4 рівень (За повну розгорнуту відповідь – 3 бали)

12. Доведіть, що втома – це корисне явище

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку