Олімпійські змагання були символом єдності грецьких міст-держав і відігравали велику роль у розвиткові культури. За міфами, засновником Олімпійських змагань був Геракл, що присвятив їх Зевсові.
9 клас
а) Зевса; б) Геракла; в) Перонса.
2. Як називалися ігри на честь богині Гери, які проводилися для жінок?
а) Агони; б) Олімпіоніки; в) Герії.
3. Засновник Олімпійських ігор сучасності П’єр де Кубертен був:
а) спортсмен; б) педагог; в) герцог; г) барон.
4. Що входило в програму перших Олімпійських ігор Стародавньої Греції?
а) тільки фехтування; б) тільки кулачний бій; в) тільки біг.
5. Переможців Стародавніх Олімпійських ігор увінчували вінком з гілок оливи, а також пов’язували навколо голови:
а) шовкову стрічку; б) вовняну стрічку; в) ситцеву стрічку.
6. Якого кольору п’ять переплетених кілець на Олімпійській емблемі?
а) червоне, оранжеве, жовте, сине, коричневе;
б) сине, чорне, червоне, жовте, зелене;
в) червоне, коричневе, жовте, зелене, сине.
7. Хто з учнів допускається до занять фізичною культурою?
а) учні, що мають спортивну форму;
б) учні, допущені за станом здоров’я;
в) учні, які дуже хочуть займатися фізкультурою.
8. Назвіть метраж марафонського бігу:
а) 42 км 142 м; б) 24 км 142 м; в) 42 км 195 м.
9. Чи має право стрибун у довжину на доріжці розбігу робити індивідуальну розмітку?
а) не має; б) має; в) розмітку робить учитель.
10. Укажіть діапазон гранично допустимої ЧСС під час фізичного навантаження в нетренованої людини:
а) 170 – 180 уд./хв.; б) 180 - 220 уд./хв.; в) 140 – 160 уд./хв..
11. Які ви знаєте види метання?
а) метання списа; б) метання ядра; в) метання молота;
г) метання тарілки; д) метання диска.
12. Які фізичні якості необхідно розвивати, щоб домогтися високих результатів під час бігу на короткі дистанції?
а) витривалість; б) швидкість; в) стрибучість.