I варіант
1.У поданих словах поставте наголос: рукопис, металургія,кулінарія, беремо, дециметр, перепис; юродивість, шавлієвий, арахіс, виразний,вітчим, завдання, червінцевий, цвяховий, каталог кропива, лапки.
2.Напишіть подані слова фонетичною транскрипцією: боротьба, розписав , зжати, надзвичайно, принісши, вивізши, зжовклий, безчинство, намажся, на доріжці, у річці, учіться, вотчина, кореспондентський, невістчин, шістдесят, дивишся.
3. Подані слова розташуйте за алфавітом:
Згин, орел, умію, відступ, об’єм, саджанці, око, армія,склад, іти, рясно, обмию, оазис, раджусь, збуджене, яма, підзвіт, вздовж, вимір, ясно,оса, зумію, ясен.
4. Установіть відповідність між характеристикою звуків у слові та словом
1. У слові звуків на один більше, ніж букв А сім’я
2.У слові однакова кількість звуків і букв Б міжгір’я
3. У слові звуків на один менше, ніж букв В дзьобик
4. У слові звуків на два менше, ніж букв Г дзеркало
5. Усі приголосні дзвінкі у групі слів у рядку
А. жменя зілля, дорога, книга
Б. білка, морози, веселка, злива
В. гроза, ведмідь, ворона, літо
Г. берег, дзвін, вокзал, грань
6.У якому слові не відбувається уподібнення приголосних
А. нігті Б. кігті В. легко Г. могти Д. просьба
7.Знайдіть рядок слів, у вимові яких спостерігається явище уподібнення приголосних
А. смужка, боротьба, зціляти, кішка
Б. низка, молотьба, зсипати, миска
В. вогкий, рюкзак, нігтик, зсунути
Г. казка, зсушити, кігті, мишка
8. Запишіть речення; 1) підкресліть усі його члени,; 2) дайте його повну характеристику; 3) над кожним словом речення вкажіть частину мови.
II варіант
1.У поданих словах поставте наголос: одинадцять, текстовий, черствіти, порядковий, читання, везти, щільненький, швартовий, чорноліс ,вимога,вітчим, живопис, червінцевий, каталог кропива, лапки.
2.Напишіть подані слова фонетичною транскрипцією: розумний ,зсунув, пісня, легко, дзвоник, вивізши, зжовклий, зчепити, з джемом, вивчишся,у чашці, братство, коритце, артистці, туристський, шістсот, мережа, пишуться.
3. Подані слова розташуйте за алфавітом:
Ірис, усі,інструмент, гайок, в’яне, ущент,алича, ярмо, удвох, подзвін, перепел,сиджу, кряж, олива, ягня, юні, сплав, буйок, сплетіння, броня, щока, енергія,алхімік.
4. Установіть відповідність між характеристикою звуків у слові та словом
1. У слові звуків на один більше, ніж букв А сім’я
2.У слові однакова кількість звуків і букв Б міжгір’я
3. У слові звуків на один менше, ніж букв В дзьобик
4. У слові звуків на два менше, ніж букв Г дзеркало
5. Усі приголосні дзвінкі у групі слів у рядку
А. горошина, мережа, олень, могти
Б. черговий, котрий, живемо, міх
В. нести, лиман, розумний
Г. губи, ґедзь,день, морозиво
6.У якому слові не відбувається уподібнення приголосних
А. нігті Б. кігті В. легко Г. могти Д. просьба
7.Знайдіть рядок слів, у вимові яких спостерігається явище уподібнення приголосних
А. смужка, боротьба, зціляти, кішка
Б. низка, молотьба, зсипати, миска
В. вогкий, рюкзак, нігтик, зсунути
Г. казка, зсушити, кігті, мишка
8. Запишіть речення; 1) підкресліть усі його члени,; 2) дайте його повну характеристику; 3) над кожним словом речення вкажіть частину мови.