7 клас. Українська література.
Тестові завдання з вивчення теми «Л. Костенко. «Дощ полив…», «Кольорові миші».
а) у 12 років; б) у 16 років; в) у 14 років; г) у 13 років.
3. Після дощу у поезії «Дощ полив…»
а) люди як нові;
б) люди похмурі;
в) люди сумують за сонцем;
г) люди радіють дощу.
4. Вірш «Дощ полив…» належить до лірики:
а) пейзажної;
б)філософської;
в) громадянської;
г) інтимної.
5. Скільки Анні було років із поезії «Кольорові миші»:
а) може, десять років;
б) може, вісім років;
в) може, дев’ять років
г) може, дванадцять років.
6. Хто привів Анну до суду;
а) розтривожені батьки;
б) розлючений сусід;
в) бабуся з дідусем;
г) розлючена сусідка.
7. З чого Анна робила кольорові миші?
а) з сухої трави і листя;
б) з жовтих і сухих листків;
в) з осінніх квітів і трави;
г) з пелюсток осінніх квітів.
8. Кому належать слова «Життя – це справа без гарантії» з поезії «Кольорові миші»
а) сусідові; б) Анні; в) судді; г) писареві.
9. Яку шкоду чинили кольорові миші сусідові?
а) псували речі;
б) гризли харчі;
в) матеріальну шкоду;
г) моральну шкоду.
10. Коли відбуваються події у поезії «Кольорові миші»?
а) в шістсот якомусь році;
б) в наш час;
в) в дев’ятнадцятому столітті;
г) двісті років тому.
11-12. Дайте відповідь на питання: «Чи потрібні світові неповторні, не схожі на інших особистості?»