А «З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить шелест: то йде Марія»
Б «День і ніч я пропадаю в "чека"»
В «...В кабінет увалився цілий натовп черниць. Я цього не бачив, але я це відчував. Я дивився на город.»
Г «...Я зупинився серед мертвого степу:
— там, в дальній безвісті, невідомо горіли тихі, озера загірної комуни»
А Фітільов
Б Кандиба
В Тобілевич
Г Левицький
А незалежності Батьківщини
Б національного відродження
В любові до матері
Г трагічного кохання
Д роздвоєності особистості
А «вірний вартовий на чатах»; «трохи безумні очі»; «низенький лоб»; «завше нагадує каторжника»
Б «главковерх чорного трибуналу комуни, нікчема.., яка віддалася на волю хижої стихії»
В «із широким лобом і білою лисиною, з холодним розумом і з каменем замість серця»; «злий геній»
Г «невеселий комунар, коли треба енергійно розписатись під темною постановою - «розстрілять», завше мнеться»
Д «зібрав тонкі зблідлі губи і впав у безпардонно плаксивий тон: він просив милості»
А Палаці короля
Б Палаці матері головного героя
В Палаці розстріляного шляхтича
Г Палаці культури й науки
А Андрюша
Б Дегенерат
В Доктор Тагабат
Г Я (Романтика)
А Доктор Тагабат
Б Андрюша
В Дегенерат
Г Я (Романтика)
А Марія
Б Мотря
В Орися
Г Олена
А "Вишневому цвітові"
Б "Цвітові яблуні"
В "Цвітові черешні"
Г «Цвітові груші»
А М'яти
Б Чорнобривців
В Троянд
Г Верби
А Я (Романтика)
Б Доктор Тагабат
В Андрюша
Г Дегенерат
А Я (Романтика)
Б Доктор Тагабат
В Андрюша
Г Дегенерат
А матір
Б Андрюшу
В Себе
Г доктора Тагабата
А розповідь від першої особи
Б ліричний відступ
В присвята
Г наявність 2-х епіграфів
А Матір і черниць,
Б Андрюшу і дегенерата
В Загірну комуну
Г дегенерата й доктора Тагабата
А персоніфікацію
Б порівняння
В алітерацію
Г тавтологію
А Експресіонізм
Б Імпресіонізм
В символізм
Г романтизм
А Якову де Бальмену
Б Любові всевишній
В «Цвітові яблуні»
Г Кононівським полям
А "Я"-главковерх "чорного трибуналу"
Б Доктор Тагабат
В Доктор Хаус
Г дегенерат
А Валер’ян Підмогильний
Б Микола Хвильовий
В Юрій Яновський
Г Микола Куліш
Д Остап Вишня
А « Пам’яті тридцяти»
Б « Місто»
В « Я (Романтика)»
Г « Мина Мазайло»
«…цей невеселий комунар, коли треба енергійно розписатись під темною постановою — “розстрілять”,завше мнеться, завше розписується так:не ім'я і прізвище на суворому життьовому документі ставить, а зовсім незрозумілий, зовсім химерний, як хетейський ієрогліф, хвостик»
А Андрюша
Б Дегенерат
В Доктор Тагабат
Г Я (Романтика)
|
Грицько Чупруненко |
Доктор Тагабат |
Черевань |
Карпо |
Андрюша |
|
|
|
|
Лаврін |
|
|
|
|
Чіпка |
|
|
|
|
Яким Сомко |
|
|
|
|
Лукаш |
|
|
|
|
А розвінчання й засудження революційного фанатизму
Б возвеличення та оспівування революційних ідей
В возвеличення єдності селянина з рідною землею
Г оспівування ролі митця у суспільстві