Тестові завдання можна використовувати на уроках української літератури при повторенні чи узагальненні з теми "Шістдесятники". Для учнів 11 класу можна використовувати як матеріал для підготовки до ЗНО.
1. НЕ НАЛЕЖИТЬ до шістдесятників А Василь Симоненко
Б Ліна Костенко В Григір Тютюнник Г Андрій Малишко Д Іван Драч
2. Повтор останніх двох рядків кожного куплета «Пісні про рушник»
А. Малишка називається А анафорою Б епіфорою
В тавтологією Г рефреном Д асонансом
3. Віршовий розмір «Пісні про рушник» А. Малишка
Хай на ньому цвіте росяниста доріжка, А ямб
І зелені луги, й солов'їні гаї, Б хорей
І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка, В дактиль
І засмучені очі хороші твої... Г амфібрахій Д анапест
4. В уривку «Пісні про рушник» А. Малишка, поданому в попередньому завданні, використані А епітет, асонанс, гіпербола
Б інверсія, епітет, оксиморон В епітет, інверсія, синекдоха
Г метафора, анафора, епітет Д символ, асонанс, гіпербола
5. НЕ Є мотивом «Пісні про рушник» А материнська любов
Б прощання з рідним домом В дорога як життєвий шлях
Г віра у світле майбутнє рідної країни Д материнська тривога за долю дитини
6. Ліро-епічним є твір А «Лебеді материнства»
Б «О земле втрачена, явися!..» В «Стилет чи стилос?»
Г «Балада про соняшник» Д «Пісня про рушник»
7. Афоризмом став уривок із «Лебедів материнства» В. Симоненка
А Темряву тривожили криками півні, Танцювали лебеді в хаті на стіні...
Б Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу. Виростуть з тобою приспані тривоги. В За тобою завше будуть мандрувати Очі материнські і білява хата.
Г Мріють крилами з туману лебеді рожеві, Сиплють ночі у лимани зорі сургучеві. Д Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину.
8. Модерним з-поміж названих є твір А «Як добре те, що смерті не боюсь я...»
Б «Балада про соняшник» В «О земле втрачена, явися!..»
Г «Пісня про рушник» Д «Лебеді материнства»
9. У формі колискової написаний твір А «О земле втрачена, явися!..»
Б «Стилет чи стилос?» В «Пісня про рушник»
Г «Балада про соняшник» Д «Лебеді материнства»
10. Уміння бачити красу в повсякденні, процес творчості й суть мистецтва — мотиви твору А «Пісня про рушник» Б «Лебеді материнства»
В «Як добре те, що смерті не боюсь я...» Г «Балада про соняшник»
Д «О земле втрачена явися!..»
11. «Баладі про соняшник» НЕ ВЛАСТИВА жанрова ознака
А наявність діалогу Б історико-героїчний зміст
В наявність метаморфози Г фантастичні елементи
Д наявність сюжету
12. Верлібром написано твір А «О земле втрачена, явися!..»
Б «Як добре те, що смерті не боюсь я...» В «Балада про соняшник»
Г «Стилет чи стилос?» Д «Лебеді материнства»
13. «Імператором залізних строф» назвав себе А Василь Симоненко
Б Андрій Малишко В Іван Драч Г Василь Стус Д Євген Маланюк
14. До «празької школи поетів» належить А Василь Симоненко
Б Андрій Малишко В Іван Драч Г Василь Стус Д Євген Маланюк
15. У поезіях В. Стуса переважають мотиви А громадянські
Б любовні В пейзажні Г фольклорні Д міфологічні
16. Віршовий розмір поезії «Як добре те, що смерті не боюсь я...»
Як добре те, що смерті не боюсь я А ямб
і не питаю, чи тяжкий мій хрест, Б хорей
що перед вами, судді, не клонюся В дактиль
в передчутті недовідомих верст... Г анапест Д амфібрахій
17. Вид римування у вірші «Як добре те, що смерті не боюсь я...»
А перехресне Б суміжне В кільцеве Г монорима Д білий вірш
18. До невольницької лірики належить твір А «О земле втрачена, явися!..»
Б «Пісня про рушник» В «Балада про соняшник»
Г «Стилет чи стилос?» Д «Лебеді материнства»
19. За мотивами і настановою близьким до «Заповіту» Т. Шевченка є вірш
А «Як добре те, що смерті не боюсь я...» Б «Пісня про рушник»
В «О земле втрачена, явися!..» Г «Стилет чи стилос?» Д «Лебеді материнства»
20. До письменників-емігрантів належить А Василь Симоненко
Б Андрій Малишко В Іван Драч Г Василь Стус Д Євген Маланюк
21. Установіть відповідність. 1 В. Стус 2 Є. Маланюк 3 В. Симоненко 4 І. Драч
22. Установіть відповідність. 1 «Пісня про рушник» 2 «Лебеді материнства»
3 «Балада про соняшник» 4 «Як добре те, що смерті не боюсь я...»
А Як я малим збирався навесні Піти у світ незнаними шляхами
Б І застиг він на роки і на століття В золотому німому захопленні.
В Рідна мати моя, ти ночей не доспала І водила мене у поля край села...
Г Народе мій, до тебе я ще верну, як в смерті обернуся до життя...
Д У хмільні смеркання мавки чорноброві Ждатимуть твоєї ніжності й любові.
23. Установіть відповідність. 1 «Пісня про рушник» 2 «Лебеді материнства»
Символ А сонце Б хрест В калина Г верби і тополі Д росяниста доріжка
24. Установіть відповідність. 1 «Пісня про рушник» 2 «Лебеді материнства»
Мотив А неповторність людини Б прощання матері із сином
В батьківщину не вибирають Г мрія про повернення на рідну землю
Д роль слова, митця в житті суспільства