Тестові завдання з теми "Шістдесятники"

Про матеріал

Тестові завдання можна використовувати на уроках української літератури при повторенні чи узагальненні з теми "Шістдесятники". Для учнів 11 класу можна використовувати як матеріал для підготовки до ЗНО.

Перегляд файлу

1. НЕ НАЛЕЖИТЬ до шістдесятників       А   Василь Симоненко  

Б  Ліна Костенко  В Григір Тютюнник   Г  Андрій Малишко    Д  Іван Драч

2. Повтор останніх двох рядків кожного куплета «Пісні про рушник»
А. Малишка називається         А анафорою            Б епіфорою

В тавтологією           Г рефреном                       Д асонансом

3. Віршовий розмір «Пісні про рушник» А. Малишка

Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,   А  ямб    

І зелені луги, й солов'їні гаї,         Б  хорей

І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка,  В дактиль

І засмучені очі хороші твої...                               Г амфібрахій          Д анапест

4. В уривку «Пісні про рушник» А. Малишка, поданому в попередньому завданні, використані      А епітет, асонанс, гіпербола

Б  інверсія, епітет, оксиморон               В епітет, інверсія, синекдоха

Г  метафора, анафора, епітет                 Д символ, асонанс, гіпербола

5. НЕ Є мотивом «Пісні про рушник»          А   материнська любов

Б прощання з рідним домом                            В дорога як життєвий шлях

Г віра у світле майбутнє рідної країни    Д материнська тривога за долю дитини

6. Ліро-епічним є твір                  А «Лебеді материнства»

Б «О земле втрачена, явися!..»             В «Стилет чи стилос?»

Г «Балада про соняшник»                    Д «Пісня про рушник»

7.  Афоризмом став уривок із «Лебедів материнства» В. Симоненка
А   Темряву тривожили криками півні,  Танцювали лебеді в хаті на стіні...

Б   Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу. Виростуть з тобою приспані тривоги. В   За тобою завше будуть мандрувати   Очі материнські і білява хата.

Г Мріють крилами з туману лебеді рожеві, Сиплють ночі у лимани зорі сургучеві. Д   Можна все на світі вибирати, сину,  Вибрати не можна тільки Батьківщину.

8.  Модерним з-поміж названих є твір  А «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

Б  «Балада про соняшник»           В «О земле втрачена, явися!..»

Г «Пісня про рушник»                  Д «Лебеді материнства»

9. У формі колискової написаний твір     А «О земле втрачена, явися!..»

Б «Стилет чи стилос?»                 В «Пісня про рушник»

Г «Балада про соняшник»          Д «Лебеді материнства»

10. Уміння бачити красу в повсякденні, процес творчості й суть мистец­тва — мотиви твору      А «Пісня про рушник»        Б «Лебеді материнства»

В «Як добре те, що смерті не боюсь я...»          Г «Балада про соняшник»

Д «О земле втрачена явися!..»

11. «Баладі про соняшник» НЕ ВЛАСТИВА жанрова ознака

А   наявність діалогу     Б історико-героїчний зміст

 В наявність метаморфози   Г    фантастичні елементи

Д   наявність сюжету

12. Верлібром написано твір             А   «О земле втрачена, явися!..»

Б «Як добре те, що смерті не боюсь я...»   В «Балада про соняшник»

Г «Стилет чи стилос?»                                 Д   «Лебеді материнства»

13. «Імператором залізних строф» назвав себе    А   Василь Симоненко

Б   Андрій Малишко     В   Іван Драч     Г Василь Стус    Д   Євген Маланюк

14. До «празької школи поетів» належить        А   Василь Симоненко      

Б   Андрій Малишко В   Іван Драч    Г  Василь Стус        Д Євген Маланюк

15. У поезіях В. Стуса переважають мотиви    А   громадянські

Б   любовні    В   пейзажні     Г   фольклорні          Д   міфологічні

16. Віршовий розмір поезії «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

Як добре те, що смерті не боюсь я           А ямб

 і не питаю, чи тяжкий мій хрест,          Б хорей

що перед вами, судді, не клонюся          В дактиль

в передчутті недовідомих верст...                      Г анапест      Д амфібрахій

17. Вид римування у вірші «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

А перехресне  Б суміжне   В кільцеве     Г монорима   Д білий вірш

18. До невольницької лірики належить твір   А «О земле втрачена, явися!..»

Б  «Пісня про рушник»  В «Балада про соняшник»

Г  «Стилет чи стилос?»                    Д   «Лебеді материнства»

19. За мотивами і настановою близьким до «Заповіту» Т. Шевченка є вірш

А  «Як добре те, що смерті не боюсь я...»      Б «Пісня про рушник»

В «О земле втрачена, явися!..» Г «Стилет чи стилос?»  Д «Лебеді материнства»

20. До письменників-емігрантів належить  А   Василь Симоненко

Б   Андрій Малишко   В   Іван Драч    Г Василь Стус      Д Євген Маланюк

21. Установіть відповідність. 1 В. Стус 2 Є. Маланюк 3 В. Симоненко 4 І. Драч

22. Установіть відповідність.  1 «Пісня про рушник» 2 «Лебеді материнства»

3 «Балада про соняшник»    4 «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

А  Як я малим збирався навесні Піти у світ незнаними шляхами

Б  І застиг він на роки і на століття В золотому німому захопленні.

В  Рідна мати моя, ти ночей не доспала І водила мене у поля край села...

Г Народе мій, до тебе я ще верну, як в смерті обернуся до життя...

Д У хмільні смеркання мавки чорноброві Ждатимуть твоєї ніжності й любові.

23. Установіть відповідність.   1 «Пісня про рушник»   2 «Лебеді материнства»

  1. «Балада про соняшник»     4 «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

Символ   А сонце    Б хрест    В калина    Г верби і тополі    Д росяниста доріжка

24. Установіть відповідність.  1 «Пісня про рушник»    2 «Лебеді материнства»

  1. «Стилет чи стилос?»      4 «О земле втрачена, явися!...»

Мотив    А неповторність людини          Б  прощання матері із сином

В батьківщину не вибирають                Г   мрія про повернення на рідну землю

Д роль слова, митця в житті  суспільства

docx
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
9719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку