19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

тестові завдання з теми "Земля як планета"

Про матеріал

Тематичне оцінювання за темою "Земля як планета". Завдання складені за рівнями. Тематична передбачає виконання учнями 12 завдань різного характеру і різного рівня складності у двох варіантах

Перегляд файлу

І рівень. (кожне завдання 0,5 б)

Вибери одну правильну відповідь.

1. Що відображає форму Землі?

А) План;                           Б) глобус;                                 В) карта;                                 Г) рисунок

2. Як називається уявна лінія, яка ділить земну кулю на Північну і Південну півкулі?

А) Меридіан;                 Б) паралель;                      В) екватор;                               Г) тропік

3. Наслідком обертання Землі навколо своєї осі є:

А) припливи і відпливи;   Б) зміна дня і ночі;    В) зміна пір року;    Г) полярний день і ніч

4. Місячне затемнення — це   явище, коли...

А) тінь від Землі потрапляє  на Місяць; 

 Б) сторону Місяця, яку видно з Землі, повністю освітлює Сонце;

В) Місяць розташовується між Землею і Сонцем;

Г) зміни форми видимої із Землі сторони Місяця внаслідок різного освітлення її Сонцем

5. Скільки на Землі існує материків?

А) 6;                    Б) 5;                       В) 4;                 Г) 7

6. Вибери твердження, яке характеризує мантію Землі:

А) розпечена, в’язка оболонка;                       Б) твердий шар з мінералів та гірських порід;

В) газоподібна речовина;                                  Г) твердий шар з температурою 5000 °С

ІІ рівень. (кожне завдання по 1 б)

Вибери кілька правильних відповідей.

7. Чим більший кут падіння сонячних променів на земну поверхню, тим більше вона:

а) нагрівається;   б) охолоджується;      в) освітлюється;       г) затінюється.

8. Місяць - :              а)супутник Землі;              б) випромінює власне світло;

                                    в)планета;                            г)відбиває сонячні промені.

 

ІІІ рівень. (кожне завдання 2 б)

10. Установіть відповідність між явищами та їх наслідками:

А обертання Землі навколо свої осі                                                     1 місячні затемнення

Б обертання Землі навколо Сонця                                                       2 зміна пір року

В сила тяжіння Місяця                                                                             3 відсутність пір року

Г цілорічне, майже прямовисне, падіння сонячних                        4 зміна дня і ночі

 променів на земну поверхню                                                               5 припливи і відпливи

11.Закінчити речення: Повний оберт Землі навколо осі триває……. Цей час отримав назву … .

 

ІVрівень.( завдання 3 б) 

12. Чим відрізняються дні сонцестояння від днів рівнодення ?

ІІ варіант

І рівень. (кожне завдання 0,5 б)

Вибери одну правильну відповідь.

1. Модель Землі, що відображає її форму, — це...

А) план;                              Б) карта;                         В) аерофотознімок;                          Г) глобус

2. Як називається уявна лінія, яка ділить земну кулю на   Східну і Західну півкулі?

А) Тропік;          Б) паралель;                     В) екватор;                   Г) меридіан

3. Наслідком обертання Землі  навколо Сонця є:

А) зміна дня і ночі;   Б) полярний день і ніч;    В) зміна пір року;      Г) припливи і відпливи;

4. Сонячне затемнення — це явище, коли...

А) тінь від Землі потрапляє на Місяць;

Б) сторону Місяця, яку видно з Землі, повністю освітлює Сонце;

В) Місяць розташовується між Землею і Сонцем;

Г) зміни форми видимої із Землі сторони Місяця внаслідок різного освітлення її Сонцем

5. Наскільки частин світу поділена земна поверхня?

А) 7;                      Б) 5;                        В) 6;                  Г) 4

6. Вибери твердження, яке характеризує земну кору:

А) розпечена, в’язка оболонка;                      Б) твердий шар з мінералів та гірських порід;

В) розплавлено-рідка речовина;                    Г) твердий шар з температурою 3000 °С

ІІ рівень. (кожне завдання по 1 б)

Вибери кілька правильних відповідей.

7. Вкажи фази місяця: а)молодик ; б) третя чверть; в) повня; г)друга чверть

8. 23 березня і 23 вересня :    а) дні  рівнодення  б) дні сонцестояння;

в) тривалість дня і ночі 12 годин; г) день довший за ніч

ІІІ рівень. (кожне завдання 2б)

9. Установіть відповідність між способами зображення земної поверхні та їх ознаками:

А аерофотознімок                                               1 передає вигляд поверхні зверху

Б план місцевості                                                 2 передає форму поверхні

В карта                                                                    3 ближчі предмети затуляють ті, що знаходяться далі

Г глобус                                                                  4 зменшене зображення великої ділянки земної поверхні

                                                                                    у масштабі за допомогою умовних знаків

                                                                               5 зменшене зображення невеликої ділянки земної поверхні 

10.Закінчити речення.  День 23 вересня  назвали днем………, а 22 червня  — днем……

ІV рівень.( завдання 3 б)

12. Що спільного та чим відрізняються глобус і карта?

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
2673
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку