Тестові завдання з української літератури для учнів 8-х класів "Володимир Дрозд. Оповідання "Білий кінь "Шептало".

Про матеріал

Тестові завдання з української літератури для учнів 8-х класів "Володимир Дрозд. Оповідання "Білий кінь "Шептало" містять 22 завдання, серед яких 20 з вибором однієї правильної відповіді, 2 - на встановлення відповідності. Тестові завдання можуть бути використані як для поточного, так і для підсумкового контролю знань учнів з теми.

Перегляд файлу

8 клас. Українська література. 

Тестова перевірка знань з теми

«Володимир Дрозд. Оповідання «Білий кінь Шептало»

 

1. Ідеєю оповідання «Білий кінь Шептало» є (з 1 – 20 завдання по 0,5 б.)

А захоплення прагненням особистості позбутися туги, жалю
Б заклик до активної життєдіяльності
В нівелювання самобутньої особистості під впливом натовпу
Г засудження легковажності, надмірної гордості

2. Головною проблемою у творі є

А підступність і зрада
Б формування особистості, роздвоєність її душі
В мораль і бездуховність
Г людина та природа

3. Кульмінацією оповідання є

А на волі кінь відчув себе особистістю
Б Шептало біля водопою
В самотність коня
Г головне – знати про свою білизну

4. Шептало змалку найбільше ненавидів

А самотність
Б пихатість Степана
В бригадне дворище
Г  табун, гурт

5. Інші коні недолюблювали Шептала, бо

А у нього й досі не загоїлася на спині ранка, уподобана ґедзями
Б він не любив бути в загорожі
В  у нього особливі стосунки з конюхом
Г на пасовиську волів бути на самоті

6. Кінь Шептало найбільше соромився

А  становища робочої худобини
Б  бути осторонь від інших коней
В  зневаги конюха
Г  прикидатися покірним

7. Подумки Шептало критикував деяких коней за

А  бездіяльність
Б  обмеженість
В  безхарактерність
Г  надзвичайну покірність

8. Кінь забуває про все, окрім одного:

А глузування з нього інших коней і хлопчика
Б  безглуздого кружляння в приводі
В  відрази після водопою
Г тремтливої ілюзії волі та влади

9. Шептало піднімає голову й ласкаво ірже тому, що

А  нарешті знайшов спільну мову з табуном
Б він може більше відпочивати
В  його охоплює солодке почуття прощення й солідарності з конюхом
Г  Степан усе частіше направляє його до міста

10. Глибока образа охопила душу білого коня, коли

А  Степан безжально вдарив батогом
Б  його позбавили завтрашнього відпочинку
В  треба котити воза ранковою міською вулицею
Г  його постійно залишали самотнім

11. Мати розповідала Шепталові про

А  гордих білих коней
Б  недосяжну волю
В  покірність і слухняність
Г  любов до життя

12. Усе життя для Шептала запаморочливо пахнув святковістю

А луг
Б ліс
В цирк
Г  чистий водопій

13. Через поблажливо-зверхній дотик білий кінь

А  низько схилив голову
Б  перестрибнув рів і помчав у лугову синь
В  сумно заіржав
Г  зачепив копитом хлопця

14. Шептало не міг стримати буйної радості, бо

А  відчув запах справжньої волі
Б  навколо було чимало соковитої трави
В  був самісінький на всю луку
Г  мокрі мітлиці лоскотали черево та груди

15.  Неприємний спомин засмоктав у Шепталових грудях:

А  шелест соломи по стерні, щем спини
Б  розлука з матірю
В  Степанові дорікання
Г  намагання хлопчика загнуздати білого коня

16. Білий кінь заіржав грізно та бойовито, перегукуючись із громами, тому що

А  розізлився на Степана через побиття
Б  відчув себе дуже сильним
В  вирішив помститися табунові
Г  хотів налякати малого хлопця

17. У водянім дзеркалі Шептало побачив себе

А переляканого через грім
Б сумного
В  незвично білого
Г  гордовитого

18. Шепталу раптом закортіло почути Степанів голос, бо

А  нарешті втамував спрагу чистою водою
Б  почував себе ніяково через утечу
В  наполохали яскраві блискавки
Г  прокинулася винувата довірливість до кривдника

19. Білий кінь вирішив, що краще вже й надалі прикидатися

А  сіреньким і покірненьким
Б  полохливим і стурбованим
В  увічливим і розсудливим
Г  самотнім й ображеним

20.  Образ білого коня завжди уособлювався з

А благородством і ніжністю
Б  життєвою енергією, силою та гордістю
В  непокірністю та нестримністю
Г   бажанням бути завжди щасливим

21. Установіть відповідність між сюжетним елементом й уривком з твору (1 б.)

А зав’язка    1 повернення Шептала до конюшні

Б розвиток дії  2 відчуття справжнього щастя на волі

В кульмінація  3 життєві перипетії Шептала

Г розвязка   4 конюх Степан із Шепталом вирушив за зеленим харчем

    5 знайомство читача з білим конем

22. Установіть відповідність між персонажем і його словами (1 б.)

А Степан   1 «Казав завфермою, щоб ви до привода конячину прислали».

Б кінь Шептало  2 «Надівай недогнуздок  та й веди, бо не встигнете».

В підпасок   3 «Мало вас сьогодні ганяли. І як цей Степан терпить?»

      

 

 

(  1 В, 2 Б, 3 А, 4 Г, 5 В, 6 А, 7 Б, 8 Г, 9 В, 10 А, 11 А, 12 В, 13 Б, 14 А, 15 А, 16 Б, 17 В, 18 Г, 19 А, 20 Б, 21 А-4, Б-3, В-2, Г-1)

 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
52814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку