Картка опису цифрового ресурсу
Речення
Анотація: Даний ресурс представлений добіркою 10 тестових завдань для контролю знань учнів 3 класу, поданих у редакторі тестів My TestX, що охоплюють весь навчальний програмовий матеріал по темі «Речення». Його використання сприяє розвитку молодших школярів практично засвоювати мовний матеріал, а також полегшить роботу вчителя при перевірці і оцінюванні якості знань учнів. Покликання даного цифрового ресурсу – «жити» поряд з учнем протягом вивчення даної теми.
Тип ресурсу: Тести
Автор(и): Козоріз Світлана Василівна, заклад загальної середньої освіти с. Перервинці Драбівської селищної ради
Навчальна дисципліна: Початкова освіта → Українська мова
Для якого класу, розділу і теми: 3 клас. Речення.
Аудиторія: Вчителі, учні
Рік видання ресурсу: 2021
Кількість тестів: 10
Джерело: заклад загальної середньої освіти с. Перервинці Драбівської селищної ради
Черкаської області
Мова ресурсу: українська
Цінність ресурсу: 5
Ключові слова: речення, види речень, спонукальні речення, питальні речення, розповідні речення, головні слова, зв’язок слів у реченні.
Тест №1
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська).
Ці завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Речення. Поняття про речення. Основні ознаки речення» і подані у редакторі тестів My TestX.
Тест складається з 5 завдань. До них належать завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих.
Матеріал тесту сприяє розвитку молодших школярів практично засвоїти мовний матеріал про основні ознаки речення, а також вмінню самостійно працювати з комп’ютером.
Даний тест дозволяє за короткий час перевірити вивчений учнями матеріал. Проводити його пропонується в кінці уроку.
Тест №1.
Речення. Поняття про речення. Основні ознаки речення
1. Визнач правильну відповідь.
Речення - це...
а) група слів;
б) слово або група слів, що виражають закінчену думку;
в) слова, що виражають звертання.
2. Що виражає речення?
а) виражає закінчену думку;
б) виражає цікавість;
в) нічого не виражає.
3. За метою висловлювання речення бувають:
а) розповідні,окличні, спонукальні;
б) питальні, спонукальні, неокличні;
в) розповідні, питальні, спонукальні.
4. Як відокремлюються речення на письмі?
а) паузою;
б) крапкою;
в) комою.
5. Прочитайте. Визначте рядок, у якому записано речення.
а) У зеленому затишному храмі
б) На високому гінкому стебельці росла
в) Ромашка - трав'яниста рослина.
Тест №2
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська).
Ці завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Речення. Зв’язок у реченні слів між собою і за змістом» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту сприяє розвитку молодших школярів практично засвоїти мовний матеріал про речення як групу слів, що виражає закінчену думку і представлений п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих (завдання 1-3), та ручне введення тексту (завдання 4-5).
Тестові завдання дозволять вчителю за короткий час перевірити вивчений учнями матеріал, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №2.
Речення. Зв’язок у реченні слів між собою і за змістом
1. Як пишеться перше слово у реченні?
а) з абзацу;
б) з великої літери;
в) з малої літери.
2. Як пишуться слова в реченні?
а) всі слова пишуться з великої букви;
б) пишуться окремо;
в) пишуться через кому.
3. Зв’язок слів у реченні встановлюється за допомогою:
а) питань;
б) розділових знаків;
в) інтонації.
4. З поданих слів складіть і запишіть речення.
Землі, торкнулося, сонячне, холодної, проміння.
Варіанти відповідей.
Холодної землі торкнулося сонячне проміння.
Сонячне проміння торкнулося холодної землі.
5. Змініть слова в дужках так, щоб вийшло речення. Запишіть ці речення.
Мурашка побачила на дорозі (зернина). Хотіла перенести її в свою (нірка). Але не змогла підняти. Тоді їй допомогли інші (мурашка).
Відповідь.
Мурашка побачила на дорозі зернину. Хотіла перенести її в свою нірку. Але не змогла підняти. Тоді їй допомогли інші мурашки.
Тест №3
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська).
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Розповідні речення» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту сприяє розвитку молодших школярів практично засвоїти мовний матеріал про розповідне речення і представлений п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді (завдання 1, 3), показом частини зображення (завдання 2) та ручне введення тексту (завдання 4-5).
Запропоновані тестові завдання дозволять вчителю за короткий час перевірити вивчений учнями матеріал, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №3.
Розповідні речення
1. Яке речення називається розповідним?
а) в якому про щось розповідається або повідомляється;
б) в якому про щось запитується;
в) в якому про щось наказується.
2. Які знаки можуть стояти в кінці розповідного речення?
Відповідь. Крапка, знак оклику.
3. Визнач рядок, в якому записано розповідне речення.
а) Чи подобається тобі читати?
б) Книжка мовчки все розкаже.
в) Любіть книгу всією душею!
4. У містечко Розповідних речень завітала Снігова королева. Деякі слова, злякавшись її чар, зникли. Відновіть речення потрібними за змістом словами.
Повіяв холодний … . Насунули сірі снігові … . Посипався лапатий … .
Скоро білою скатертиною вкрилася вся … .
Відповідь.
Повіяв холодний вітер. Насунули сірі снігові хмари. Посипався лапатий сніг. Скоро білою скатертиною вкрилася вся земля.
5. Складіть два розповідні речення і запишіть.
Водопровідний закриває вантажі.
(що?) кран (що?)
Підйомний піднімає воду.
Відповідь.
Водопровідний кран закриває воду.
Підйомний кран піднімає вантажі.
Тест №4
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу
української мови по темі «Питальні речення» і подані у редакторі тестів
My TestX.
Матеріал тесту сприяє розвитку молодших школярів практично засвоїти мовний матеріал про питальне речення і представлений п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих (завдання 1,3), завдання (2) з показом частини зображення та ручне введення тексту (завдання 4-5).
Тестові завдання допоможуть вчителю перевірити знання і визначити рівень навчальних досягнень другокласників з певної теми, а також сприяють розвитку школярів самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №4
Питальні речення
1. Яке речення називається питальним?
а) в якому щось висловлюється;
б) в якому дається на щось відповідь;
в) в якому про щось запитується.
2. Який знак ставиться в кінці питального речення?
Відповідь. Знак питання.
3. Прочитайте текст. Визначіть, скільки в ньому питальних речень.
Учіться добра!
Добро необхідне людині, як повітря. Без добра життя стає бідним, нікому не потрібним. Усе, що є кращого в житті людини, осяяне добром.
Хто з вас, діти, не мріє бути сміливим, мужнім, сильним? А хто з вас, дорогі друзі, мріє бути добрим? Просто доброю людиною?
Давайте ж учитися добра!
а) 3;
б) 4;
в) 7.
4. Лисичка бігла, хвостиком махнула, знаки в реченнях зачепила. Відновіть їх, усно розставте розділові знаки. Визначте питальні речення.
а) Ми ходили до зимового лісу...
б) Чому це так виблискують на сонці дерева...
в) Хто ж їх пофарбував...
5. Прочитайте речення. За змістом розповідного речення побудуйте питальні.
Діти принесли їжачка в живий куточок.
Хто __________________ ?
Куди _________________ ?
Відповідь.
Хто приніс їжачка в живий куточок?
Куди діти принесли їжачка?
Тест №5
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Ці завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речень» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту сприяє закріпленню знань учнів про типи речень за метою висловлювання, вмінню узагальнювати, порівнювати та інтонувати речення, різні за метою висловлювання, визначати звертання. Тест представлений п’ятьма завданнями. До них належать завдання з вибором однієї правильної відповіді (завдання 1-4) та двох з кількох запропонованих (завдання 5).
Тестові завдання дозволять вчителю за короткий час перевірити вивчений учнями матеріал, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №5.
Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речень
1. Як відокремлюються речення в усному мовленні?
а) паузою;
б) розділовими знаками;
в) абзацем.
2. За інтонаційним забарвленням речення бувають:
а) звертальні, неокличні;
б) питальні, окличні;
в) окличні, неокличні.
3. У кінці розповідних окличних речень ставимо:
а) крапку;
б) знак оклику;
в) знак питання.
4. Прочитайте загадку. Знайдіть звертання.
Зійшли сніги. Шумить вода.
Земля вже квіти викида.
Буяє травка молода.
Все мертве оживає.
Коли, діти, це буває?
а) квіти;
б) діти;
в) навесні.
5. Прочитайте речення з інтонацією. Визначте, в кінці яких речень неправильно поставлено розділовий знак.
а) Який чудовий рідний край?
б) А ти бував у горах!
в) Сьогодні учні другого класу ходили в парк.
Тест №6
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Ці завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Спонукальні речення» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту сприяє розвитку молодших школярів практично засвоїти мовний матеріал про спонукальне речення, форми спонукання та розділові знаки, які можуть стояти в кінці такого речення. Представлений тест п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих (завдання 1-3) та завдання з повним виконанням (ручне введення тексту, завдання 4-5).
Тестові завдання дозволять вчителю за короткий час перевірити вивчений учнями матеріал, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №6.
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень
1. У спонукальних реченнях висловлюється:
а) спонукання до дії;
б) звертання;
в) повідомлення.
2. Прочитайте речення. Яке спонукання до дії висловлене у ньому?
Ой, вітриську, робиш шкоду,
угамуйся хоч на мить!
а) запрошення;
б) застереження;
в) наказ.
3. Визнач, скільки у тексті спонукальних речень.
Ти живеш у третьому тисячолітті. Ким ти хочеш стати? Давай поміркуємо. Шахтарем, хліборобом, лікарем, металургом, учителем. Ким би ти не став, будь господарем своєї землі! Не марнуй дорогоцінний час! Не відкладай на потім велику роботу! Твори добро, даруй людям радість сьогодні, у цю хвилину!
а) 5;
б) 6;
в) 7.
4. Прочитайте, яка пригода трапилась з котиком. Знайдіть і запишіть спонукальне речення.
Руде кошеня дуже любило яскравих жучків сонечок. Воно підкрадалося до них, ловило і вкидало собі в банку, щоб показати друзям. Які ж вони красиві! Хіба можна їх так мучити? Котику, відпусти сонечок на волю!
Відповідь. Котику, відпусти сонечок на волю!
5. Перебудуй розповідні речення у спонукальні. Запиши поради другові.
Не можна гратися на проїжджій частині вулиці. Частіше відпочиваю на свіжому повітрі.
Відповідь.
Не грайся на проїжджій частині вулиці! Частіше відпочивай на свіжому повітрі.
Тест №7
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Узагальнення знань про розповідне, питальне та спонукальне речення» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту містить завдання різної складності, які сприяють закріпленню знань учнів про питальні, розповідні та спонукальні речення; вмінню узагальнювати, порівнювати та будувати речення, розставляючи розділові знаки в кінці речень. Тест представлений п’ятьма завданнями. У завданнях 1-3 наведено правильні варіанти відповідей, а завдання 4-5 творчого характеру, в яких дітям потрібно встановити співвідношення між частинами прислів’їв та самостійно ввести текст, склавши речення з поданої групи слів.
Тестові завдання дають змогу вчителю за короткий час перевірити рівень знань учнів щодо засвоєння вивченого матеріалу, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується на будь-якому етапі уроку.
Тест №7.
Узагальнення знань про розповідне, питальне та спонукальне речення
1. Вибери правильно побудоване речення:
а) На іскристий лежить полях сніг.
б) На сніг іскристий лежить полях.
в) На полях лежить іскристий сніг.
2. Визнач тип речення за метою висловлювання:
Люди, будьте справжніми друзями природи!
а) питальне;
б) спонукальне;
в) розповідне.
3. Яке речення відповідає схемі.
, , !
а) Щастя дай, Боже, народу!
б) Тужу за вами, солов’ї Вкраїни!
в) Ми, браття, козацького роду!
4. Склади і запиши речення. Поставте в кінці речення відповідний розділовий знак.
а) Замерзла, льодом, і , річка, вкрилася.
б) Садку, у, малина, вашому, росте, чи.
в) Краю, природу, оберігайте, рідного.
Варіанти відповідей.
Річка замерзла і вкрилася льодом.
Чи росте малина і вашому садку?
Чи росте у вашому садку малина?
Оберігайте природу рідного краю!
5. Склади прислів’я.
Легко сказати, а руки зроблять.
Очам страшно, а бажай розуму.
Не бажай багатства важче зробити.
Тест №8
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Головні слова в реченні» і подані у редакторі тестів My TestX.
Тест представлений п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих (завдання 1-4), та ручне введення тексту (завдання 5).
Матеріал тесту дібраний так, щоб своїм змістом активізувати роботу учнів на уроці, розвивати мислення, увагу. Завдання різної складності сприяють закріпленню знань учнів про головні слова в реченні, вмінню знаходити їх у реченнях за допомогою питань.
Тестові завдання дають змогу вчителю за короткий час перевірити рівень знань учнів щодо засвоєння вивченого матеріалу, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується в кінці уроку.
Тест №8.
Головні слова в реченні
1. Що таке граматична основа речення?
а) словосполучення;
б) заголовок;
в) головні слова в реченні.
2. На які питання відповідають головні слова в реченні?
а) що робить? який?
б) хто? що? як?
в) хто? що? що робить?
3. Визначити в реченні головні слова.
На галявині ростуть чудові квіти.
а) чудові квіти;
б) ростуть квіти;
в) ростуть на галявині.
4. Яке речення відповідає даній схемі?
… … ?
а) Де живуть зайчата?
б) Хто поселився в дуплі?
в) Куди відлітають пташки восени?
5. Прочитати речення. Поставити питання до головних слів.
Захлюпотіла прохолодною хвилею річка.
Річка ( … ?) захлюпотіла.
Захлюпотіла ( … ?) річка.
Відповідь.
Річка (що зробила?) захлюпотіла. Захлюпотіла (що?) річка.
Тест №9
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Зв’язок слів у реченні» і подані у редакторі тестів My TestX.
Тест представлений п’ятьма завданнями. До них належать, зокрема, завдання з вибором однієї правильної відповіді з кількох запропонованих (завдання 1-3), та ручне введення тексту (завдання 4-5).
Опрацьовуючи самостійно матеріал тесту, учні набувають вмінь і навичок визначати граматичну основу речення, встановлювати синтаксичні зв’язки між членами речення за допомогою питань.
Матеріал тесту дібраний так, щоб своїм змістом активізувати роботу учнів на уроці, розвивати мислення, увагу. Завдання різної складності сприяють закріпленню знань учнів про головні слова в реченні, вмінню знаходити їх у реченнях за допомогою питань.
Тестові завдання дають змогу вчителю за короткий час перевірити рівень знань учнів щодо засвоєння вивченого матеріалу, а також сприяють розвитку другокласників самостійно працювати з комп’ютером.
Проводити тест пропонується на будь-якому етапі уроку.
Тест №9.
Зв'язок слів у реченні.
1. За допомогою чого встановлюється зв'язок слів у реченні?
а) за допомогою інтонації;
б) за допомогою головних слів;
в) за допомогою питань.
2. Прочитай речення. Познач рядок, у якому правильно поставлено питання від одного головного слова в реченні до іншого.
Пишається над водою червона калина.
а) Калина (яка?) червона.
б) Калина (що робить?) пишається.
в) Калина ( над чим?) над водою.
3. Прочитай. Добери речення до схеми.
Що? Що робить?
Яка? До чого?
а) Вузенька стежка біжить до кринички.
б) На небі зійшла ясна зіронька.
в) Маленька пташка летить до гніздечка.
4. Прочитай речення. Встанови зв'язок слів у ньому.
Прилетіли журавлі до рідної землі.
Журавлі (що зробили?) … ; прилетіли (до чого?) … ; до землі (якої?) … .
Відповідь.
Журавлі (що зробили?) прилетіли. Прилетіли (до чого?) до землі. До землі (якої?) рідної.
5. Запиши речення, розкриваючи дужки.
Рідний (краї)! Безмежні (степ), зелені (ліс), (блакитний) небеса. Хіба є на світі щось дорожче за (Вітчизна)?
Відповідь.
Рідний край! Безмежні степи, зелені ліси, блакитні небеса. Хіба є на світі щось дорожче за Вітчизну?
Тест №10
Пояснювальна записка
Цифровий ресурс розроблений відповідно до мовно-літературної освітньої галузі, зокрема рідномовна освіта (МОВ) Державного стандарту початкової освіти.
Тест містить завдання, зміст яких складено відповідно до вимог Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас та підручника «Українська мова та читання» для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (авт. І.Большакова, М. Пристінська)
Завдання призначені для опитування учнів 3 класу з курсу української мови по темі «Узагальнення знань про речення» і подані у редакторі тестів My TestX.
Матеріал тесту містить завдання різної складності, що охоплюють весь навчальний програмовий матеріал по темі «Речення» і дібрані так, щоб своїм змістом розширювали кругозір школярів, сприяли збагаченню словника, виховували інтерес до рідної мови.
Тест представлений п’ятьма завданнями, які дають змогу вчителю за короткий час перевірити рівень сформованості знань учнів про питальні, розповідні та спонукальні речення; вміння поширювати речення за допомогою питань; визначати послідовність речень, щоб утворився текст і ставити розділові знаки в кінці речень.
Виконання завдань сприяє розвитку молодших школярів практично засвоювати мовний матеріал, а також полегшить роботу вчителя при перевірці і оцінюванні якості знань учнів.
Проводити тест пропонується в кінці вивчення теми «Речення».
Тест №10
Узагальнення знань про речення.
1. Знайди головні слова в реченні.
Легкий білий туман огорнув село.
а) білий туман;
б) огорнув село;
в) туман огорнув.
2. Прочитайте речення. Пронумеруйте їх так, щоб утворився текст.
Радіють весні дорослі й діти.
Закінчилась зима і настала весна.
Тепло гріє весняне сонечко, зеленіє травичка.
Відповідь.
1. Закінчилась зима і настала весна.
2. Тепло гріє весняне сонечко, зеленіє травичка.
3. Радіють весні дорослі й діти.
3. Визначити тип речення за метою висловлювання.
Карпати – чудовий куточок України. питальне
Ти був у Карпатах? спонукальне
Бережи природу Карпат! розповідне
Відповідь.
Карпати – чудовий куточок України. питальне
Ти був у Карпатах? спонукальне
Бережи природу Карпат! розповідне
4. Розгляньте малюнок. Поширте речення словами, які відповідають на питання, що в дужках. Запишіть складене речення.
Лебеді (що зробили?) … до (якого?) … берега.
Відповідь.
Лебеді підпливли до кам’янистого берега.
5. Прочитай речення. Постав у кінці речень відповідний розділовий знак.
Чи знаєш ти дитино, що таке Україна Україна – це червона калина біля
бабусиної хати Це верба над чистим ставом Це золоте море стиглих
хлібів
Люби і бережи свою неньку-Україну
Відповідь.
Чи знаєш ти дитино, що таке Україна? Україна – це червона калина біля
бабусиної хати. Це верба над чистим ставом. Це золоте море стиглих
хлібів.
Люби і бережи свою неньку-Україну!
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
Література:
– Будна Н.О. Тематичні роботи. Читання, українська мова, математика, «Я і Україна», «Основи здоров’я». 2 клас. Перший варіант. – Тернопіль: «Навчальна книга» – Богдан, 2009. 64 с.
– Воскресенська Н.О., Сващенко А.О. Дидактичний матеріал з розвитку мови в 2 класі: Посібник для вчителя. – К.: Рад. шк., 1990. – 96 с.
– Левченко Т.Г. Українська мова. Дидактичні картки. 1-4 класи. – Х.: Вид. група «Основа», 2009. – 351, [1] с.
– Логачевська С.П. Диференційовані завдання// Початкова школа. –2008. – №3. – С. 13-18.
– Постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 ,,Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.guon.kiev.ua (електронне джерело).
– Сапун Г. Збірник диктантів і завдань для тематичного опитування з української мови у початкових класах. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. – 176 с.
− Сухіна А.В., Дяченко Л.М. Діалогічне мовлення: Збірник навчальних і контрольних вправ та завдань. 1-4 класи. – Х.: Торсінг, 2004. – 96 с.
[авт.-уклад. Ципін В. Л.]. – Х.: Халімон, 2006.
– Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки/ [авт.-уклад. Курганова Н.В.]. – Х.: Торсінг Плюс, 2006. – 320 с.
Інтернет ресурси (для тестів):
− http:// mon.gov.ua
− http:// www.kidbok.com.ua
− http://www. zastavki.com