Тестування за темою "Літературні пісні"

Про матеріал
Нескладні завдання допоможуть швидко з'ясувати рівень сформованості вмінь та навичок учнів роботи з текстами літературних пісень : аналізувати їх зміст, визначати тему та головну думку; розвивати логічне мислення та навички самостійної роботи
Перегляд файлу

Літературні пісні                                     Клас: 6

Тестування

1.Ліричний твір, слова до якого склав письменник – це…

А) колискова; Б) літературна пісня; В) гімн

2.Гімн – це …

А) урочистий музичний твір, який прославляє кого-небудь або що-небудь;

Б) ліричний твір, слова до якого склав письменник; В) ліричний твір, який співають дітям під час їхнього присипляння

3.Вкажіть назву та автора слів і музики гімну України

4.Що надихнуло автора на написання гімну у 1862 році?

А) смерть Т.Шевченка; Б) дружба з М.Вербицьким; В) почув пісню сербських повстанців

5.Коли першу строфу і приспів пісні ухвалено урядом як державний гімн?

А) 1862р. ; Б) 2003р. ; В) 1991р.

6.Доведіть, що пісня «Ще не вмерла Україна» має патріотичний зміст

7.Що попросив у Господа О. Кониський у своїй «Молитві», написаній 1885р.?

А) хранити Україну від бід; Б) багатства для українців; В) згубити ворогів

8.Випишіть з тексту «Молитви» усі дієслова.

9. Опишіть ліричного героя «Молитви». Яке у нього  ставлення до Батьківщини?

10. З якого твору ці рядки?

Як повіє буйнесенький вітер з широких степів,

То прославить по всій Україні січових стрільців!

11.Який символ використано в повісті «Ой у лузі червона калина похилилася»? Що він означає?

12.Сформулюйте основну думку тексту гімну січових стрільців.

 

docx
Додано
7 січня 2022
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку