Тестування за творчістю Е.М.Хемінгуея

Про матеріал
Робота містить 24 тестові завдання для перевірки знань учнів фактів життєвого та творчого шляху американського письменника Ернеста Міллера Хемінгуея. Кожне завдання має чотири варіанти відповіді.
Перегляд файлу

Тести за творчістю Ернеста Хемінгуея

  1. Позначте твір, автором якого не є Хемінгуей:

А) «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

Б) «Прощавай, зброє»;

В) «Старий і море»;

Г) «П’ята колона».

  1. За який твір Хемінгуея нагороджено Нобелівською премією?

А) «І сходить сонце»;

Б) «Прощавай, зброє»;

В) «Старий і море»;

Г) «По кому подзвін».

  1. У якому році був опублікований твір «Старий і море»?

А) 1952;

Б) 1954;

В) 1958;

Г) 1960.

  1. Позначте жанр твору «Старий і море»:

А) роман;

Б) повість;

В) драма;

Г) оповідання.

  1. Позначте період, протягом якого відбуваються дії у творі «Старий і море»:

А) декілька місяців;

Б) два роки життя героя;

В) усе життя героя;

Г) один із днів життя героя.

  1. Де відбуваються події твору?

А) на Кубі;

Б) у Каліфорнії;

В) в Іспанії;
Г) у Парижі.

  1. Назвіть ім’я головного героя твору, старого:

А) Ернест;

Б) Пантлю;

В) Сантьяго;

Г) Манолін.

  1. На що за кольором були схожі очі старого?

А) небо;

Б) пустелю;

В) море;

Г) бурштин.

  1. Чим ще захоплювався старий?

А) бейсболом;

Б) футболом;

В) волейболом;

Г) малюванням.

  1. Ким доводився старому хлопчик Манолін?

А) сином;

Б) онуком;

В) помічником і другом;

Г) небожем.

  1. Чому старий останнім часом виходив у море без хлопця?

А) йому не треба була поміч;

Б) старий не любив дітей;

В) батькам хлопчика здалося, що старий став невезучим;

Г) хлопчик йому заважав.

  1. Як довго старий виходив у море і не спіймав жодної рибини?

А) 48 днів;

Б) 24 дні;

В) 98 днів;

Г) 84 дні.

  1. Яку саме рибу спіймав старий?

А) акулу;

Б) катрана;

В) мерліна;

Г) мерлана.

  1. Кому належить вислів: «Людину можна знищити, але її не можна перемогти»:

А) старому;

Б) хлопцеві;

В) офіціанту;

Г) туристу.

  1. Твір «Старий і море» закінчується словами: «… нагорі у своїй хатині старий знову спав… Старому снилися …» Що саме снилося старому?

А) тигри;

Б) леви;

В) риба;

Г) діти.

  1. Що сталося з впійманою рибою?

А) її з’їли акули;

Б) старий її продав;

В) розділив порівну між товаришами-рибалками;

Г) старий половину продав, а половину подарував Маноліну.

  1. Символом чого виступає старий у творі?

А) молодість, юність, любов до життя, віра в перемогу;

Б) утілення мрії, досягнення мети;

В) людський досвід, мужність, нездоланна сила волі;

Г) подолання трагічної самотності, надія на майбутнє, зміна поколінь.

  1. Символом чого виступають акули у творі?

А) життєві перешкоди, труднощі, жорстокий світ;

Б) утілення мрії, досягнення мети;

В) людський досвід, мужність, нездоланна сила волі;

Г) подолання трагічної самотності, надія на майбутнє, зміна поколінь.

  1. Символом чого виступає рибина у творі?

А) життєві перешкоди, труднощі, жорстокий світ;

Б) утілення мрії, досягнення мети;

В) людський досвід, мужність, нездоланна сила волі;

Г) подолання трагічної самотності, надія на майбутнє, зміна поколінь.

  1. Що пообіцяв хлопчик старому, коли знов просив брати його у море?

А) що принесе йому щастя;

Б) що буде у всьому слухатися старого;

В) що більше не буде сперечатися зі старим;

Г) про це у творі не сказано.

 

docx
Додано
12 жовтня 2021
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку