Відділ освіти
Заслучненської сільської ради
Хмельницького району Хмельницької області
Кошелівський ліцей ім. В.Ф. Ковальчука
Тиждень іноземної мови
The Week Of Foreign Languages
Підготувала
вчителька анлійської мови
Морозюк І.О.
Зміст
Вступ……………………………………………….……….……..……
План заходів ………………………………………..……..…….…......
День неправильних дієслів…………………………………………….
День вікторин………………………………………………………….
День ігор, ребусів і жартів……………………………………………..
День віршиків і повчальних історій………………………………….
Конкурс «Шляпка»……………………………………………………
Підведення підсумків тижня англійської мови………………………..
Список використаних джерел…………………………………………..
Вступ
Вивчення іноземної мови – це не лише навчальний предмет шкільної програми , це ще й знайомство з іншої культурою, життям, звичаями та традиціями іншомовної культури. Процес навчання англійської мови складний, але цікавий, який формує вміння та навички іншомовного спілкування. Варто зазначити – англійська мова є міжнародною і допомагає спілкуватись з людьми різних національностей та культур. Завданням вчителів іноземної мови є розвиток зацікавленності до вивчення англійської мови. Вивчення англійської мови - це доволі таки складний процес як для учня так і для самого вчителя, але результат того вартий. Метою проведення тижня англійської мови є удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках іноземної мови, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток творчих здібностей, самостійності, формування вміння концентрувати увагу, виражати власну думку; розвивати інтерес до вивчення англійської мови.Урочна й позаурочна робота з англійської мови є складовою єдиного навчально – виховного процесу. Позакласна робота сприяє підвищенню інтересу учнів до вивчення англійської мови,розширює словниковий запас учнів, поглиблює їх соціокультурні знання. Соціокультурний аспект - дуже важливий, адже не можна вивчати мову, не звертаючись до історії, культури, повсякденного життя англомовних країн. Участь учнів в позакласній роботі стимулює їх до поглибленого вивчення англійської мови. Нестандартні форми проведення позакласної роботи надихають учнів на самовдосконалення, відкривають свій потенціал, а також розвивається бажання до навчання, завдяки нестандартним умовам.
МАТЕРІАЛИ ДО ТИЖНЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
«WE LOVE ENGLISH»
Мета: покращення лексико-граматичних навиків, розвиток усного мовлення і творчих здібностей учня, зацікавлення до вивчення англійської мови і культурних цінностей носія мови.
План проведення тижня англійської мови
День 1: День неправильних дієслів.
День 2: День вікторин.
День 3 :День ігор, ребусів і жартів.
День 4 : День віршиків і повчальних історій.
День 5 :Конкурс «Шляпка». Підведення підсумків тижня англійської мови.
THE FIRST DAY. THE DAY OF IRREGULAR VERBS
IRREGULAR VERBS
НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА
В англійській мові всього існує близько трьохсот неправильних дієслів (точну кількість ніхто не знає) . Їх набагато меньше ніж правильних, але вони доволі часто зустрічаються у повсякденному спілкуванні. Дослідники з Гарварду виявили цікаву закономірність: чим частіше вживається дієслово, тим ймовірніше, що воно залишиться неправильним.
Наводимо приклад віршиків, де англійські неправильні дієслова римуються з українським текстом.
Віршики можуть використовуватись на уроках при вивченні різних тем, а також при диференціації форм дієслів в англійській мові.
МІЙ ДЕНЬ
Рано-вранці я
Wake-woke-woken,
Чай тепленький
Drink-drank-drunk
Бутерброд смачьненький
Eat-ate-eaten.
І до школи я швиденько
Run-ran-run.
Сонечко ласкаве мені
Shine-shone-shone.
Швидко дзоник
Ring-rang-rung
І додому я швиденько
Go-went-gone.
Вдома я уроки
Learn-learnt-learnt.
І про сенс життя я
Think-thought-thought.
Вже і час мені
Sleep-slept-slept.
УРОК
На урок двінок нам дзвонить ring-rang-rung,
Почався урок begin-began-begun
Вчителька come-came-come у клас,
Наші посмішки вона see-saw-seen і вітає нас усіх.
Karolina read-read-read,
Sasha spit-spat-spat,
Vania sleep-slept-slept,
Ania him wake-woke-woken
Olia water drink-drank-drunk,
Nastia eat-ate-eaten,
Pavlyk draw-drew-drawn,
Sonia write-wrote-written,
Dima speak-spoke-spoken,
Vlad and Oleg fight-fought-fought –
Ось і кінчився урок.
Всі на світі знають what?
Що діти дуже люблять sport.
Одні бігом біжать на court,
А інші на sports ground.
Для них завжди й повсюди є розваги
Can be find-found-found,
Хлоп’ята люблять
Do-did-done дзюдо,
Дівчатка
Make-made-made рекорди,
І мами купують їм сноуборди.
А я люблю лише run-ran-run,
І не люблю swim-swam-swum.
І висновок ми make-made-made повинні
Всі види спорту нам важливі.
THE SECOND DAY. THE DAY OF QUIZZES
I think you have seen the TV program «The Cleverest». To my mind it is great.It is a source of education and pleasure. It helps us to prepare for lessons and to learn new information because there is not too much time to read books. It is really a very useful and interesting educational quiz program.
Topic: HOLIDAYS AND TRADITIONS
Topic: THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NOTHERN IRELAND
Topic : SECRET (COLOURS)
THE THIRD DAY. THE DAY OF JOKES, REBUSES AND GAMES
Ребус 1
Слово + слово= ?
Предмет + предмет = ?
TRAFFIC +LIGHT = Traffic-light
BLACK+BOARD = Blackboard
TEA+POT =Teapot
Ребус 2
Забрати одну літеру на початку або в кінці предмету або слова.
В таких випадках використовуємо коми.
M ’-Mouse
’ FAIR – AIR
Справедливий-повітря
’ - ASS
Склянка – Осел
’- UP
Кружка – Вгору
Ребус 3
Предмет +частина слова+предмет.
S F = Scarf
T =That
St= Street
Ребус 4
Літери читаються в тому порядку, який вказаний цифрамию
124 = Tie
126 =Rat
4 231
MEAT= Team
2 3 1
EAT =Tea
Ребус 5
Літера в літері + прийменник IN
e=F-IN-E=FINE
D=W- IN- D =WIND
THE FOURTH DAY. THE DAY OF POEMS AND FAIRY –TALES
WITH A FRIEND
I can talk with a friend
and walk with a friend
and share my umbrella in the rain.
I can play with a friend
and stay with a friend
and learn with a friend
and explain.
I can eat with a friend
and compete with a friend
and even sometimes disagree.
I can ride with a friend
and take pride with a friend.
A friend can mean so much to me!
By Vivian Gould
THE MONKEY AND THE CROCODILE
This famous moral story is from the Panchatantra.
There was a monkey that lived on a berry tree on the riverbank. He ate the delicious berries every day.Once, he saw a crocodile rest under the tree who looked tired and hungry. He gave the crocodile some berries.The crocodile thanked the monkey. Soon, they became best friends. The monkey gave the crocodile berries every day.One day, the monkey gave the crocodile extra berries to take home to his wife.His wife, a wicked crocodile, enjoyed the sweet berries, but then told her husband that she wanted to eat the monkey’s heart as that would be sweeter!The crocodile was upset at first but decided to give in to his wife’s wishes.The next day, he told the monkey that his wife invited the monkey home for dinner.As the crocodile carried the monkey on his back across the river, he told him about his wife’s plan to eat his heart.The monkey, being smart, told the crocodile that he left his heart on the berry tree and needed to get it.The crocodile foolishly took him back to the berry tree. On reaching, the monkey climbed onto the tree.“Who will keep the heart on a tree? You have betrayed my trust. We can never be friends again!” the monkey told his friend.Sad after losing his friend, the crocodile swims back to his wicked wife.
Moral of the story
Choose your friends and the people you trust wisely. Moreover, never betray the trust of someone who trusts you.
THE FIFTH DAY. COMPETITION «LADY’S HAT»
Мета : закріплення лексико-граматичного матеріалу по темам «Clothes», «Appearance», «Seasons», «My friends and me», розвиток усного мовлення в учнів, виховання толерантності, культури поведінки і зовнішнього вигляду, вміння триматись на сцені.
План проведення конкурсу: участь беруть учениці 8 класу (5 дівчат).
Конкурс «Шляпка»
Кожна учасниця конкурсу розповідає про значення свого ім ’я. Дівчинка розповідає про себе, свої уподобання, демонструє свій образ та свою шляпку.
Оцінюється вигляд шляпки, чи підходить вона до образу дівчинки, а також вміння триматися на сцені.
Конкурс «Мої таланти»
Дівчатка демонстують свої таланти, вони можуть співати, танцювати, продемонструвати свої малюнки , колекції або ж кулінарні здібності.
Оцінювається вміння показати свій талант.
Конкурс: «Мої однокласники»
Запрошується перша конкурсантка, рандомно вибирається хтось з однокласників. Ведучі ставлять запитання і конкурсанти відповідають на поставленні запитання письмово. Якщо відповіді співпадають, конкурсантці зараховується 1 бал за кожну правильну відповідь.
Жюрі підводить підсумки.
Потім журі оголошують результат конкурсу, нагороджуються учасниці і присвоюються номінації:
DIANA
Diana is a traditionally feminine name that is said to mean "luminous," "divine," "fertile," or even "perfect." Diana is the Roman goddess of fertility, childbirth, hunting, and the moon. Other moon-related names for girls include Altalune, Amaris, Ariel, Bianca, Callisto, Chandra, Charon, Cynthia, Deva, Dione, Elara, Larissa, Luna, Mona, Purnama, Selene, and Thebe. Other "hunter" names include Artemis (Diana's Greek goddess counterpart), Atlanta, Auryon, Bendis, Brielle, Dali, Kacela, Huntley, and Rigel. Other "fertility"-related names are Aditi, Fauna, Nona, and Rhiannon.
ANASTASIA
The name Anastasia is a girl's name of Greek, Russian origin meaning "resurrection".Anastasia is the feminine form on Anastasius, a Greek name derived from the word anastasis, meaning "resurrection." It was a common name among early Christians, who often gave it to daughters born around Christmas or Easter. There are handful of saints named Anastasia, including the patron saint of weavers.Anastasia is no longer a forbidding regal Russian name, but is now seen as a viable—and increasingly popular—American option, elegantly beautiful.
NATALIA
The name Natalia is a girl's name of Russian origin meaning "birthday [of the Lord]".Natalia was derived from the Latin word natalis, meaning “birthday.” It refers to the birthday of Jesus Christ, and thus originated as a name for girls born on Christmas Day. Related forms include the French Natalie,Portuguese Natalina, and Russian diminutive Natasha.More romantic that Natalie, more unusual than Natasha and heard frequently in Spain, Portugal, and the Slavic countries, this is a distinctive, strong but feminine member of the Natalie/Natasha family, with the appealing short form Talia.
ANNA
The name Anna is a girl's name of Hebrew origin meaning "grace".Anna is the Latin form of Hannah, a Hebrew name that derived from root chanan, meaning "grace." European Christians embraced the name for its associations with the Virgin Mary’s mother, Saint Anna — known in English as Saint Anne. While Hannah and Anna are the most common forms of the name, variations including Annie, Annalise, Anya, Anika, Nancy, and Anais also rank in the US Top 1000.
MARIA
The name Maria is a girl's name of Aramaic, Latin origin meaning "drop of the sea, bitter, or beloved".As a highly popular girls’ name in all Spanish-speaking countries, this saintly Latin variation of Mary retains a timeless beauty. Through the centuries, Maria remains one of the most widely-used girl names starting with M.This widespread name understandably has produced notable namesakes in almost every field – opera's Maria Callas (born Sophia Cecelia), tennis's Sharapova, education's Montessori, ad infinitum. And she's been celebrated in song as well, from Ave Maria to the eponymous song in West Side Story to "How Do You Solve a Problem Like Maria?" in The Sound of Music.
Розповідь дівчинки про себе
Hello! My name is Diana. I am from Koshelivka, Ukraine. I am 12 years old and I am in year 8.
I live with my parents and my little sister.
My hobbies are dancing and listening to music. I am keen on sport and I like PE very much. My favourite games are football and volleyball.
I think I am hardworking, friendly and ambitious. After finishing school I want to be a doctor and help sick people.
I am wearing an amazing hat now. It is decorated with green leaves, flowers and berries, because I like summer.In summer I am full of delight. The colours of summer are bright. I like the yellow sun, blue sky and white clouds. I like green grass and dandelions.
I wish to get the Victory in the competition “Lady ’s Hat”.
Питання до конкурсу «Мій однокласник» ( по три запитання для кожної конкурсантки)
2. Who is a friendlier person in our class?
A)Anna B)Sasha
3.Who is taller in our class?
A) Dima B) Vitalik
II. 1. Which is a harder subject at school for you?
A)English B) Maths
2. Who has longer hair in our class?
A) Diana B)Nastia
3. What is better?
A) a picnic in a forest B) a picnic at the seaside
III. 1. Who has got a more fashionable hairstyle in our class?
2. Who is a better dancer?
A) Andrii B) Misha
3. What is a more interesting TV program?
A)The Smartest B)Animal Planet
IV. 1. What is going to be in the future?
A)a dentist B) a spy
2. What sport is he going to play tomorrow?
A) table tennis B) volleyball
3.What is he going to buy in our school canteen?
A)pizza B)buns
V. 1. What is her favourite fruit?
A) an orange B)a banana
2. Who is a better singer in our class?
A)Svitlana B)Maksym
3.What is her favourite school subject?
A) Geography B) Ukrainian
Підведення підсумків
Отже, проведення тижня англійської мови не тільки поглибило знання учнів, але й став джерелом позитивних та яскравих емоцій, мобілізації творчих зусиль і, як наслідок, підвищило мотивацію до вивчення мови та культури англомовних країн.Проведені заходи сприяли формуванню пізнавальних та лінгвістичних інтересів, підвищенню рівня володіння англійською мовою, розвитку креативності. У процесі спілкування учні школи змогли отримати додаткову інформацію про сфери застосування іноземної мови та з користю провели вільний час. При проведенні таких заходів вчитель іноземної мови може надати учням можливість проявити себе у цікавих заходах, спробувати себе у різних захоплюючих ролях у позакласних заходах ,також учнів зможуть виконувати різні доручення. Тематика позакласних заходів може виходити за межі шкільної програми, використовувати новітні технології , які сприятимуть розвитку лінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів.
Список використаних джерел
https://www.sheknows.com/baby-names/a/
http://www.english-for-students.com/with-a-friend.html
https://www.tell-a-tale.com/panchatantra-monkey-crocodile/
Науково-методичний журнал «Англійська мова та література»
№7 (305) березень 2011 р.