Дана розробка уроку допоможе вчителю познайомити учнів з понттям анімації, її історії, типами анімації. На уроці учні хнайомлться з покадровою анімацію і виконують перший мультфільм.
Типи анімації в Macromedia Flash. Покадрова анімація.
Мета: навчальна – ознайомити учнів з поняттям анімації, з різними видами анімації в програмі Macromedia Flash;
виховна – інтерес до предмету
розвивальна – розвивати навички роботи на комп’ютері.
ХІД УРОКУ:
І. Організаційний момент.
Розміщення учнів біля комп’ютерів.
ІІ. Інструктаж з техніки безпеки.
Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.
ІІІ. Активізація базових знань.
Анімація – вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих ( графічна анімація) або об’ємних ( об’ємних) об’єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами
( мультфільмами). Перші мальовані фільми були випущені в 1908 р. у Франції, об’ємні – в 1911 р в Росії
IV. Вивчення нового матеріалу.
Типи анімації:
І. Об’єктів
А) трансформація
Б) перетворення кольорів
В) наближення до глядача
Г) рух по заданій траєкторії
Д) рух за допомогою координат
ІІ. Тексту.
Для керування анімацією служить лінія часу. Розглянемо її елементи.
Малюнок 29. Лінія часу і її елементи
Типи кадрів:
Особливість роботи з кадрами: при додаванні нового кадру в ньому відображається зміст ключового кадру. Тільки в ключових кадрах можна виконувати редагування зображення. Інші - тільки переглядати. З кадрами можна робити наступні дії: копіювання, переміщення, розгортання порядку проходження, редагування, видалення т.д.
Позначення на лінії часу:
Малюнок 30. Ключові кадри
Малюнок 31. Кадри з анімацією руху
Малюнок 32. Кадри з анімацією трансформації
- Сьогодні ми з вами намалюємо перший мультфільм , застосовуючи покадрову анімацію.
Покадрова анімація
Покадрова анімація – це плавність переходу від одного кадру до іншого і плавність руху залежить від того, наскільки відмінний кадр від попереднього.
Чим більше кадрів містить анімація, тим ближче рух персонажів до природного.
При перегляді анімації ефект анімації досягається за рахунок того, що малюнки на столі змінюють один одного.
Алгоритм роботи:
V. Робота на комп’ютері.
Вправа 1
Створення мультфільму, в якому Чоловічок крокує на місці.
Основа 1 кадр Стадія 1 Стадія 2 Стадія 3 Стадія 4 Стадія 5
Стадія 6 Стадія 7
VІ. Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.
Завдання для самостійної роботи:
VІІ. Домашнє завдання.