Автоматична анімація. Трансформація об’єктів. Перетворення кольорів і поява об’єкта..

Про матеріал

Мета уроку ознайомити учнів з такими видами автоматичної анімації як трасформація об'єктів і трансформація кольорів, автоматична анімація. А також показати, як з мухи зробити слона.

Перегляд файлу

ТЕМА:        Автоматична  анімація. Трансформація об’єктів. Перетворення

                  кольорів і поява об’єкта..

Мета: 

         навчальна    ознайомити учнів з такими видами автоматичної  анімації як

трасформація об’єктів і   трансформація  кольорів

виховна – уважність, сприяти формуванню особистості

розвивальна – розвивати знання учнів в області інформаційних технологій

. ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент.

Розміщення учнів біля комп’ютерів.

ІІ. Інструктаж з техніки безпеки.

Повторення правил з техніки безпеки під час роботи в комп’ютерному класі.

ІІІ. Активізація базових знань.

Інформаційний диктант по вивченим раніше темам.

- За допомогою програми Macromedia Flash можна задати тільки 1 і останні кадри, а проміжні кадри програма домалює за нас.

IV. Вивчення нового матеріалу.

Автоматична анімація

  • анімація, де достатньо задати в часі тільки початковий і кінцевий кадр елементарного перетворення,

 а проміжні кадри будуть побудовані програмою без нашого втручання.

Алгоритм роботи:

  1. Намалювати і зафарбувати об’єкт.
  2. Виділити його чорною стрілкою.
  3. Виділити 1 кадр, натиснувши на ньому мишкою.
  4. Виділити на шкалі часу останній ключовий кадр і натиснути F6 .
  5. Виділити чорною стрілкою 2р клацнувши об’єкт і перетащити його в інше місце.
  6. Переглянути отриманий ролик ( Ctrl+Enter) або Управление \ Проверить ролик

V. Робота на комп’ютері.

 Вправа1. .

  1. Зробити фон  ролику – чорний.
  2. bНамалювати зліва внизу літаючу тарілку.
  3. Перемістити її в останньому кадрі направо і вверх.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

Трансформація об’єкта

bметод,  призначений для перетворення форми одного обєкта в інший.

 Алгоритм роботи:

  1. Намалювати і зафарбувати об’єкт.
  2. Виділити його чорною стрілкою.
  3. Виділити 1 кадр, натиснувши на ньому мишкою.
  4. На панелі Свойства ( внизу) в вікні Пара вибрати Форму ( Shape)
  5. Виділити на шкалі часу останній ключовий кадр ( наприклад 20) і натиснути F6 .
  6. Вилучити об’єкт і намалювати новий іншого кольору.
  7. Переглянути отриманий ролик ( Ctrl+Enter) або Управление \ Проверить ролик

VІІ. Робота на комп’ютері.

Вправа

  1. Створити кулю зеленого градієнтного кольору і перетворити її на червоний куб ( на 20 кадрі), а потім на синю піраміду ( на 40 кадрі)

VІІІ. Вивчення нового матеріалу.

                                                   Перетворення кольорів і поява об’єкту.

Алгоритм роботи:

  1. Створити об’єкт.
  2. Перетворити його в символ : виділити чорною стрілкою і Вставить \ Преобразовать в символ
  3. На панелі інструментів вибрати кнопку Цвет, для змішування кольорів працювати з параметрами Вrightness – яскравість від -100% ( чорний) до + 100%( білий), tint- відтінки кольору можна змішувати, alpha – прозорість, відзначає ступінь видимості об’єкта,advanced  - створює нові відтінки

ІХ. Робота на комп’ютері.

Вправа

  1. Намалювати коло, заливши градієнтною заливкою ( на3 кольори) і  перетворити в коло спочатку одного кольору, потім іншого, а далі ще іншого.
  2. Створити анімацію появи чорного квадрата Малевича.

Х. Закріплення нового матеріалу на комп’ютері.

Завдання для самостійної роботи

  1. Створити трансформацію Гусінь – Кокон – Метелик
  2. Створити анімацію трансформації цифр від 1 до 10

ХІ. Домашнє завдання.

  1. Вивчити конспект.

 2.    Намалювати прислів’я « Зробив з мухи слона»

 

docx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
1686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку