Тиждень початкової школи. Планування, підсумки , звіт

Про матеріал
Даний матеріал містить орієнтовне планування Тижня початкової школи, звіт про проведення цього заходу. Подана таблиця і текстовий матеріал стануть у нагоді керівникові методичного об' єднання початкової школи
Перегляд файлу

Тиждень початкової школи

20.03.2017 – 24.03.2017

«Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»

(Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №1/9-437 «Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році»)

Шановні колеги,

при плануванні заходів пропоную  врахувати і спланувати

  • взаємозв’язки урочної та позаурочної діяльності
  • цілісне сприйняття навчального матеріалу
  • позитивне емоційне ставлення до процесу пізнання
  • міжпредметні зв’язки
  • полілог, дискусія
  • інтегрований урок (один або двоє вчителів проводять)
  • засвоєння навчального матеріалу у процесі організації і проведення конкурсів, зустрічей, практикумів
  • інтерактивні методи, методи навчання в русі
  • робота в парах, малих групах, групова, командна робота
  • дидактичні ігри
  • розв’язання певних задач у змодельованих життєвих ситуаціях
  • взаємодія школи й родини на засадах партнерства
  • у виховній меті зазначити :

дружба, спілкування, товаришування, стосунки між молодшими і старшими, ставлення до менших, старших, анкетування у 4 класі «Який я друг» , уроки, години спілкування за творами В. О. Сухомлинського тощо

 

                                                                   З повагою, керівник МО Пєнкіна О. А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення Тижня початкової школи

 

Дата

Назва заходу

Клас

Вчитель

№ уроку

Місце проведення

20.03.2017

Виховний захід «Благодійний ярмарок» в рамках проекту

«Харків – місто щастя і добра»

 

3-А

 

3-4 уроки

Рекреація 1 поверху

21.03.2017

 

Урок розвитку зв’язного мовлення «Дружба – найдорожчий скарб». Робота над деформованим текстом

 

Урок-подорож «Водойми України»

 

 

 

 

Урок-подорож «Природні зони України»

 

 

Урок позакласного читання

«Поезія – душі перлина»

 

 

 

2-Б

 

 

 

1-Б

 

 

 

 

4-В

 

 

 

4-А

 

 

 

3 урок

 

 

 

5 урок

 

 

 

 

5 урок

 

 

 

2 урок

 

 

 

 

Кабінет

№213

 

 

Кабінет №100

 

 

 

Кабінет №212

 

 

Кабінет №211

22.03.2017

Урок природознавства «Як треба поводитись серед природи?»

 

 

Урок позакласного читання, присвячений творчості

Т. Г. Шевченка

 

 

1-Г

 

 

 

3-Г

 

5 урок

 

 

 

3 урок

Кабінет №108

 

 

Кабінет №115

23.03.2017

Урок позакласного читання «Подорож до країни казок»

 

 

Правила відмінника і відмінниці. Мотивація вивчення предмету «Людина і світ»

 

Урок «Речовини та суміші в природі»

 

 

Виховна година

 

 

 

 

 

Виховна година. Брейн-ринг «У світі професій»

 

 

 

 

3-В

 

 

 

1-А

 

 

 

2-А

 

 

 

3-Б

 

 

 

 

 

4-Б

 

3 урок

 

 

 

2 урок

 

 

 

1 урок

 

 

 

1 урок

 

 

 

 

 

1 урок

Кабінет №111

 

 

Кабінет №112

 

 

Кабінет №207

 

 

Кабінет №114

 

 

 

 

Кабінет №214

 

24.03.2017

 

Урок літературного читання. Олександр Копиленко. Хоробре кошеня

 

Літературне читання. Проект «Робота з дитячою книжкою»

 

 

 

«Круглий стіл» вчителів початкових класів. Про підсумки проведення Тижня початкових класів «Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-Г

 

 

 

2-В

 

 

1 урок

 

 

 

1 урок

 

 

 

 

6 урок

 

Кабінет №113

 

 

Кабінет №210

 

 

 

Кабінет №215

 

 

 

 

 

 

Звіт про проведення Тижня початкової школи

«Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»

Згідно річного плану роботи школи, в період з 20.03.2017 по 24.03.2017 відбувся традиційний Тиждень початкової школи, метою якого стала реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість. Вчителі спланували уроки та виховні заходи з урахуванням компетентнісного підходу до проведення занять, продемонстрували розширення діапазону організаційних форм уроків, практичну спрямованість навчальних і виховних занять.

.Компетенція – суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини. Компетентність – складне особистісне динамічне утворення, що включає знання, уміння, навички, досвід і ставлення.

Вчителі початкової школи завжди приділяють багато уваги формуванню ключових компетентностей

  • вміння вчитись
  • загальнокультурної
  • громадянської
  • здоров’язбережувальної
  • соціальної
  • з питань ІКТ, а також, згідно додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №1/9-437 «Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році», проводять уроки, виховні заходи, враховуючи необхідність практичної спрямованості занять.

Вчителі початкової школи демонструють надактивне, творче ставлення до праці, навчають учнів ефективному спілкуванню, вчать вирішувати життєві проблеми, працювати в команді, брати на себе відповідальність за результат спільної праці, залучають до навчально-виховного процесу батьків учнів.

Яскравими прикладами компетентнісного уроку були уроки вчителів

, на яких учитель

  • мотивує
  • створює ситуацію
  • організовує,

 а учні

  • активізують свій особистий досвід
  • відкривають нові знання в діалозі
  • самостійно формують висновок.
  • Вчителі досконало володіють уміннями створити позитивне емоційне ставлення до процесу пізнання, застосовують міжпредметні зв’язки ( літературне читання – природознавство, природознавство – математика, літературне читання – українська мова, природознавство – трудове навчання), вдало пов’язують урочну і позаурочну діяльність школярів, створюють умови для цілісного сприйняття навчального матеріалу.

Вдалою була спроба вчителя організувати засвоєння навчального матеріалу і роботи з профорієнтації учнів 4 класу у процесі проведення  інтелектуального конкурсу «Брейн- ринг». Четвертокласники показали уміння вести  полілог, дискусію на рівні свого віку., а також уміння взаємодіяти в команді, малих групах.

Особливістю проведення заходів у перших класах (вчителі

 )  було застосування дидактичних ігор, навчання в русі, розв’язання певних доступних задач у змодельованих життєвих ситуаціях, робота в парах.

Виховний захід вчителя . став прикладом  формування у третьокласників дружби, спілкування, товаришування, ставлення до молодших, старших, літніх людей.

Приємною несподіванкою цього Тижня стало те, що четверо вчителів

 ( ) обрали для проведення уроки позакласного читання, які відрізняються певними особливостями і труднощами у підготовці і реалізації. Урок  «Подорож до країни казок» мав навчальну і виховну спрямованість, дозволив третьокласникам презентувати свої акторські, творчі здібності, навички виразного читання. На уроці було використано прийоми інсценізації, міжпредметні зв’язки з освітньою галуззю «Мистецтво».

Вчителі початкової школи презентували уміння використовувати різноманітні сучасні форми організації навчальної діяльності учнів:

  • урок-подорож
  • проект
  • конкурс;

застосовували такі прийоми і форми роботи :

  • взаємозв’язки урочної та позаурочної діяльності
  • цілісне сприйняття навчального матеріалу
  • позитивне емоційне ставлення до процесу пізнання
  • міжпредметні зв’язки
  • полілог, дискусія
  • засвоєння навчального матеріалу у процесі організації і проведення конкурсів,
  • інтерактивні методи, методи навчання в русі
  • робота в парах, малих групах, групова, командна робота
  • дидактичні ігри
  • розв’язання певних задач у змодельованих життєвих ситуаціях
  • взаємодія школи й родини на засадах партнерства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку