Тиждень початкової школи
20.03.2017 – 24.03.2017
«Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»
(Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №1/9-437 «Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році»)
Шановні колеги,
при плануванні заходів пропоную врахувати і спланувати
дружба, спілкування, товаришування, стосунки між молодшими і старшими, ставлення до менших, старших, анкетування у 4 класі «Який я друг» , уроки, години спілкування за творами В. О. Сухомлинського тощо
З повагою, керівник МО Пєнкіна О. А.
План проведення Тижня початкової школи
Дата |
Назва заходу |
Клас |
Вчитель |
№ уроку |
Місце проведення |
20.03.2017 |
Виховний захід «Благодійний ярмарок» в рамках проекту «Харків – місто щастя і добра»
|
3-А |
|
3-4 уроки |
Рекреація 1 поверху |
21.03.2017 |
Урок розвитку зв’язного мовлення «Дружба – найдорожчий скарб». Робота над деформованим текстом
Урок-подорож «Водойми України»
Урок-подорож «Природні зони України»
Урок позакласного читання «Поезія – душі перлина»
|
2-Б
1-Б
4-В
4-А
|
3 урок
5 урок
5 урок
2 урок
|
Кабінет №213
Кабінет №100
Кабінет №212
Кабінет №211 |
|
22.03.2017 |
Урок природознавства «Як треба поводитись серед природи?»
Урок позакласного читання, присвячений творчості Т. Г. Шевченка
|
1-Г
3-Г |
5 урок
3 урок |
Кабінет №108
Кабінет №115 |
|
23.03.2017 |
Урок позакласного читання «Подорож до країни казок»
Правила відмінника і відмінниці. Мотивація вивчення предмету «Людина і світ»
Урок «Речовини та суміші в природі»
Виховна година
Виховна година. Брейн-ринг «У світі професій»
|
3-В
1-А
2-А
3-Б
4-Б |
3 урок
2 урок
1 урок
1 урок
1 урок |
Кабінет №111
Кабінет №112
Кабінет №207
Кабінет №114
Кабінет №214 |
|
24.03.2017 |
Урок літературного читання. Олександр Копиленко. Хоробре кошеня
Літературне читання. Проект «Робота з дитячою книжкою»
«Круглий стіл» вчителів початкових класів. Про підсумки проведення Тижня початкових класів «Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»
|
2-Г
2-В |
1 урок
1 урок
6 урок |
Кабінет №113
Кабінет №210
Кабінет №215 |
Звіт про проведення Тижня початкової школи
«Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість»
Згідно річного плану роботи школи, в період з 20.03.2017 по 24.03.2017 відбувся традиційний Тиждень початкової школи, метою якого стала реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом розширення діапазону організаційних форм, способів навчальної взаємодії, що мають практичну спрямованість. Вчителі спланували уроки та виховні заходи з урахуванням компетентнісного підходу до проведення занять, продемонстрували розширення діапазону організаційних форм уроків, практичну спрямованість навчальних і виховних занять.
.Компетенція – суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини. Компетентність – складне особистісне динамічне утворення, що включає знання, уміння, навички, досвід і ставлення.
Вчителі початкової школи завжди приділяють багато уваги формуванню ключових компетентностей
Вчителі початкової школи демонструють надактивне, творче ставлення до праці, навчають учнів ефективному спілкуванню, вчать вирішувати життєві проблеми, працювати в команді, брати на себе відповідальність за результат спільної праці, залучають до навчально-виховного процесу батьків учнів.
Яскравими прикладами компетентнісного уроку були уроки вчителів
, на яких учитель
а учні
Вдалою була спроба вчителя організувати засвоєння навчального матеріалу і роботи з профорієнтації учнів 4 класу у процесі проведення інтелектуального конкурсу «Брейн- ринг». Четвертокласники показали уміння вести полілог, дискусію на рівні свого віку., а також уміння взаємодіяти в команді, малих групах.
Особливістю проведення заходів у перших класах (вчителі
) було застосування дидактичних ігор, навчання в русі, розв’язання певних доступних задач у змодельованих життєвих ситуаціях, робота в парах.
Виховний захід вчителя . став прикладом формування у третьокласників дружби, спілкування, товаришування, ставлення до молодших, старших, літніх людей.
Приємною несподіванкою цього Тижня стало те, що четверо вчителів
( ) обрали для проведення уроки позакласного читання, які відрізняються певними особливостями і труднощами у підготовці і реалізації. Урок «Подорож до країни казок» мав навчальну і виховну спрямованість, дозволив третьокласникам презентувати свої акторські, творчі здібності, навички виразного читання. На уроці було використано прийоми інсценізації, міжпредметні зв’язки з освітньою галуззю «Мистецтво».
Вчителі початкової школи презентували уміння використовувати різноманітні сучасні форми організації навчальної діяльності учнів:
застосовували такі прийоми і форми роботи :