«Толерантність- це наше з вами спілкування»

Про матеріал
Заняття за допомогою вправ та ігор вчить учнів ,як формувати толерантні стосунки між собою у класному колективі, позитивного ставлення до іншого на основі пізнання його особистості; сприяти зближенню та усвідомленню своєї ролі в колективі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

«Толерантність- це наше з вами спілкування»

 

 

 

Тренінгове заняття для учнів 7 класу

 

МОЗ отменило медкарты для поступления в детский сад и школу 13.03 ...

 

 

 

Соціальний педагог

 Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Вітовського району

 Миколаївської області

 Трофімчук Ніна Петрівна

 

 

 

 

Мета: формувати толерантні стосунки між учнями у класному колективі, позитивного ставлення до іншого на основі пізнання його особистості; сприяти зближенню та усвідомленню своєї ролі в колективі.

Час: 1 год.

Матеріали: папір А4, А2, маркери, ручки, серветки, клубок ниток, кольоровий жетон. 

 

Хід заняття

Привітання (5 хв.)

Мета: створення позитивної атмосфери, налаштування на подальшу роботу.

Ведучий: Доброго дня! Давайте привітаємося один з одним. Зараз я повернуся до того, хто сидить праворуч від мене, назву його ім’я і скажу, що рада його бачити. Він повернеться до свого сусіда справа і скаже, й зробить теж саме, а так, поки кожен із вас не привітає свого сусіда.

Вправа «Правила роботи групи» (5 хв.)

Мета: узгодити правила роботи групи, які діятимуть протягом заняття.

Матеріали: плакат із правилами роботи групи.

Ведучий: Чи знаєте ви, що означає слово правило? Для чого вони існують у нашому житті?

Отож, правила – це певні норми поведінки. Вони потрібні нам для того, щоб можна було порозумітися, спільно виконувати роботу і досягати мети.

Як ви думаєте, чи потрібні правила для роботи у нашій групі? Навіщо?

Я пропоную затвердити для нашої роботи такі правила:

  • звертатися одне до одного на ім’я;
  • висловлюватися коректно, не вживати нецензурних слів;
  • бути доброзичливим;
  • правило піднятої руки

 Гра «Аплодисменти по колу» (10 хв.)

Мета: розвивати почуття єдності.

Ведучий: Хто з вас може уявити, що відчуває артист після концерту чи спектаклю, стоячи перед публікою і слухаючи грім аплодисментів? Можливо, він сприймає овації всім тілом, всім серцем, як приємне всеохоплююче хвилювання.

У нас дуже хороший клас. І кожен із вас заслуговує на аплодисменти. Я хочу запропонувати вам гру. Ви стаєте в коло. Один із вас розпочинає: він підходить до когось із дітей, дивиться йому в очі та дарує свої аплодисменти., з усіх сил плескаючи в долоні. Потім вони вдвох підходять до іншого учасника, стають перед ним та аплодують йому. Потім вже втрьох вибирають наступного претендента на овації. Кожен раз той, кому аплодували, має право вибрати наступного. Таким чином гра продовжується, а овації стають все голоснішими та голоснішими. Отак ви й отримали аплодисменти. Молодці.

Мозковий штурм «Що я ціную у другові?» (5 хв.)

Мета: з’ясувати уявлення учнів про важливі риси та вміння особистості, необхідні у дружбі.

Ведучий: давайте складемо список рис і вмінь, які, на ваш погляд, необхідні людині  для дружби.

Вправа «Витинанка» (5 хв.)

Мета: сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності кожної людини.

Ведучий: У вас у руках серветка. Складіть її навпіл. Відірвіть правий куток. Знову складіть навпіл. Відірвіть лівий куток (і т.д.). А тепер розгорніть свої витинанки. Бачите, у кожного з вас витинанки різні. А чому? Адже інструкції були однакові для всіх. Тому що всі різні. Ми по-різному сприймаємо інформацію, по-різному мислимо. Пам’ятайте про це і не намагайтеся підлаштувати друга під себе. Безглуздо ображатися на людину, яка має власну думку, нехай навіть відмінну від вашої. Якщо цінуєте дружбу, то поважайте своїх товаришів.  Будьте відвертими з близькими вам людьми та вчіться прощати.

Колективний малюнок «Острів мрій» (10 хв.)

Мета: дати кожному відчути позитивні емоції від колективної роботи та від свого внеску в неї.

Матеріали: 3 аркуші паперу формату А2 для роботи груп, по 1 набору маркерів та фломастерів на кожну групу.

Ведучий: Об’єднаймося у три малі групи за назвами літніх місяців (червень, липень, серпень). Кожна група має протягом 15 хвилин намалювати острів ваших мрій. Для цього спочатку раджу швидко обговорити, що саме має бути на цьому острові (мрія кожного учасника вашої групи) та хто, що і на якій частині аркуша буде зображувати. І лише потім переходьте власне до процесу малювання. Коли закінчите, оберіть у групі спікера, який представить ваші напрацювання.

Вправа «Нитки дружби» (5 хв.)

Мета: формувати позитивне ставлення одне до одного, вчити говорити добрі слова.

Ведучий намо­тує на палець кінець нитки із клубочка й говорить комусь: «Я хочу тобі сказати, що...» (комплімент, побажання, визнання тощо), — при цьому кидає йому клубок. Той вибирає, кому з учасників хотів би сказати теплі слова, і так, доки всі учасники будуть перетягнені ниткою.

Діти! Я від щирого серця бажаю, щоб ваші нитки дружби щогодини, щодня, щороку міцнішали.

Вправа «Коробочка настрою»(5хв.)

Мета: підведення підсумків заняття.

 

Подивіться уважно на коробочки: на них зображені байдужі, веселі та сумні обличчя. Зараз кожному з вас я роздам кольоровий жетон.  Опустіть його у коробочку з зображенням, яке відповідає вашому настрою сьогодні.

Дякую всім за активну участь у нашому занятті. До побачення!

 

 

docx
Додав(-ла)
Трофімчук Ніна
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку