І. ЦИТАТНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Визначте, які з цитат стосуються саме вашого героя, позначте та зачитайте їх.
Цитати:
« нічим не різнився від інших блідолицих: мокре волосся було гладенько причесане, коротенькі кучері були гарно симетрично розміщені…завитки робили його схожим на дівчинку… охайний і чепурний костюм дратував його… строкатий солом’яний капелюх…»
«Завжди придумує щось нове, і не завжди здогадаєшся,що саме»
«Він пустун. Але, боже мій, він же, бідолашний, син моєї покійної сестри»
«Всі матері в містечку ненавиділи його і водночас боялися»
«Через дві хвилини вже забув про всі свої прикрощі, його захопила нова думка»
«Всі діти заздрили йому, були в захопленні від нього й намагалися наслідувати його в усьому»
«одягався в недоноски з плеча дорослих людей; одяг його всякої пори року цвів різнокольоровими плямами і звисав лахміттям. Його бриль – цілковита руїна величезних розмірів… штани висіли на одній підтяжці…»
“роботу він ненавидить над усе в світі”
«йому не треба було ходити ні до школи, ні до церкви, він нікого не слухав, бо не мав над собою господаря»
“Він не був зразковим хлопчиком, яким би могло пишатися все місто.”
«Його завзяття вистачило ненадовго»
«На середину дня він із жалюгідного злидня, яким він був уранці, перетворився на справжнього багатія, що потопав у розкошах»
«не хочу бути багатим… люблю цей ліс, цю річку, і бочки»
” Він витяг усі свої скарби і став оглядати їх: уламки іграшок, мармурові кульки, всякий мотлох — цього не вистачить і на те, щоб купити собі хоч півгодини цілковитої волі.”
ІІ. РОЗКАЖИ ТОВАРИШУ, ЯКИМ ТИ УЯВЛЯЄШ «ПОРТРЕТ» ГЕРОЯ (ТОМ СОЙЄР).
Словничок-підказка Очі: зеленого кольору; зі світло – голубим блиском;карі. Погляд: хитруватий, презирливий, лагідний, душевний. Обличчя: кругленьке; засмагле та брудне; світла шкіра, рум’яні щічки, пухлі губи. Ніс: кирпатий, вкритий ластовинням, прямий, з горбинкою. Посмішка: щира, відкрита, ніжна, люб’язна. Волосся: руденьке, кучеряве; з білою чуприною;чорнявий. Постать: невеликий на зріст, високий худорлявий; незграбний підліток; худий, товстенький. Одяг: капелюх, обтріпані колоші штанів; куртка з широким коміром; черевики; костюм. |
ІІІ. ПРИГАДАЙ ВЧИНКИ
Виберіть (позначте) із запропонованого на ваших робочих картках лише те, що стосується саме вашого героя.
Запропоноване:
безпритульний, який дає сам собі раду;
читає пригодницькі книжки;
вигадує, як ненависну йому роботу перетворити на вигідну й прибуткову справу;
прогулює школу;
не визнає ніяких законів;
краде варення;
організовує нічний похід на цвинтар;
любить і вигадує ігри;
підтримує Мефа Поттера;
правдиво свідчить у суді;
висліджує індіанця Джо;
здійснює подорож на безлюдний острів;
врятував вдову Дуглас;
проявляє лицарські якості щодо Беккі;
погоджується жити у вдови Дуглас, незважаючи на те, що таке життя видавалося йому «задушливим».
IV. СТВОРЕННЯ ГРОНА «РИСИ ХАРАКТЕРУ ГЕРОЯ».
Кожна з груп визначить позитивні та негативні риси свого героя та запише їх на своїх картках.
+ --
V. КОЛА ВЕНА
Визначте спільні риси Тома та Гека
VІ. «Я НАВЧИВСЯ/НАВЧИЛАСЯ ЦЬОГО У ТОМА СОЙЄРА ТА ГЕКА ФІННА».
Напишіть на клейких аркушах паперу, чого вас навчили герої твору, та приклейте ці аркуші до книги
«Я навчився/навчилася цього у Тома Сойєра та Гека Фінна» (на дошці).
Передаючи «мікрофон» по колу, дайте відповіді на запитання.
І. ЦИТАТНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Визначте, які з цитат стосуються саме вашого героя, позначте та зачитайте їх.
Цитати:
« нічим не різнився від інших блідолицих: мокре волосся було гладенько причесане, коротенькі кучері були гарно симетрично розміщені…завитки робили його схожим на дівчинку… охайний і чепурний костюм дратував його… строкатий солом’яний капелюх…»
«Завжди придумує щось нове, і не завжди здогадаєшся,що саме»
«Він пустун. Але, боже мій, він же, бідолашний, син моєї покійної сестри»
«Всі матері в містечку ненавиділи його і водночас боялися»
«Через дві хвилини вже забув про всі свої прикрощі, його захопила нова думка»
«Всі діти заздрили йому, були в захопленні від нього й намагалися наслідувати його в усьому»
«одягався в недоноски з плеча дорослих людей; одяг його всякої пори року цвів різнокольоровими плямами і звисав лахміттям. Його бриль – цілковита руїна величезних розмірів… штани висіли на одній підтяжці…»
“роботу він ненавидить над усе в світі”
«йому не треба було ходити ні до школи, ні до церкви, він нікого не слухав, бо не мав над собою господаря»
“Він не був зразковим хлопчиком, яким би могло пишатися все місто.”
«Його завзяття вистачило ненадовго»
«На середину дня він із жалюгідного злидня, яким він був уранці, перетворився на справжнього багатія, що потопав у розкошах»
«не хочу бути багатим… люблю цей ліс, цю річку, і бочки»
” Він витяг усі свої скарби і став оглядати їх: уламки іграшок, мармурові кульки, всякий мотлох — цього не вистачить і на те, щоб купити собі хоч півгодини цілковитої волі.”
ІІ. РОЗКАЖИ ТОВАРИШУ, ЯКИМ ТИ УЯВЛЯЄШ «ПОРТРЕТ» ГЕРОЯ (ГЕКЕЛЬБЕРРІ ФІНН).
Словничок-підказка Очі: зеленого кольору; зі світло – голубим блиском;карі. Погляд: хитруватий, презирливий, лагідний, душевний. Обличчя: кругленьке; засмагле та брудне; світла шкіра, рум’яні щічки, пухлі губи. Ніс: кирпатий, вкритий ластовинням, прямий, з горбинкою. Посмішка: щира, відкрита, ніжна, люб’язна. Волосся: руденьке, кучеряве; з білою чуприною;чорнявий. Постать: невеликий на зріст, високий худорлявий; незграбний підліток; худий, товстенький. Одяг: капелюх, обтріпані колоші штанів; куртка з широким коміром; черевики; костюм. |
ІІІ. ПРИГАДАЙ ВЧИНКИ
Виберіть (позначте) із запропонованого на ваших робочих картках лише те, що стосується саме вашого героя.
Запропоноване:
безпритульний, який дає сам собі раду;
читає пригодницькі книжки;
вигадує, як ненависну йому роботу перетворити на вигідну й прибуткову справу;
прогулює школу;
не визнає ніяких законів;
краде варення;
організовує нічний похід на цвинтар;
любить і вигадує ігри;
підтримує Мефа Поттера;
правдиво свідчить у суді;
висліджує індіанця Джо;
здійснює подорож на безлюдний острів;
врятував вдову Дуглас;
проявляє лицарські якості щодо Беккі;
погоджується жити у вдови Дуглас, незважаючи на те, що таке життя видавалося йому «задушливим».
IV. СТВОРЕННЯ ГРОНА «РИСИ ХАРАКТЕРУ ГЕРОЯ».
Кожна з груп визначить позитивні та негативні риси свого героя та запише їх на своїх картках.
+ --
V. КОЛА ВЕНА
Визначте спільні риси Тома та Гека
VІ. «Я НАВЧИВСЯ/НАВЧИЛАСЯ ЦЬОГО У ТОМА СОЙЄРА ТА ГЕКА ФІННА».
Напишіть на клейких аркушах паперу, чого вас навчили герої твору, та приклейте ці аркуші до книги
«Я навчився/навчилася цього у Тома Сойєра та Гека Фінна» (на дошці).
Передаючи «мікрофон» по колу, дайте відповіді на запитання.
Оціночний лист
Оцініть себе на кожному етапі роботи. 0 балів, якщо ви не приймали участі в роботі над цим завданням. 1 бал, якщо ви відчували труднощі під час виконання завдання. Та 2 бали, якщо ви впевнено і без допомоги вчителя виконали завдання.
№ п/п |
Назва завдання |
Максимальна кількість балів |
Самооцінка |
Оцінка учителя |
1 |
Цитатна характеристика |
2 |
|
|
2 |
Портрет |
2 |
|
|
3 |
Пригадай вчинки
|
2 |
|
|
4 |
Гроно «Риси характеру»
|
2 |
|
|
5 |
Кола Вена |
2 |
|
|
6 |
Я навчився цього у героїв твору
|
2 |
|
|
|
ВСЬОГО балів
|
12 |
|
|
Оціночний лист
Оцініть себе на кожному етапі роботи. 0 балів, якщо ви не приймали участі в роботі над цим завданням. 1 бал, якщо ви відчували труднощі під час виконання завдання. Та 2 бали, якщо ви впевнено і без допомоги вчителя виконали завдання.
№ п/п |
Назва завдання |
Максимальна кількість балів |
Самооцінка |
Оцінка учителя |
1 |
Цитатна характеристика |
2 |
|
|
2 |
Портрет |
2 |
|
|
3 |
Пригадай вчинки
|
2 |
|
|
4 |
Гроно «Риси характеру»
|
2 |
|
|
5 |
Кола Вена |
2 |
|
|
6 |
Я навчився цього у героїв твору
|
2 |
|
|
|
ВСЬОГО балів
|
12 |
|
|