Вимоги сьогодення
Традиційне та формувальне оцінювання
Традиційне оцінювання – це оцінювання знань з предмета, яке завжди виконується учителем. Це також порівняння одного учня з іншим шляхом порівняння кожної роботи з еталоном для оцінювання кінцевого результату.
Формувальне оцінювання - це вимога сьогодення, яка має свої переваги. Формувальне оцінювання дозволяє відстежувати особистісний поступ дитини та хід опанування нею навчального матеріалу. Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватися учнями у формі самооцінювання та взаємооцінювання. Для цього необхідно на початку уроку, теми або розділу визначити критерії оцінювання завдань. Мета самооцінювання полягає у тому, аби учні усвідомили свої сильні сторони та визначили напрями подальшого розвитку, а також отримали впевненість у своїх можливостях. Доречно використати картки самооцінювання, застосувати методи “PQP” (praise - question – polish) і “2 Stars and a Wish”. Ефективні методи оцінювання прогресу учнів допомагає їм проаналізувати себе і зрозуміти, що треба покращити. Інтерактивні вправи включають в себе широкий спектр активних методів навчання і є найзручнішим інструментом для вчителя. Типи завдань вчитель може створювати або обирати готові на різноманітних платформах: Padlet, Quizlet, Kahoot, Wordwall, Mozaik, Izzi, Learning App,org, etc, Ці платформи мають безкоштовну версію, зручні та прості у навігації, доступні з будь-яких гаджетів та мають швидку перевірку. Використовувати їх можна під час очного та дистанційного навчання. Це зручно, цікаво та сучасно!