Малярова В.М., учитель зарубіжної літератури Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6
Із досвіду роботи з обдарованими учнями
Учитель розуміє: «статуя є в кожному камені; треба тільки вміти її зробити » (Мікеланджело).
Структура роботи з обдарованими учнями:
Обдарованість – результат поєднання трьох характеристик: інтелектуальних здібностей, що перевищують середній рівень, творчого підходу й наполегливості.
Педагогічний супровід навчання та виховання обдарованої дитини ґрунтується на готовності вчителя, тренера, вихователя навчити учня самостійно планувати свій життєвих шлях, розробляти індивідуально освітню траєкторію, а також адекватно реагувати на фізичний чи емоційний дискомфорт учня, на його запит про взаємодію.
До особливостей взаємодії суб’єктів педагогічного супроводу належить :
Способами педагогічного супроводу є:
Однією із форм педагогічного супроводу обдарованої дитини є літературне портфоліо (http://surl.li/dghof).
Досвід апробований протягом багатьох років. Маю результати успішної участі дітей в конкурсах та олімпіадах різного рівня.