Тренінг " Безпечне освітнє середовище" містить ряд вправ та порад для безпеки в освітньому середовищі, а саме навчить здобувачів основним правилам поведінки під час булінгу.
Тренінг « Безпечне освітнє середовище»з членами учнівського самоврядування Турківського ЗЗСО І-ІІІ ст.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}
Номер слайду 2
Привітання учасників тренінгу. Вправа- знайомство « Відкриваємо серце один одному»На листочках сердечках записуємо свої імена та вкидаємо їх до капелюха. Завдання: витягнути з капелюха одне сердечко прочитати імя, назвати декілька позитивних рис власника імені та віддати йому сердечко.
Номер слайду 3
Правила тренінгу: Поважати думку один одного;Говорити від свого імені;Правило « піднятої руки»Бути толерантним;Бути доброзичливим та активним;Один говорить – усі слухають.
Номер слайду 4
Вправа « Очікування» Кожен висловлює свою думку, що він очікує від сьогоднішнього заняття. Можна записати на фліпчарті та почіпити на стільчик.
Номер слайду 5
Казка про Скріпку
Номер слайду 6
Інформаційне повідомлення «Що таке булінг?»Булінг – це психологічний тиск, терор, травля, агресивне переслідування, систематичне цькування одного або декількох учнів іншими членами групи. Види булінгу: Фізичний булінг;Сексуальний булінг;Психологічний булінг;Економічний булінг;Кібербулінг.
Агресор: Особистість яка популярна в школі, має багато друзів і партнерів, Сильний фізично і енергетично, виділяється зовнішністю, одягом або манерою поведінки, Може виділятися економічним або соціальним статусом. Він має твердий, холодний характер, емоційно чуттєво недорозвинений, біль інших його не хвилює.
Номер слайду 9
Жертва: Найчастіше самотня, або не багато друзів, фізично слабкіша, соціально нестійка, тиха, може мати відмінні від інших риси характеру: тонку душевну конструкцію, плаксивість, уразливість, добродушність, не конфліктність. Ці діти не можуть постояти за себе, а захистити їх нікому;Діти – жертви можуть відрізнятися зовні: особливості фізичної будови, поганий зір, хода тощо.
Номер слайду 10
СпостерігачіВсі інші учасники булінгу. Ті, що замовчують булінг
Номер слайду 11
Вправа « Малюнок по колу»Перший учень починає малювати на листку задуманий малюнок інші продовжують. В кінці учень який почав малювати повідомляє, що він задумав. Чи відповідає малюнок задуманому?Чому малюнок інший?Чи можна сказати що хтось малював правильно чи не правильно?
Номер слайду 12
Вправа « Ситуації»Пропоную всім поділитись на три групи по кольору. Кожна група отримує ситуауію де здійснюється насильство. Завдання допомогти жертві та знайти для неї шляхи захисту та безпечної поведінки.
Номер слайду 13
Антибулінг. Перегляд відео « Антибулінг»
Номер слайду 14
Підведення підсумків тренінгу. Притча « Скільки важить сніжинка»Чи здійснились очікування?Що найбільше запамяталось?Що можете застосувати в житті?