Тренінг для 8 класів
Заняття 1
Тема: Саморефлексія, гендерна рівність, соціалізація, комунікативні навички в колективі. Емоційний інтелект. Права та свобода людини.
Мета: виховати людяність, морально-духовні цінності в дітей та підлітків ,профілактика жорстокості та булінгу.
Інструментарій: Мак картки «Вона», «Я і все все все»,притча-казка,цеглинки-25 шт.,
1.Вправа «Презентація свого Я »перший учасник називає своє ім’я і дає собі характеристику трьома фразами: встали в коло взяли цеглинку передали по колу:
Наприклад «Я- Микола ,я охайний ,обережний ,оригінальний, хочу пізнати свої творчі можливості» Наступний учасник «Це –Микола, він охайний ,обережний оригінальний ,хоче пізнати себе ,а я Олександр ,я мирний ,милий ,мрійливий ,мрію бути ……»
2.Вправа. Встали в коло взяли цеглинки передали по колу вправо, вліво, повернулись направо і написали на спині :день, пора року, погоду, настрій.
3.Послухали притчу- казку «Як чоловічка без імені стали називати справжньою людиною». Відповіді на запитання,дискусія.
4.МАК картки :вибрали картку обличчям нагору, з запитанням ,як я себе почуваю у колективі; друга картка закрита ,запитання ,що мені треба зробити , щоб почуватись краще в колективі. Проаналізувати картки і ті почуття, які вони викликають.
Рефлексія: що сподобалось, що не сподобалось,що дізналися.
Література: