Тренінг для педагогів «Подивися на світ позитивно»

Про матеріал
Мета: активізувати позитивні реакції на різні життєві ситуації, профілактика емоційного вигорання .. Завдання: навчити учасників використовувати позитивні вербальні і невербальні форми спілкування в різних ситуаціях, навчити деяким прийомам саморегуляції емоційних станів.
Перегляд файлу

Тренінг для педагогів «Подивися на світ позитивно»

Епіграф: світ не такий поганий, як ми про нього думаємо

Мета: активізувати позитивні реакції на різні життєві ситуації, профілактика емоційного вигорання ..

Завдання: навчити учасників використовувати позитивні вербальні і невербальні форми спілкування в різних ситуаціях, навчити деяким прийомам саморегуляції емоційних станів.

 

Вправа. «Поговоримо про хороше»

 По колу дати позитивне емоційне визначення погоди  (незалежно від реальної погоди дати тільки позитивне визначення).

Рефлексія: Як впливає позитивне сприйняття погоди на настрій?

 Ознайомлення  з правилами роботи в групі.

Як у будь-якій справі є свої правила, так і під час  тренінгового  заняття потрібно дотримуватися певних правил, вони  приймаються всією групою і за якими живуть під час проведення занять.

Правила роботи в групі.

1. Слухати один одного і чути.

2. Бути лаконічним, говорити лише по темі.

3. Бути толерантним, терпимим.

4. Обговорювати проблему, а не людину.

5. Бути доброзичливим, посміхатися, зберігати почуття гумору.

6. Говори від себе, використовуючи « Я-висловлення».

7. Працювати в групі від початку до кінця.

8. Виконувати прийняті правила.

 

 

Вправа   Гра «Паровозик»

Учасники по одному приєднуються до паровозика і зі звуками «паровозик - я паровозик чух-чух-дуууу !!», «я-вагон один (два, три ..) чух -чух », (інші продовжують вимовляти свої номери) рухаються по колу.

Ведучий показує учасникам різний текст, що стосується поїздки в поїзді. Наприклад: «Проводжаючі покиньте вагони!», «Вода, чіпси», «Приготуйте квитки», «Щасливої ​​дороги!», І т.д.

Учасники, продовжуючи рухатися по кімнаті, промовляють номер свого вагона і читають текст.

 Рефлексія: розкажіть про свої відчуття під час проведення вправи.

Вправа «Похвали себе»

Учасники повинні закінчити пропозицію з позитивним настроєм.

приклади:

  • мене критикує начальство, значить я ... ..
  • мене критикує начальство, а я мені прийшла в голову відмінна думка ....
  • мене критикує начальство, а мені подобається в собі те, що я ...
  • мене критикує начальство, а погода  ....
  • мене критикує начальство, а я найбільше отримую задоволення від ...

Учасники промовляють свої позитивні моменти.

Інформування: уявіть собі будь-яку неприємну ситуацію, в яку ви потрапляли (несправедлива, на ваш погляд, критика з боку керівника). Спробуємо проговорити її і перевести на позитив.

Діємо за принципом: Немає безвихідних ситуацій (крім смерті) завжди можна вийти через вхід.)

Рефлексія: ваші відчуття під час виконання вправи.

Вправа  «Портрет в рожевих кольорах»

 Спробувати дати позитивну характеристику людині, до якої відчуваєте недружелюбність. Для групового обговорення може підійти будь-який негативний казковий герой: Баба-Яга, Кощій - Безсмертний, Карабас - Барабас ... Приклад: Іван-царевич змінив стан Баби - Яги.

Інформування: діємо за принципом «ти не можеш змінити світ, але ти можеш змінити своє відношення до нього»

Рефлексія: чи змінилося ваше ставлення до казкового героя після такої характеристики? Чи зміниться ваше ставлення до людини і ставлення цієї людини до вас, якщо ви подивитеся на нього з позитивної сторони?

Вправа «Пантоміма»

 Тренування невербальної передачі емоційно-позитивної інформації. Учасники стають у ряд і всі, крім першого, відвертаються до стіни .. Першому дається листок з написаними ласкавими словами, наприклад «ти у мене, як сонечко», «ти моя рибка» або «ти мені подобаєшся». Перший повинен невербально передати цю інформацію наступному учаснику і так до останнього, який повинен озвучити отриману ним інформацію.

Рефлексія: ваші відчуття при отриманні і передачі інформації.

Вправа  «Неприємність цю ми переживемо»

Сталася неприємність: розбилася улюблена ваза, загубилися ключі, зламався каблук, спіткнулися, перед вами пішов автобус, пролили на себе суп ... Як ми висловлюємо свої емоції в цій ситуації?

Інформування: Зазвичай ми мимоволі вербалізуємо свої емоції.  Спробуємо використовувати позитивні формули емоційного реагування. «Подумаєш, важливість яка ..», «Ось так фокус ...», «Подумаємо, що можна зробити ...».

Тренування:

 - ситуація - ви прийшли в гості, а носок виявився з діркою на пальці або на п'яті. Ваша реакція.

- ситуація - вас оббризкала  машина. Ваша реакція.

Рефлексія: чи важко було виконати вправу? Ви помітили, що створюється  ланцюжок: наше слово-реакція, наші дії і наш стан. Цей ланцюжок змінює наше стан від переживання агресії на пошук позитивного виходу.

Вправа  «Загальний комплемент всім»

 Учасники стають в коло, руки на плечі один одному, і кажуть (попередньо порадившись) хором загальний для всіх комплемент, своє ставлення до  тренінгу.

Рефлексія: думка про тренінг.

Завершення: Дякую учасникам тренінгу за роботу.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку