Тренінг "Формування комунікативної компетентності керівника закладу освіти"

Про матеріал

Практичне обґрунтування ефективності використання спеціально організованих тренінгів для підвищення рівня комунікативної компетентності керівників відповідно до Концепції Нової української школи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування комунікативної компетентності керівника закладу освіти засобами тренінгу

Номер слайду 2

Мета: практичне обґрунтування ефективності використання спеціально організованих тренінгів для підвищення рівня комунікативної компетентності керівників відповідно до Концепції Нової української школи. Методи: - візуальні       - інтерактивні       - активні (бесіда)

Номер слайду 3

На сьогодні школі потрібен не керівник, а лідер. А для того, щоб надихати, мотивувати, об’єднувати для досягнення визначеної мети треба знати колектив у якому працюєш{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Керівник. Лідерплануєвизначає напрямокрозподіляє обов’язкиоб’єднує людейконтролює та вирішує проблемимотивує та надихає

Номер слайду 4

Мене звуть .... Мало хто знає, що я ...1)...2)... Один з фактів – правда, інший – брехня)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Трансформуюча критика. Для початку, з позиції того, кого критикуєш, говориш про те, що він зробив добре. Далі, крок номер два. «І» - ситуація, в якій опинилися ви. Підкреслюю, не "АЛЕ", а "І"Крок номер три. Запропонувати рішення, яке влаштувало б вас обох

Номер слайду 11

Метод «3-П»010203 Продукт - результат, якого ми добилися. Персона - про себе, про свої почуття і відчуття. Процес - як пройшов тренінг3-П

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку