Практичне обґрунтування ефективності використання спеціально організованих тренінгів для підвищення рівня комунікативної компетентності керівників відповідно до Концепції Нової української школи.
Формування комунікативної компетентності керівника закладу освіти засобами тренінгу
Номер слайду 2
Мета: практичне обґрунтування ефективності використання спеціально організованих тренінгів для підвищення рівня комунікативної компетентності керівників відповідно до Концепції Нової української школи. Методи: - візуальні - інтерактивні - активні (бесіда)
Номер слайду 3
На сьогодні школі потрібен не керівник, а лідер. А для того, щоб надихати, мотивувати, об’єднувати для досягнення визначеної мети треба знати колектив у якому працюєш{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Керівник. Лідерплануєвизначає напрямокрозподіляє обов’язкиоб’єднує людейконтролює та вирішує проблемимотивує та надихає
Номер слайду 4
Мене звуть .... Мало хто знає, що я ...1)...2)... Один з фактів – правда, інший – брехня)
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Трансформуюча критика. Для початку, з позиції того, кого критикуєш, говориш про те, що він зробив добре. Далі, крок номер два. «І» - ситуація, в якій опинилися ви. Підкреслюю, не "АЛЕ", а "І"Крок номер три. Запропонувати рішення, яке влаштувало б вас обох
Номер слайду 11
Метод «3-П»010203 Продукт - результат, якого ми добилися. Персона - про себе, про свої почуття і відчуття. Процес - як пройшов тренінг3-П