10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Тренінг "Моє життя залежить від мене"

Про матеріал
Мета тренінгу: виховувати у дітей нормальну самооцінку; дати поштовх до самовдосконалення, позитивного відношення до себе; виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

 «Моє майбутнє залежить від мене»

Мета: виховувати у дітей нормальну самооцінку; дати поштовх до самовдосконалення, позитивного відношення до себе; виховувати культуру спілкування.

  • Необхідні матеріали: комп’ютер, мультимедійний проектор або телевізор, м’ячик, картки з незакінченими реченнями, папір, ручки.
  • Структура заняття

з\п

Зміст діяльності

Час, хв.

1.

Привітання, повторення правил роботи.

5 хв.

2.

Вправа «Комплімент»

10 хв.

3.

Вправа «Похвальний лист»

15 хв.

4.

Гра-розминка «Австралійський дощ»

5 хв.

5.

Вправа «Але ж ти молодець»

15 хв.

6.

Вправа на саморегуляцію «Могутнє дерево»

15 хв.

7.

Підведення підсумків. Рефлексія.

5 хв.

Усього

1 год.

  •  
  • Хід заняття

1. Привітання, повторення правил роботи

Мета: налаштування дітей на позитивну атмосферу.

Ведучий: Сьогодні  ми з  вами  зібралися, щоб  краще  пізнати  себе  та  інших  і  налагодити взаємодію  в  нашому  колективі. У  цьому  нам  допоможуть  вправи. Але  перш  ніж перейти до них, потрібно згадати правила роботи, які ми з вами прийняли.

2. Вправа  «Комплімент»

Мета: створення позитивного настрою в групі, розвиток почуття власної значимості, створення атмосфери  доброзичливості та відкритості.

Ведучий: кожен учасник по ланцюгу передає м’ячик та говорить компліменти і побажання своєму сусідові.

Обговорення:

  • Чи приємно вам було отримувати компліменти?
  • А чи хтось відчував незручність, коли йому говорили комплімент?
  • А що важче: отримувати компліменти чи робити?
  • Чи потрібно вчитись робити компліменти?

3. Вправа «Похвальний лист»

Мета: реалізація соціально-комунікативного потенціалу особистості школяра, створення позитивного  мікроклімату в колективі.

Ведучий:  У кожної людини є позитивні риси характеру, але говорити про них і виявити їх набагато складніше, чим критикувати й насміхатись. Сьогодні нам потрібно знайти позитивні риси своїх товаришів та повідомити їм про них.

Діти отримують картки з незакінченими реченнями: «Я ціную в тобі...» і «Мені подобається,  як  ти...»

Учасники пишуть лист сусіду закінчуючи речення, який знаходиться зліва і вручають адресату. Якщо  захочуть, то наприкінці можна прочитати листа вголос. Ведучий стежить за тим, щоб всі учасники отримали «похвальний лист», бере активну участь  у грі, висловлює власну думку і пропонує  зробити це кожному.

Обговорення:

  • Які у вас виникали почуття, коли ви писали листи?
  • А коли отримували?

4. Гра-розминка «Австралійський дощ»

Мета: зняття напруги в групі, створення позитивної атмосфери.

Ведучий: учасники стають у коло. Інструкція: Чи знаєте ви, що  таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!

- В Австралії піднявся вітер. (Ведучий тре долоні).

- Починає крапати дощ. (Клацання пальцями).

- Дощ посилюється. (Почергово плескання долонями по грудях).

- Починається справжня злива. (Плескання по стегнах).

- А ось град, справжня буря. (Тупіт ногами).

- Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах).

- Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях).

- Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями).

- Тихий шелест вітру. (Потирання долонь).

- Сонце! (Руки догори).

5. Вправа «Але ж ти молодець»
Мета: підняти самооцінку підлітка, зняти психоемоційне напруження.
Ведучий пропонує учасникам об’єднатися у групи по двоє, за ознакою «день» і «ніч». Один учасник говорить про свій недолік, а інший відповідає: «Але ж ти молодець, тому що...».
Обговорення:
— Які відчуття викликала вправа?

6. Вправа «Могутнє дерево»

Мета: створення позитивної самооцінки, розвиток згуртованості колективу, ознайомлення з елементами саморегуляції.

Ведучий пропонує всім стати в коло на деякій відстані один від одного. Кожен учасник сильно натискає п’ятками на підлогу, руки стискає в кулачки, міцно стискає зуби.

Ведучий:  Ти – могутнє, міцне дерево, у тебе сильне коріння, і ніякі вітри тобі не страшні. В складних життєвих ситуаціях, коли не знаєш як поводитись, - стань сильним і могутнім «деревом», скажи собі, що ти сильний, у тебе все буде гаразд, і все збудеться. Це поза впевненої людини. Тепер візьміться за руки, піднімають їх вгору, продовжуючи натискувати п’ятками підлогу. «Ми разом – велика сила. Одинокому дереву важко в негоду; набагато легше, якщо це цілий гай. Разом нам не страшні ніякі проблеми.» А зараз розслабтесь, припиніть натискати п’ятками на підлогу, різко струхніть руками, розслабте м’язи обличчя.

7. Підведення підсумків. Рефлексія.
Мета: сприяння згуртованості групи; створення гарного настрою.

Ведучий пропонує учасникам стати у коло, щоб правою рукою утворити зірочку, і намагаються нею передати тепло рук одне одному. Усі дякують і прощаються.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Aksentij Nadijka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
21 жовтня 2019
Переглядів
363
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку