Тренінг на тему: «Ми усі різні, але усі рівні!»

Про матеріал
Мета тренінгу: створити в групі атмосферу емоційної свободи, дружелюбності і довіри; навчити працювати у команді; надати можливість учасникам отримати реальний досвід, відчуття вагомості своїх переконань і життєвих цінностей.
Перегляд файлу

Тренінг на тему: «Ми усі різні, але усі рівні!»

Вправа «Що далі?»

Мета:

• створити в групі атмосферу емоційної свободи, відкритості, дружелюбності;

• допомогти учасникам скоротити дистанцію у спілкуванні;

• ввести в колективне розуміння групи готовність говорити про емоції і почуття .

Ресурси : легкий м'ячик з гуми або тенісний м'яч.

Час: 10 хв.

Тренер починає пропозицію, а закінчує його той учасник , кому тренер кидає м'яч. Тренер: Я прийшов сьогодні з бажанням (кидає м'яч учаснику А.) ...

А. : (ловить м'яч і продовжує) отримати задоволення від гри (кидає м'яч учаснику Б.)

Вправа «Квітуча поляна»

Мета: познайомити учасників з сильними сторонами свого характеру.

Учасникам пропонується написати на стікерах у формі кружечка «Я пишаюся собою, якщо ...» Потім кожен учасник прикріплює стікер на схематичне зображення «поляни з квітами» на плакаті та продовжує фразу.

 

Вправа «Міняються ті, хто….»

Мета: підсилити групову динаміку; поміняти місцями учасників перед наступним завданням.

Час: 5 хвилин.

Учасники сидять на стільцях по колу. Тренер пропонує одному з учасників (за бажанням) вийти в центр кола (тепер він — ведучий). Один стілець прибирають.

Ведучий говорить: «Міняються місцями ті, хто люблять ананаси». Учасники повинні швидко помінятися місцями. Той, хто залишився без стільця, стає наступним ведучим.

 

Вправа «Коса»

Мета:

• створити в групі атмосферу емоційної свободи, дружелюбності і довіри;

• навчити працювати у команді.

Один учасник тримає 3 стрічки тканини, три гравця тримають по одному кінцю стрічки. Завдання: треба сплести косу із стрічок тканини тримаючи у руках. Гравці можуть мінятися місцями між собою, щоб сплести косу.

 

Вправа «Цінності»

Мета: надати можливість учасникам отримати реальний досвід відчуття вагомості своїх переконань і життєвих цінностей.

Учасникам пропонується на 4 кольорових стікерах одного кольору написати 4 (по одній на кожному стікері) найважливіших життєвих цінностей, які вони вже мають. Це можуть бути люди (рідні, друзі, кохані), якості, досягнення – все те, чим ми пишаємося.

Після завершення роботи кожен учень має проранжувати свої цінності, тобто прикріпити їх на лист фліп-чарту таким чином, щоб найважливіша цінність була першою зверху, і так далі в залежності від значимості кожної наступної цінності.

Можна подивитись яких цінностей у групі більше .

Запитання для обговорення:

v Чи важко вам було виконувати це завдання? Поясніть.

v Чому ви вважаєте, що те, що ви написали, є вашими цінностями? У чому їх цінність?

v Що ви розмістили першим? Чому?

 

Вправа «Броунівський рух»

Мета: зняття емоційної напруги та розподіл учасників у мікрогрупи.

Інструкція: «Уявіть собі, що всі ми ― атоми, які рухаються в хаотичному порядку, іноді поєднуємося в молекули, а потім розлітаємось в різні сторони, збираємось в цілу клітину, організм... Зараз заграє музика, і ми всі почнемо рухатися в просторі, як атоми в хаосі. А потім я назву будь-яке число, і таке число атомів об'єднаються в одну молекулу, а потім кілька молекул у клітину, клітини в організм».

Звучить музика, всі учасники рухаються в хаотичному порядку. Тренер говорить: "2 атоми", потім "4 молекули", "5 клітин", "4 організми".

Учасників треба розділити на чотири групи.

 

Вправа «Сліпий текст»

Мета: 

• сформувати колектив, здатний до вирішення групового завдання;

• допомогти гравцям розвинути уяву, метафоричне мислення, вміння використовувати символіку мови і дії;

• розвинути здібності до з'єднання ідей з різних областей, вміння використовувати отримані асоціації для вирішення творчого завдання;

• створити активну творчу атмосферу і позитивний настрій у групі.

Ресурси: дошка або фліп-чарт з приладдям для запису завдання.

Час: 15 хв.

На дошці ( фліп- чарті ) записується набір слів. Наприклад :

Все це дивно ми підемо холодно сиро до біса і очі червоні а з ранку йшов дощ так-то воно краще нерозумно вляпалися кап- кап- кап.

Сенс завдання, в якому беруть участь групи по 5-7 осіб, у тому , щоб у результаті колективного обговорення перетворити набір слів в текст. Як це можливо зробити? По-перше, відокремивши логічні одиниці шляхом розставляння розділових знаків. По-друге, інтонація допоможе зрозуміти сенс вислову в неповному реченні. Цікаво подивитися результати роботи декількох груп і порівняти їх.

Завершення

- Чи сподобалося вам завдання? Що було цікаво в ньому? Де ви зіткнулися з проблемами?

- Як працювала група в процесі розробки тексту: чи виникали конфлікти, проявилися чи лідери, враховувалося чи думка меншості ...?

Шерінг.

Обмін враженнями та побажання для наступних тренінгів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костюк Олександр Петрович
    Дуже класний матеріал !!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
737
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку