ТРЕНІНГ «РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ»
( Розробила: Бараннік І.Б. – вчитель основ здоров я
Середньої загальноосвітньої школи № 21)
МЕТА: Розвивати інтелектуальні навички, творчо мислити, знаходити
свіжі оригінальні ідеї та рішення, сприяти формуванню лідерсь-
ких якостей, навичок прийняття рішення, групової роботи.
ОБЛАДНАННЯ: аркуші паперу А4, плакати, клейкі папірці, маркери.
Х І Д Т Р Е Н І Н ГУ:
1. ВСТУПНЕ СЛОВО тренера: повідомлення теми тренінгу.
2. ЗНАЙОМСТВО «Що в імені тобі моїм»
(учні об єднуються в пари – у кожного кольорове розрізане навпіл сердечко) потім кожний називає декілька рис характеру свого партнера, які починаються на літери з імені КАТЯ(кмітлива, активна, талановита, яскрава).
3. ПРАВИЛА ГРУПИ: перед учнями плакат з прислів ями, тренер зачитує правила. Учні знаходять відповідне прислів я.
4. ОЧІКУВАННЯ: діти пишуть свої очікування на клейких папірцях та розташовують їх навколо плаката з ______________
5. Інформаційне повідомлення тренера та презентація плакатів «Що таке креативність?»
6. ВПРАВА «Людина-цифра»
Тренер називає цифри від 1-9, учасники за допомогою тіла показують їх, потім тренер називає двозначні цифри, учасники показують їх в парах, трьохзначні – трійками.
7. Вправа «Все в усьому»
Учні об єднаються в чотири групи за порою року: осінь, зима, весна, літо
Кожна група отримує картку з назвою предмету, треба підібрати найрізноманітніші, неочікувані можливості використання даного предмета не по прямому значенню: (праска, цегла, газета, кришка)
8.Вправа «Ширма перевтілень»
Підготувати ширму, її чудесні якості полягають в умінні змінювати все, що за неї потрапить(на вході), на щось протилежне (на виході).
Тренер роздає картки з завданнями( кіт-миша, стара людина-мала дитина, учитель-учень, сумна людина-весела людина)
9. РУХАНКА: Учням пропонується гра «Знайди пару», діти хаотично рухаються, вчитель швидко промовляє: «Вушко до вушка, носик до носика, спинка до спинки … діти швидко повинні стати в пару.
Всі підняли руки – «раз»,
На носках стоїть, весь клас,
Два – присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Будемо дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати,
Раз- присіли, два – піднялись,
Хай мужніє ваше тіло,
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати
10. Вправа «Подарунок»: учні сидять в колі, треба повернутися праворуч та зробити сусіду за допомогою пантоміми подарунок, той кому роблять подарунок повинен відгадати, що йому подарували.
11. Вправа «Звуки музики»
Діти об єднаються у три групи: жовті, червоні, зелені. Перша група – малює свої асоціації з музикою, друга – показує імпровізацію в русі, а третя – складає поетичний твір.
12. Оголошення очікувань: «на цьому тренінгу я ….»
13. Вправа «Прощання»
Всі сідають в коло, кожний повертає голову до сусіда, праворуч, та бажає йому щось приємне.
Заключне слово тренера:
Творите – созидая,
Горите – не сгорая,
Любите – не теряя,
Вот все что я желаю.