Тренінг на тему: "Розвиток креативних здібностей"

Про матеріал
Тренінг на тему "Розвиток креативних здібностей учнів" можливо використовувати як на уроках з основ здоров я так і на виховних годинах для учнів 5-7 класів.
Перегляд файлу

ТРЕНІНГ  «РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ»

( Розробила: Бараннік І.Б. – вчитель основ здоров я

Середньої загальноосвітньої школи № 21)

 

МЕТА: Розвивати інтелектуальні навички, творчо мислити, знаходити

              свіжі оригінальні ідеї та рішення, сприяти формуванню лідерсь-

              ких якостей, навичок прийняття рішення, групової роботи.

 

ОБЛАДНАННЯ:  аркуші паперу А4, плакати, клейкі папірці, маркери.

 

                                   Х І Д  Т Р Е Н І Н ГУ:

1. ВСТУПНЕ СЛОВО тренера: повідомлення теми тренінгу.

 

2. ЗНАЙОМСТВО «Що в імені тобі моїм»

(учні об єднуються в пари – у кожного кольорове розрізане навпіл сердечко) потім кожний називає декілька рис характеру свого партнера, які починаються на літери з імені КАТЯ(кмітлива, активна, талановита, яскрава).

 

3. ПРАВИЛА ГРУПИ: перед учнями плакат з прислів ями, тренер зачитує правила. Учні знаходять відповідне прислів я.

 

4. ОЧІКУВАННЯ: діти пишуть свої очікування на клейких папірцях та розташовують їх навколо плаката з ______________

 

5. Інформаційне повідомлення тренера та презентація плакатів «Що таке креативність?»

 

6. ВПРАВА «Людина-цифра»

Тренер називає цифри від 1-9, учасники за допомогою тіла показують їх, потім тренер називає двозначні цифри, учасники показують їх в парах, трьохзначні – трійками.

 

7. Вправа «Все в усьому»

Учні об єднаються в чотири групи за порою року: осінь, зима, весна, літо

Кожна група отримує картку з назвою предмету, треба підібрати найрізноманітніші, неочікувані можливості використання даного предмета не по прямому значенню: (праска, цегла, газета, кришка)

 

8.Вправа  «Ширма перевтілень»

Підготувати ширму, її чудесні якості полягають  в умінні змінювати все, що за неї потрапить(на вході), на щось протилежне (на виході).

Тренер роздає картки з завданнями( кіт-миша, стара людина-мала дитина, учитель-учень, сумна людина-весела людина)

 

9. РУХАНКА: Учням пропонується гра «Знайди пару», діти хаотично рухаються, вчитель швидко промовляє: «Вушко до вушка, носик до носика, спинка до спинки … діти швидко повинні стати в пару.

 

Всі підняли руки – «раз»,

На носках стоїть, весь клас,

Два – присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Будемо дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати,

Раз- присіли, два – піднялись,

Хай мужніє ваше тіло,

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати

 

10. Вправа «Подарунок»: учні сидять в колі, треба повернутися праворуч та зробити сусіду за допомогою пантоміми подарунок, той кому роблять подарунок повинен відгадати, що йому подарували.

 

11. Вправа «Звуки музики»

Діти  об єднаються у три групи: жовті, червоні, зелені. Перша група – малює свої асоціації з музикою, друга – показує імпровізацію в русі, а третя – складає поетичний твір.

 

12. Оголошення очікувань: «на цьому тренінгу я ….»

 

13. Вправа «Прощання»

Всі сідають в коло, кожний повертає голову до сусіда, праворуч, та бажає йому щось приємне.

Заключне слово тренера:

Творите – созидая,

Горите – не сгорая,

Любите – не теряя,

Вот все что я желаю.

 

 

doc
Додав(-ла)
Бараннік Ірина
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 січня 2020
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку