Тренінг з основ здоров я

Про матеріал
Формувати в учнів поняття про здоровий спосіб життя, сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров'я; вдосконалити навички аналізу, вміння працювати в групах, оцінювати інформацію; виховувати почуття відповідальності за збереження здоров'я.
Перегляд файлу

Основи здоров'я , 7 клас

Тема: «Спосіб життя і здоров'я».

Мета: формувати в учнів  поняття про здоровий спосіб життя, сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров'я; вдосконалити навички аналізу, вміння працювати в групах, оцінювати інформацію; виховувати почуття відповідальності за збереження здоров'я.

 Обладнання: папір формату А2, клейкі папірці, кольорові фломастери, маркери чорного кольору, кубик.

Хід заняття.

Вступна частина:

Стан здоров'я населення України викликає серйозне занепокоєння. Майже 90% дітей та підлітків мають певні відхилення.  Щороку зростає кількість молодих людей, що вживають наркотики. На сьогоднішньому занятті ми спробуємо дати відповідь на наступні запитання: що таке здоров'я? Від чого воно залежить? Як його зберегти?

Очікування: що ви чекаєте від нашої сьогоднішньої зустрічі?

 Очікування учасників записуються на клейких папірцях у вигляді хмаринок, котрі на плакаті закривають зображення сонця.

 Основна частина.

 1) Гра «Асоціації»-прямокутник до терміну «здоров'я» (синоніми, антоніми, прикметники, дієслова)

 2)Робота в групах. Учні вибирають по одному жетону різних кольорів (жовтого, зеленого, блакитного і червоного). Об’єднуються в групи за кольором жетона. Учням пропонується розглянути вивішену на дошці схему, обговорити і пояснити свій (за кольором) елемент цієї схеми.

Пояснили, обговорили.

Відпочинемо: РУХАНКА  «Будинки – господарі – землетрус». Учасники об’єднуються в трійки. Двоє беруться за руки і стають будинком. Один заходить у середину. Він - господар. За командою «Будинок» будинки міняються місцями. За командою «Господар», господарі міняються місцями. За командою «Землетрус» усі міняються місцями.

ПРОДОВЖУЄМО!

3)  Тепер давайте спробуємо створити „модель” здорової людини. Для цього об’єднаємось у нові групи за формою обраних вами жетонів. У кожної групи є фломастери, папір, скотч. Вам потрібно за допомогою підручних засобів зобразити, якою має бути здорова людина. Це можуть бути малюнки, схеми, записи, котрі потрібно буде пояснити. На роботу відводиться 15 хвилин.

 Поки учні працюють, звучить музика.

 4)Обговорення і захист „моделей здоров'я”.

 5) – А зараз подаруйте свою „модель” сусідній групі. Будь-яку хорошу річ дуже легко зіпсувати. Карієс нищить чудову усмішку, образа вбиває хороший настрій. Завдання груп полягає в тому, щоб маркерами чорного кольору зіпсувати „модель здорової людини”, створену вашими друзями, використовуючи знання про хвороби, шкідливі звички, різні несприятливі чи небезпечні чинники. На цю роботу вам відводиться 5 хвилин.

 6)”Презентація” зіпсованих моделей. Обговорення:

 - Які почуття у вас виникли, коли команда однодумців створювала модель здоров'я?

 - А що ви відчули, коли інша команда псувала створене вами?

 - Що кожен з нас може та повинен зробити для збереження і зміцнення власного здоров'я?(відповіді)

Відпочинемо:РУХАНКА  «Футбол».

 Стати в коло, нахилитися. Ноги поставити так, щоб вони торкалися ніг сусідів. Руки – «воротар», ними треба захищати «ворота» ( простір між ногами ). Мета – забити м’яч у ворота іншого і не пропустити його у власні. Пропускаєш гол – прибираєш одну руку, ще один гол – виходиш з гри.

 7)Створення „квітки” умов для підтримання здорового способу життя.

 - На пелюстках квітки записані умови, необхідні для підтримання здорового способу життя:

• Збалансоване харчування.

 • Сприятливий психологічний клімат в сім’ї, школі, суспільстві.

 • Творча активність.

 • Повноцінне сімейне життя.

 • Високоморальне ставлення до довкілля, людей, самих себе.

 • Відмова від шкідливих звичок (куріння, вживання алкоголю, наркотиків).

 Виберіть серед них найважливіші. Чи легко це зробити? Чому?

 Оскільки кожна з цих умов є необхідною, всі вони рівноцінні, тож давайте розмістимо їх по колу у вигляді квітки.

 

 Підведення підсумків заняття. Вправа «КУБИК»

Мета вправи: узагальнити отриманий досвід, зворотній зв'язок про тренінг.

Учасники сидять у колі. Ведучий кидає одному з гравців кубик. Учасник розглядає грані з питаннями, на яке б йому хотілося відповісти, показує грані іншим і відповідає.

Питання такі:

1.Що цікаве відбулося?

2.Що нового дізналися?

3.Що не сподобалось?

4.Чого навчилися?

5.Як будете застосовувати?

6.Що сподобалось?

7.Що було новим?

8.Що вам уже було відомо?

  Прощання.

Діти, я хочу , щоб у кожного в душі  стало сонячно і радісно. Давайте візьмемося за руки і побажаємо своєму сусіду щось хорошее!!!!!!

  До зустрічі!!!!!

Підготувала:  вчитель з «Основ здоров’я» Аушева Т.Л.

 

docx
Додав(-ла)
Аушева Татьяна
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку