Тренінг "Здоров’я – джерело життя"

Про матеріал
Формувати у дітей поняття про життя як найвищу цінність і здоров'я як найважливішу умову щасливого життя, свідоме ставлення до власного здоров'я; розвивати почуття власної гідності й неповторності, розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички; виховувати турботливе ставлення до особистого здоров’я, навички безпечної поведінки для здоров'я.
Перегляд файлу

Тема тренінгу «Здоров’я – джерело життя»

Мета – формувати у дітей поняття про життя як найвищу цінність і здоров'я як найважливішу умову щасливого життя, свідоме ставлення до власного здоров'я; розвивати почуття власної гідності й неповторності, розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички; виховувати турботливе ставлення до особистого здоров’я, навички безпечної поведінки для здоров'я.

Обладнання – презентація, мультипроектор або комп’ютер, ватмани, маркери, підготовлені вирізки малюнків із журналів, свічка, кульки, стікери, клей.

Хіт тренінгу

Що ж таке життя?

Життя – це виклик. Прийми його!

Життя – обов’язок. Виконай його!

Життя – це випробування. Долай їх, не впадаючи у відчай!

Життя – це можливість. Скористайся нею!

Життя – таємниця. Пізнай її!

Життя – це надбання. Борони його!

Життя – це багатство. Не розтринькай його!

Життя – це краса. Захопися нею!

Життя – це пісня. Доспівай її до кінця!

Життя – це любов. Насолодися нею сповна!

Життя – це мрія. Здійсни її!

Життя таке чудове – не змарнуй його!

Це – твоє і моє життя!

(Звучить пісня «Цінуй життя» Даша Науменко)

 

Нам необхідно прийняти правила гри. Пропонуємо наступні:

1. Бути креативним.

2. Бути активним.

3. Бути позитивним.

4. Бути толерантним і уважним до думки кожного.

5. Слухати та чути.

6. Правила «руки» та «вільної ноги».

Підтримуєте?

 

А зараз виконаємо першу вправу «Привітання та побажання»

Станемо в коло. Кожен зробить крок вперед, привітається, представить себе та скаже побажання учасникам тренінгу.

 

Наступна вправа «Коло асоціацій». Виконує кожен учасник тренінгу.

На стікерах, які ми вам роздамо, пишете відповідь на завдання. Напишіть асоціації, які виникають в даний момент на слова «Моє життя……»

(Під час виконання вправи звучить музика)

Кожен із Вас виходить до загального плакату із зображенням Сонця-Життя, зачитує свої асоціації і прикріплює стікер до промінчиків.

 

Третя вправа, яку ми пропонуємо виконати в колі, називається «Символ життя».

Зараз я запалю свічку. Уявіть, що ця запалена свічка – символ життя. Коли будете тримати її в своїх руках, подумайте про те, що це ваше життя. Передайте свічку тому, хто справа від вас.

Проаналізуйте свої відчуття. Що Ви відчували, коли тримали свічку в своїх руках?

(Кожен учасник розказує свої асоціації із свічкою життя)

 

А тепер ми переходимо до командної гри.

Перед цим розіграємо, в якій команді кожен із вас буде працювати.

Ми Вам роздамо стікери з відповідними малюнками, за якими Ви будете розподілені на дві команди.

(ведучі роздають стікери учасникам тренінгу)

Команда, в учасників якої на стікерах зображення здорового яблука, виконує наступне завдання: написати маркерами на ватмані всі фактори позитивного впливу на життя.

Команда, в учасників якої на стікерах зображення зіпсутого яблука, напише маркерами на ватмані всі фактори негативного впливу на життя людини.

(Під час виконання завдання звучить музика, гравці заповнюють ватмани відповідною інформацією)

Перша команда обере спікера, який озвучить фактори позитивного впливу. В процесі можна додавати пропозиції з обох команд.

Друга команда також обере спікера, який озвучить негативні фактори впливу на життя. В процесі рекомендуємо доповнювати записи пропозиціями від обох команд

(далі -  обговорення інформації)

 

 

 

 

 

А зараз ми матимемо розминку!

Скільки задоволення можна отримати від тілесної терапії!

(Звучить музика, учасники виконують вправу, стоячи в паралельних шеренгах, обличчям до обличчя)

 

Виконання командної гри «Колаж», метою якої є закріплення розуміння теми здорового способу життя. Для цього формуються дві команди, кожна з яких створює свій колаж і захищає його.

(Під час виконання завдання звучить музика. Учасники захищають свої проекти).

 

Наш тренінг на фінішній прямій. Пропонуємо Вам заключну вправу «Мрії».

Ми роздамо кульки, на яких Ви маркерами напишете свої мрії.

(учасники пишуть мрії на кульках під музичний супровід)

А тепер ми озвучимо свої мрії. Нехай вони здійсняться!

На згадку про наш тренінг ми даруємо вам літературу для профілактики шкідливих звичок і пропаганди здорового способу життя та солодкі сувеніри з побажаннями.

(Учасники отримують подарунки, стають для групової світлини під супровід пісні Славка Святинчука «Думай як чемпіон»)

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Трофімова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Наумушкіна Віта Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Журавель Татьяна
    дуже гарний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
8 березня 2019
Переглядів
10355
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку