16 квітня о 15:00Вебінар: Мотивація до навчання під час карантину

Заняття "Квітка радості" з молодшими школярами.

Про матеріал
Заняття "Квітка радості" з молодшими школярами сприяє розвиткові згуртованості класного колективу; створення дружньої атмосфери; викликає в школярів бажання дарувати радість; формує вміння дітей дарувати радість навколишньому світові (друзям, однокласникам, рідним, близьким, природі) словом, добрими вчинками.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

„ Квітка радості”

 

 

 

Підготувала: соціальний педагог Ценівської ЗОШ

Попик Ольга Степанівна

 

 

Мета: розвиток згуртованості класного колективу; створення дружньої атмосфери; ввійти у контакт один з одним; викликати в школярів бажання дарувати радість; формувати вміння дітей дарувати радість навколишньому світові (друзям, однокласникам, рідним, близьким, природі) словом, добрими вчинками;

Матеріали: художнє приладдя, спокійна музика, ватман.

Пов’язане зображення

 

Хід заняття:

Привітання:

Треба разом привітатись:

- Добрий день! (граючі відповідають)

Дружно, голосно сказати:

- Добрий день!

Вліво, вправо поверніться,

Туди-сюди посміхніться:

- Добрий день!

У долоні поплескайте:

- Добрий день!

Дружно, всі, не відставайте:

- Добрий день!

 

Знайомство:

Вправа „Про  мене сказали б...”

Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”

 

Вправа «Інтерв’ю»:

У кожного учня класу всі бажаючі по черзі беруть інтерв’ю, ставлячи такі запитання:

  • Який колір улюблений?
  • Які улюблені предмети?
  • Твої найкращі друзі?

Кожному учневі ставлять п’ять-сім запитань. Відповідати слід у будь-якому ступені відвертості.

 

 

Вправа на зімкнення:

Дітям пропонується поміркувати: що треба зробити для , щоб виросла квіточка. Діти називають: насіннячко, земля, водичка, сонце, повітря, турбота садівника. До кожного слова добирається свій жест.

Психолог вибирає   добровольця і показує, як можна виростити квіточку: дитина перетворюється в насіннячко, насіннячко закидається землею, зігрівається променями сонця, зверху капає дощик, садівник допомагає насіннячку рости, і виростає чудова квіточка. Далі діти розбиваються на дві групи. Під спокійну музику, одна група перетворюється в насіння,а інша пророщує його, роблячи сенсорний масаж: торкаючись, гладячи, імітуючи дотиками різні стихії. Діти міняються ролями.

 

     Малювання «Квітка доброти»:

 Дітям роздають по пелюстці квітки, і вони мають намалювати добру справу, думку. І зробити спільну квітку «Добрих справ»

 

Релаксаційна вправа «Квітка Радості»:
Соціальний педагог:
— А зараз пропоную всім нам трохи розслабитися, відпочити.
(Звучить спокійна музика)
— Закрийте очі і уявіть, що у вас у руках знаходиться чарівна квітка — Квітка Радості,Добра. Ваші руки відчувають незвичайне тепло, квітка зігріває вас, ваше тіло, вашу душу. Ви протягуєте руку і розглядаєте Квітку Радості. Уявіть собі якого вона кольору. Якого розміру? Можливо, вона має запах. А, можливо, ви почуєте приємну музику, яка лине від квітки…І вам хочеться її послухати. Подумки зберіть усю радість від цієї квітки й помістіть у своє серце. Ви відчуваєте, як радість входить у вас, як зігріває вашу душу… Я хочу, щоб сьогодні й надалі ви відчували допомогу від Квітки Радості. І коли у вас неприємності, або погано на душі, можна собі допомогти тим, що ми робимо зараз: уявити в руках Квітку Радості й подумки помістити її в своє серце.  А зараз відкриваємо очі.
— Діти, уявили Квітку Радості
 (Відповіді дітей)
— А чи сподобалася вам Квітка Радості? Чим саме?
(Відповіді дітей)
 

Розминка:

Ігрове завдання, „ Ті, хто…”. Пропоную тим, хто сьогодні добре виспався, нявкнути; тим, хто сьогодні смачно поснідав, хрюкнути; тим, хто прийшов до школи із задоволенням, потупати ніжками; тим, у кого в школі вже є друг, плеснути в долоньки і т.д.

 

 

Арт-терапія:

Дітям пропонують намалювати квіточку. Далі, сусідам по парті пропонують обмінятися малюнками і подарувати один одному радість, намалювавши на малюнку сусіда хмарку у вигляді серця чи веселки, чи повітряну кульку, чи інше.

 

Спільний колаж:

Малюнки всіх дітей треба зібрати, квіточки треба вирізати і приклеїти до ватману. Отримуємо колаж за назвою Квітка радості нашого класу”.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
11 березня 2019
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку