Тренінгове заняття «Це повинен знати кожен».

Про матеріал
Знання правил подання першої медичної допомоги необхідні всім учасникам освітнього процесу. Вони потрібні для того, щоб розпочати на перший погляд прості, але в той же час дуже необхідні і негайні заходи щодо порятунку людини. Від умінь людини, яка подає допомогу, нерідко залежить життя потерпілого.
Перегляд файлу

Тренінгове заняття «Це повинен знати кожен».

розробила

практичний психолог

Зеремлянської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Клопотовська О.М.

Мета: сприяти усвідомленню учнями  необхідності самовдосконалення вмінь і навичок подання першої медичної допомоги.

Цільова група: учні 7-11 класів, психолог, практичний психолог, медична сестра Червоного Хреста.

Завдання:

  • актуалізація особистісного потенціалу учасників для самовдосконалення, саморозвитку;
  • закріплення правил подання першої медичної допомоги.
  • відпрацювання практичних навичок подання першої медичної допомоги.

 

Хід тренінгу.

1. Вступ.

          Знання правил  подання першої медичної допомоги необхідні всім учасникам. Вони потрібні для того, щоб розпочати на перший погляд прості, але в той же час дуже необхідні і негайні заходи щодо порятунку  людини. Від умінь людини, яка подає допомогу, нерідко залежить життя потерпілого.

Оголошення теми, мети тренінгу.

2. Прийняття правил роботи в групі.

   З метою створення доброзичливої атмосфери, усвідомлення залежності ефективної та комфортної роботи на тренінгу від прийнятих правил,      у часникам пропонується скласти правила, за якими вони будуть працювати об'єднавшись у  три групи за” видами кровотечі” (артеріальна, венозна, капілярна кровотечі). Після обговорення правил у малих групах  приймаються загальні правила для великої групи, які прописуються на дошці:

  • бути позитивними;
  • сьогодні ї зараз;
  • цінувати час;
  • бути толерантними;
  • правило піднятої руки;
  • правило “стоп”;
  • вимкнути мобільні телефони.

 

3. “Очікування” («Аптечка»)

           Тренер звертається до учасників з проханням написати на стікерах свої очікування стосовно тренінгу, висловити надії, що покладаються на сьогоднішній день. Всі учасники по черзі повідомляють те, на що вони сподіваються і приклеюють стікери навколо символічної аптечки.

4. Вправа “Асоціативне павутиння”.

           Звертаючись до учнів психолог включає звук сирени та пропонує назвати асоціації до поняття “Травма” (біль, страх, кровотеча, забиття, перелом, ушкодження, здоров'я, ожеледиця, серцевий напад, автомобіль, реанімація.)

Психолог пропонує групі зробити висновок «Травма»

Групова дискусія.

               Учасники обговорюють питання:

  1. З якою метою ми проводили цю вправу?
  2. Чи легко Вам було називати асоціації?
  3. Як Ви себе відчували, коли називали асоціації?
  4. Який висновок можна зробити?
  5. Міні-лекція.

Психолог розповідає про організацію  «Червоний Хрест».

Товари́ство Черво́ного Хреста́ Украї́ни — неприбуткова, всеукраїнська, добровільна, громадська, гуманітарна організація.

Волонтери та співробітники товариства керуються принципами Міжнародного руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, які ґрунтуються на захисті людського життя та здоров'я, запобігання людським стражданням та їх полегшення, незалежно від раси, релігійних та політичних поглядів.

Червоний Хрест в Україні виник 18 квітня 1918 року під час Першої світової війни.

Діяльність Червоного Хреста:

  • Допомога при надзвичайних ситуаціях та стихійних лихах.
  • Гуманітарні програми, основними з яких є медико-соціальна допомога, профілактика ВІЛ/СНІДу та туберкульозу, Міжнародна Чорнобильська програма, заохочення донорського руху тощо.
  • З'ясування долі членів роз'єднаних родин, розшук документів, з'ясування стану могил, підтримка через послання Червоного Хреста.
  • Розвиток молодіжного руху в рамках своєї діяльності.
  • Протидія торгівлі людьми та виховування ідеалів гуманізму і толерантності в суспільстві шляхом популяризації гуманітарних цінностей, основ Міжнародного Гуманітарного права, впровадження кампаній зі зменшення стигми та дискримінації уразливих верств населення.

Психолог пропонує відео про роботу Червоного Хреста.

  1. Практична частина.

Представник медична сестра Червоного Хреста  розповідає та навчає  учнів правилам надання першої медичної допомоги.

 

 

  1. Вправа «Врятуй життя».

Психолог об'єднує учнів в три  групи (артеріальна, венозна, капілярна ) і ставить їм завдання розробити план дій, продемонструвати наочно  щодо подання першої медичної допомоги постраждалим.

Представлення групами своїх напрацювань.

Іншим групам пропонується ставити запитання на уточнення.

                    Запитання для обговорення:

  1. Що Ви враховували при складанні плану дій?
  2. Що дало Вам виконання цієї вправи?

 

8. Підведення підсумків.

Вправа “Чарівна аптечка”.

Психолог пропонує учням перенести свої стікери з очікуваннями, якщо вони  справдилися у чарівну аптечку.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
9 квітня 2019
Переглядів
1564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку