Тренінгове заняття для педагогів "Я - молодець!"

Про матеріал
Тренінгове заняття для педагогів "Я - молодець!", метою якого є удосконалювати вміння підтримувати самоповагу партнера навіть в складному для нього становищі, надати можливість учасникам групи відчути себе в ролі того, хто потребує підтримки і в ролі того, хто її надає. Орієнтовна тривалість заняття - 90 хвилин. Кількість учасників: 15-20 осіб.
Перегляд файлу

«Я – молодець!»

Мета: удосконалювати вміння підтримувати самоповагу партнера навіть в складному для нього становищі, надати можливість учасникам групи відчути себе в ролі того, хто потребує підтримки і в ролі того, хто її надає.

Цільова група: педагоги.

Форма проведення: тренінгове заняття.

Тривалість заняття: 90 хв.

Орієнтовна кількість учасників: 15-20 осіб.

 

 

п/п

Зміст

Обладнання

Час

1.

Привітання. Оголошення теми. Саморефлексія внутрішнього стану.

 

5 хв.

2.

Правила.

плакат

5 хв.

3.

Очікування (у вільному порядку).

 

5 хв.

4.

Знайомство «Компліменти»:

А) інструктаж до вправи:

Учасники стоять у колі. Тренер пропонує придумати компліменти партнерам, перший говорить комплімент і кидає м’яча учаснику, якому   цей   комплімент призначений. Цей учасник кидає м'яча іншому, якому хоче сказати свій комплімент, і так далі. Кожен учасник перед тим, як сказати свій комплімент, має подякувати за отриманий на свою адресу. Комплімент, як і подяка, мають бути оригінальними;

В) власне виконання вправи;

Г) шерінг.

    Мета: підвищення емоційного стану учасників групи, створення позитивної атмосфери.

    Резюме: якщо людині важко було зробити комплімент чи (і) вислухати комплімент в свою адресу, то, ймовірно, проявляються внутрішні проблеми особистості, наприклад занижена самооцінка.

До уваги тренера:

Тренер стежить, щоб комплімент отримав кожен учасник. Варто звернути увагу на тих учасників групи, у яких виникали труднощі під час виконання даного завдання (якщо такі були). Таким чином завдання може слугувати діагностичним матеріалом для подальшої роботи з групою та кожним учасником зокрема.

 

20 хв.

5.

Вправа «Все одно ти молодець, тому що...»:

     А) інструктаж:

Перший партнер завершує речення «У мене є такий недолік...», а другий, вислухавши, говорить: «Все одно ти молодець, тому що...». Потім ролі змінюються;

     Б) виконання вправи в парах;

     В) шерінг;

     Мета: удосконалювати вміння підтримувати самоповагу партнера навіть в складному для нього становищі, підвищувати самооцінку та зняти емоційну напругу.

     Резюме: підтримка, особливо в складних ситуаціях, буває дуже потрібною, а її щирість сприятиме покращенню взаємин між колегами.

 

25 хв.

6.

Вправа «Підтримка»:

А) інструктаж;

Б) виконання вправи в парах, які змінюються по колу;

В) шерінг.

      Мета: відчути себе в ролі того, хто потребує підтримки і в ролі того, хто її надає.

      Резюме: підтримувати самому і отримувати підтримку є неабияким помічником у взаєминах між людьми. Не кожна людина знаходить в собі сили визнати, що їй потрібна підтримка, тому дуже важливо намагатись зрозуміти, у якому емоційному стані перебуває людина, з якою ми зараз спілкуємось і чи не потребує вона нашої підтримки в даний момент.

      Перший партнер проговорює сусідові ліворуч те, у чому хоче відчути підтримку, а другий, вислухавши, надає її. Далі другий розповідає третьому і, таким чином, по колу.

аркуші паперу, ручки

20 хв.

7.

Вправа «Я – молодець!».

Вся група одночасно вигукує фразу: «Я – молодець!» і плескає собі в долоні за успішну роботу в тренінгу.

 

5 хв.

8.

Завершальний шерінг.

 

5 хв.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.5
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.8
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бутмарчук Світлана Василівна
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Драновська Ольга Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
1913
Оцінка розробки
3.8 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку