Педагогічна рада
Мета: актуалізувати домінуючі емоції та почуття, які з’являються в ході підготовки до педради, підкреслити значення позитивних емоцій та зорієнтувати на них, знизити рівень тривоги, пов’язаної з проведенням педагогічних рад, орієнтувати на позитивну мотивацію з метою збереження психічного здоров’я та підвищення результативності роботи педколективу.
Цільова група: заступники директорів з НВР.
Форма проведення: тренінгове заняття.
Тривалість заняття: 110 хв.
Орієнтовна кількість учасників: 15-20 осіб.
№ п/п |
Зміст |
Обладнання |
Час |
1. |
Привітання. Оголошення теми. |
|
5 хв. |
2. |
Правила. |
плакат |
5 хв. |
3. |
Знайомство (по колу). «Мене звати... Педрада для мене – це…» Метод: незакінчені речення. Мета: актуалізувати домінуючі емоції, почуття та асоціації, які з’являються у ситуації підготовки до педради. |
|
20 хв. |
4. |
Очікування (по колу). |
|
20 хв. |
5. |
Вправа «Педрада: емоції і почуття»: А) інструктаж:
Б) робота на аркушах:
В) резюме; Г) шерінг. Мета: визначити переважаючі емоції і почуття, які з’являються в ході підготовки до педради, підкреслити значення позитивних емоцій та зорієнтувати на них. Резюме: один із видів діяльності, за які відповідає заступник з НВР є педрада. Власне, від внутрішнього стану та емоцій залежить психічне здоров’я людини. Якщо у нас переважають негативні емоції та думки, пов’язані з професійними обов’язками, то досить швидко ми зіткнемось із тим, що називається «професійне вигорання». Отже, якщо подивитись на обов’язок, як на можливість отримати позитивні емоції в ході творчої комунікації з колегами та можливість професійно самостверджуватись, то це сприятиме психічному здоров’ю, яке необхідне нам не лише у професійній сфері. |
аркуші із завданням, кольорові олівці та фломастери |
20 хв. |
6. |
Вправа «Педрада – це квітка»: А) інструктаж до проведення завдання:
Б) виконання завдання: В) представлення напрацьованого; Г) резюме; Ґ) шерінг. Мета: знизити рівень тривоги, пов’язаної з проведенням педагогічних рад, орієнтувати на позитивну мотивацію з метою збереження психічного здоров’я та підвищення результативності роботи педколективу. Резюме: квітка зазвичай сприймається, як символ краси, добра, радості. Поставивши перед собою мету зобразити педраду у вигляді квітки, ми автоматично почали себе налаштовувати на позитивний лад. Від нашої мотивації і нашого налаштування залежить і результативність, і емоційний стан від роботи. А змінити мотивацію з негативної на позитивну зможе кожен, якщо тільки цього захоче. Достатньо замість установки «якщо я це не зроблю або зроблю погано, то буду мати неприємності» запустити установку «якщо я це зроблю якісно і гарно, то результативність роботи і психологічний мікроклімат нашого колективу буде ставати сприятливим, а це добре і для мене» |
Аркуші А-4, фломастери |
30 хв. |
7. |
Завершальний шерінг. |
|
10 хв. |
Роздатковий матеріал
|
|
|
|
|
|