Тренувальні тести "Шістдесятники" для підготовки до ЗНО

Про матеріал
Розроблені тести містять тести, які допоможуть вчителю та учню вивчити тему "Шістдесятники".
Перегляд файлу

Тестові завдання з теми «Шістдесятники»

 

І варіант

 

  1. Встановіть відповідність між твором та автором:

1. Д.Павличко

А. «Пісня про рушник»

2. В.Стус

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

3. А.Малишко

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

4. В.Симоненко

Г.  «Наша мова»

5. Л.Костенко

Д. «Господи, гніву пречистого»

6. В.Голобородько

Е. «Балада про соняшник»

7. І.Драч

Є. «Два кольлори»

 

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

  1. Встановіть відновідність автором та уривком з тексту:

1. Д.Павличко

А. «В соняшника були руки і ноги,

     Було тіло, шорстке і зелене».

2. В.Стус

Б. «Людей мільярди і мільярди слів,

     а ти їх маєш вимовити вперше!»

3. А.Малишко

В. «Вірою тугу розвіюю,  щоб був я завжди такий,

     яким мене мати родила  і благословила в світи».

4. В.Симоненко

Г.  «Одійдіте, недруги лукаві! Друзі, зачекайте на путі!

Маю я святе синівське право З матір'ю побуть на самоті».

5. Л.Костенко

Д. «…тож хай знають вороги якими словами на самоті    мовчимо».

6. В.Голобородько

Е. «Сорочку мати вишила менi червоними i чорними,    

     Червоними i чорними нитками».

7. І.Драч

Є. «І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:

     І дитинство, й розлука, і вірна любов».

  1. Вияв любові до рідної матері, яка своїми руками вишила синові сорочку червоними і чорними нитками: вона стала ліричному герою й оберегом на все життя, і нагадуванням про рідну домівку зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

  1. Роздуми письменника про швидкоплинність життя, протягом якого кожний повинен встигнути якомога більше, зробити добрі справ изображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

 

  1. Роздуми над долею рідної землі, її історії; розкриття щирих синівських почуттів поета до своєї Батьківщини зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

  1. Розповідь ліричного героя-сина про материнську любов, гімн материнству зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

  1. З`ясуйте, який художній засіб використано:

1. Анафора

А. «Рідко, нене, згадують про тебе,

      Дні занадто куці та малі»

2. Епітет

Б. «Усе було: асфальти й спориші»

3. Антитеза

В. «Ради тебе перли в душу сію,

      Ради тебе мислю і творю...»

4. Метафора

Г. «Страшні слова, коли вони мовчать,

      коли вони зненацька причаїлись…»

5. Патетичне звертання

Д. «І раптом побачив сонце,

      Що їхало на велосипеді…»

6. Персоніфікація

Е. «Поезія - це завжди неповторність,

     якийсь безсмертний дотик до душі»

 

8. З`ясуйте, який художній засіб використано:

1.Метафора

А. «Він бігав наввипередки з вітром,

      Він вилазив на грушу»

2. Анафора

Б. «В соняшника були руки і ноги»

3. Антитеза

В. «битви споконвічний грюк»

4. Порівняння

Г. «Все повторялось: і краса, й потворність…»

5.Гіпербола

Д. «Я проллюся крапелькою крові»

6. Літота

Е. «зіниці голубі, тривожні, ніби рань»

 

 

 

Тестові завдання з теми «Шістдесятники»

 

ІІ варіант

  1. Встановіть відповідність між твором та автором:

1. Д.Павличко

А. «Пісня про рушник»

2. В.Стус

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

3. А.Малишко

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

4. В.Симоненко

Г.  «Наша мова»

5. Л.Костенко

Д. «Господи, гніву пречистого»

6. В.Голобородько

Е. «Балада про соняшник»

7. І.Драч

Є. «Два кольлори»

 

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

 

2. Встановіть відновідність автором та уривком з тексту:

1. Д.Павличко

А. «Сьогодні усе для тебе – Озера, гаї, степи.

І жити спішити треба, Кохати спішити треба –

Гляди ж не проспи!»

2. В.Стус

Б. «Рідна мати моя, ти ночей не доспала,

      Ти водила мене у поля край села…»

3. А.Малишко

В. «…кожне слово нашої мови записане у Літописі

тож хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо»

4. В.Симоненко

Г.  «Поезія - це завжди неповторність,

      якийсь безсмертний дотик до душі»

5. Л.Костенко

Д. «Де не стоятиму – вистою. Спасибі за те, що мале

людське життя, хоч надією  довжу його в віки»

6. В.Голобородько

Е. «…Червоне – то любов, а чорне – то журба…»

7. І.Драч

Є. «Поезіє, сонце моє оранжеве! Щомиті якийсь хлопчисько

Відкриває тебе для себе, Щоб стати навіки соняшником»

 

3.Мотив мови як генетичного коду нації; висловлення почуття любові, пошани до рідної мови, яка проспівана у Пісні, записана у Літописі зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

 

4.Звернення ліричного героя до Бога із проханням не осудити його за глибоку віру і надію, бо утверджує безсмертя людського духу зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

  1. Поетичні роздуми про суть мистецтва, його таїну; розкриття важливої ролі слова в людському житті зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

 

  1. Ліричні роздуму про суть мистецтва, роль слова в житті людини зображено в поезії:

А. «Пісня про рушник»

Д. «Господи, гніву пречистого»

Б. «Ти знаєш, що ти людина?»

Е. «Балада про соняшник»

В. «Задивляюсь у твої зіниці»

Є. «Два кольлори»

Г.  «Наша мова»

Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать»

 

  1. З`ясуйте, який художній засіб використано:

1. Метонімія

А. «Одійдіте, недруги лукаві!

     Друзі, зачекайте на путі!»

2. Анафора

Б. «Мене водило в безвiстi життя…»

3. Епітет

В. «Переплелись, як мамине шиття…»

4. Метафора

Г. «Хай палають хмари бурякові,

     Хай сичать образи — все одно…»

5. Порівняння

Д. «Хай мовчать Америки й Росії…»

6. Антитеза

Е. «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка…»

 

  1. З`ясуйте, який художній засіб використано:

1.Оксюмерон

А. «Щасливi i сумнi мої, щасливi i сумнi мої дороги»

2. Метафора

Б. «Красиве засмагле сонце,- В золотих переливах кучерів,

У червоній сорочці навипуск…»

3. Епітет

В. «Господи, гніву пречистого…»

4.Патетичне звертання

Г. «Менi вiйнула в очi сивина, Та я нiчого не везу додому…»

5. Тавтологія

Д. «…якими словами на самоті мовчимо»

6. Антитеза

Е. «…проспіване у Пісні тож пісенними словами,,,»

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Гарна Лілія
Додано
30 січня 2021
Переглядів
702
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку