Тестові завдання з теми «Шістдесятники»
І варіант
1. Д.Павличко |
А. «Пісня про рушник» |
2. В.Стус |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
3. А.Малишко |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
4. В.Симоненко |
Г. «Наша мова» |
5. Л.Костенко |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
6. В.Голобородько |
Е. «Балада про соняшник» |
7. І.Драч |
Є. «Два кольлори» |
|
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
1. Д.Павличко |
А. «В соняшника були руки і ноги, Було тіло, шорстке і зелене». |
2. В.Стус |
Б. «Людей мільярди і мільярди слів, а ти їх маєш вимовити вперше!» |
3. А.Малишко |
В. «Вірою тугу розвіюю, щоб був я завжди такий, яким мене мати родила і благословила в світи». |
4. В.Симоненко |
Г. «Одійдіте, недруги лукаві! Друзі, зачекайте на путі! Маю я святе синівське право З матір'ю побуть на самоті». |
5. Л.Костенко |
Д. «…тож хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо». |
6. В.Голобородько |
Е. «Сорочку мати вишила менi червоними i чорними, Червоними i чорними нитками». |
7. І.Драч |
Є. «І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю: І дитинство, й розлука, і вірна любов». |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
1. Анафора |
А. «Рідко, нене, згадують про тебе, Дні занадто куці та малі» |
2. Епітет |
Б. «Усе було: асфальти й спориші» |
3. Антитеза |
В. «Ради тебе перли в душу сію, Ради тебе мислю і творю...» |
4. Метафора |
Г. «Страшні слова, коли вони мовчать, коли вони зненацька причаїлись…» |
5. Патетичне звертання |
Д. «І раптом побачив сонце, Що їхало на велосипеді…» |
6. Персоніфікація |
Е. «Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» |
8. З`ясуйте, який художній засіб використано:
1.Метафора |
А. «Він бігав наввипередки з вітром, Він вилазив на грушу» |
2. Анафора |
Б. «В соняшника були руки і ноги» |
3. Антитеза |
В. «битви споконвічний грюк» |
4. Порівняння |
Г. «Все повторялось: і краса, й потворність…» |
5.Гіпербола |
Д. «Я проллюся крапелькою крові» |
6. Літота |
Е. «зіниці голубі, тривожні, ніби рань» |
Тестові завдання з теми «Шістдесятники»
ІІ варіант
1. Д.Павличко |
А. «Пісня про рушник» |
2. В.Стус |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
3. А.Малишко |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
4. В.Симоненко |
Г. «Наша мова» |
5. Л.Костенко |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
6. В.Голобородько |
Е. «Балада про соняшник» |
7. І.Драч |
Є. «Два кольлори» |
|
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
2. Встановіть відновідність автором та уривком з тексту:
1. Д.Павличко |
А. «Сьогодні усе для тебе – Озера, гаї, степи. І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!» |
2. В.Стус |
Б. «Рідна мати моя, ти ночей не доспала, Ти водила мене у поля край села…» |
3. А.Малишко |
В. «…кожне слово нашої мови записане у Літописі тож хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо» |
4. В.Симоненко |
Г. «Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» |
5. Л.Костенко |
Д. «Де не стоятиму – вистою. Спасибі за те, що мале людське життя, хоч надією довжу його в віки» |
6. В.Голобородько |
Е. «…Червоне – то любов, а чорне – то журба…» |
7. І.Драч |
Є. «Поезіє, сонце моє оранжеве! Щомиті якийсь хлопчисько Відкриває тебе для себе, Щоб стати навіки соняшником» |
3.Мотив мови як генетичного коду нації; висловлення почуття любові, пошани до рідної мови, яка проспівана у Пісні, записана у Літописі зображено в поезії:
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
4.Звернення ліричного героя до Бога із проханням не осудити його за глибоку віру і надію, бо утверджує безсмертя людського духу зображено в поезії:
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
А. «Пісня про рушник» |
Д. «Господи, гніву пречистого» |
Б. «Ти знаєш, що ти людина?» |
Е. «Балада про соняшник» |
В. «Задивляюсь у твої зіниці» |
Є. «Два кольлори» |
Г. «Наша мова» |
Ж. «Страшні слова, коли вони мовчать» |
1. Метонімія |
А. «Одійдіте, недруги лукаві! Друзі, зачекайте на путі!» |
2. Анафора |
Б. «Мене водило в безвiстi життя…» |
3. Епітет |
В. «Переплелись, як мамине шиття…» |
4. Метафора |
Г. «Хай палають хмари бурякові, Хай сичать образи — все одно…» |
5. Порівняння |
Д. «Хай мовчать Америки й Росії…» |
6. Антитеза |
Е. «І твоя незрадлива материнська ласкава усмішка…» |
1.Оксюмерон |
А. «Щасливi i сумнi мої, щасливi i сумнi мої дороги» |
2. Метафора |
Б. «Красиве засмагле сонце,- В золотих переливах кучерів, У червоній сорочці навипуск…» |
3. Епітет |
В. «Господи, гніву пречистого…» |
4.Патетичне звертання |
Г. «Менi вiйнула в очi сивина, Та я нiчого не везу додому…» |
5. Тавтологія |
Д. «…якими словами на самоті мовчимо» |
6. Антитеза |
Е. «…проспіване у Пісні тож пісенними словами,,,» |