Тренування одноманітності прицілювання. Вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. (Захист Вітчизни).

Про матеріал

Тренування одноманітності прицілювання. Вирішення завдань на визначення

прицілу і точки прицілювання. (Захист Вітчизни).

Ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою стороною стопи, навчальна двостороння

гра. (Фізична культура).

Мета:

навчальна:

з Захисту Вітчизни:

  • -забезпечити виконання учнями правил безпеки під час уроку:
  • -ознайомити учнів з прицілюванням та помилками при прицілюванні:
  • -вивчити з учнями способи визначення дальності до цілі;

з фізичної культури:

-виховання наполегливості та витримки при виконанні техніки ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою сторонами стопи;

- формувати практичні навички техніки передачі м`яча;

розвивальна:

-розвивати навички роботи по визначенню дальності до цілі, прицілюванню, його одноманітності, вибору точки прицілювання

-стимулювати розвиток творчих здібностей стрілка ;

-удосконалювати спеціальні військові здібності, здатність до самостійного ведення вогню.

виховна:

-виховувати почуття патріотизму, старанність, активність при вивченні нового матеріалу, виховувати взаємоповагу;

-формувати інтерес до вивчення нових способів та засобів визначення дальності до цілі;

-створити ситуацію успіху для кожного учня.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: бінарний (захист Вітчизни-фізична культура).

Перегляд файлу

РОЗРОБКА БІНАРНОГО УРОКУ ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ- ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.

 

Тема: Тренування одноманітності прицілювання. Вирішення завдань на визначення

            прицілу і точки прицілювання. (Захист Вітчизни).

            Ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою стороною стопи, навчальна двостороння

            гра.  (Фізична культура).

Мета:

навчальна:

      з Захисту Вітчизни:

  • забезпечити виконання учнями правил безпеки під час уроку:
  • ознайомити учнів з прицілюванням та помилками при прицілюванні:
  • вивчити з учнями способи визначення дальності до цілі;

з фізичної культури:

  • виховання наполегливості та витримки при виконанні техніки ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою сторонами стопи;
  •  формувати практичні навички техніки передачі м`яча;

розвивальна:

  • розвивати навички роботи по визначенню дальності до цілі, прицілюванню, його одноманітності, вибору точки прицілювання
  • стимулювати розвиток творчих здібностей стрілка ;
  • удосконалювати спеціальні військові здібності, здатність до самостійного ведення вогню.

виховна:

  • виховувати почуття патріотизму, любові до України, старанність, активність при вивченні нового матеріалу, виховувати взаємоповагу;
  • формувати інтерес до вивчення нових способів та засобів визначення дальності до цілі;
  • створити ситуацію успіху для кожного учня.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: бінарний (захист Вітчизни-фізична культура).

Форма роботи: колективна, індивідуальна, групова.

Методи та прийоми навчання: пояснювально-ілюстративний, словесний, наочно-ілюстративний, практичний, алгоритмічний

Обладнання: ПК, мультимедійний проектор, дошка, електронна презентація, картки із практичними завданнями,  картки самооцінювання, роздатковий матеріал.

.

 

 

 

 

 

 


Хід уроку.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
    1.          Привітання. -5 хв.                                                   

Викладач Захисту Вітчизни. «У дві шеренги ставай», «Рівняйсь», «Струнко», саме вітання-« Слава Україні!», відповідь взводу-«Героям слава!».  Вшануємо пам'ять загиблих воїнів АТО-ООС хвилиною мовчання». Включаємо звук метронома.

  1.          Тренування.-10 хв.

Після закінчення вшанування пам`яті на протязі десяти хвилин провожу тренування виконання  у складі взводу Державного гімну України (перший куплет та приспів) та стройових прийомів на місці, а саме: «Рівняйсь», «Струнко», «Ліворуч», «Праворуч», «Кругом»,  «Вільно».

Картинки по запросу Фото виконання державного гімну учнями 10 класу

  1.          Перевірка присутності учнів: кількість за списком, кількість присутніх на уроці, відсутніх.-2 хв.
  2.          Оголошення теми уроку-2 хв.

                   Тренування одноманітності прицілювання. Вирішення завдань на визначення

                    прицілу і точки прицілювання. (Захист Вітчизни).

                    Ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою стороною стопи, навчальна             

                    двостороння гра.  (Фізична культура).

Вчитель фізкультури:

         1.5      Інструктаж з техніки безпеки в спортивному залі, замір ЧСС.-10 хв.

           Форма роботи: опитування, самодіагностика.

            Оскільки ми працюємо в спортивній залі, давайте пригадаємо правила    

            поведінки учнів у спортивному залі.

 

                                     Правила поведінки учнів у спортивному

                                        залі та на спортивних майданчиках.

 

1.Усi учні зобов’язані пройти медичний огляд:

1.1. На пiдставi даних про стан здоров’я i фізичний розвиток учнів розподіляють для занять фізичними вправами на медичні групи: а) основну; б) підготовчу; в) спеціальну.

1 .2. Учнів, які не пройшли медичного огляду, до уроків фізичної культури не допускають.

1.3. Учні, тимчасово звiльненi від занять, зобов’язані бути присутніми на уроках фізичної культури. При цьому допускається залучення їх учителем до підготовки занять. Тимчасове звільнення від занять фізичними вправами допускається з дозволу медичного персоналу школи.

1.4.Пiсля перенесення хвороб учнем необхідно взяти дозвіл на вiдвiдування уроків фізичної культури у лікаря.

2.Без дозволу вчителя учням забороняється заходити i перебувати в спортивному залі:

2.1. Учні заходять до спортивного залу, виходять на спортивний майданчик у спортивному взутті та спортивній формі, вiдповiдно до пори року i погодних умов. Заходити до спортивного залу у брудному взутті — забороняється.

2.2. Після дзвінка на урок по команді вчителя учні шикуються в спортивному залі, на спортмайданчику.

2.3. Без дозволу вчителя учням забороняється користуватися спортінвентарем.

2.4. Учням забороняється виконувати вправи на спортивних знаряддях без присутності та страхування вчителя, а також маючи на собі різного роду прикраси. Не дозволяється приносити речі, які не потрiбнi на уроці або заважають його проведенню.

2.5. Учні зобов’язані берегти шкільне спортивне обладнання та спортінвентар, не псувати його, не смітити, не приносити харчові продукти у спортзал.

2.6. В отвори на бокових щитах для тепло вентиляції спортивного залу не просовувати пальці.

2.7. Під час виконання вправ на спортивних знаряддях учні зобов’язані бути дисциплінованими, уважними, чітко виконувати вказівки вчителя.

2.8. Без команди вчителя не переходити від одного знаряддя до іншого.

2.9. Під час виконання вправ потоком необхідно дотримуватися дистанції, не штовхатися, не зупинятися, не ставити пiднiжок.

2.10. Під час проведення занять з метання не дозволяється перебувати в зоні кидка, не перетинати зону кидка. Не можна повертатися спиною до напрямку польоту об’єкта метання. Забороняється виконувати метання без дозволу i відому вчителя.

2.11. Під час виконання вправ на спортивних знаряддях необхідно перебувати на безпечній вiдстанi від місця виконання, не заважати один одному, дотримуватись правил техніки безпеки та санiтарно-гiгiєнiчних вимог.

2.12. Забороняється користуватися несправним спортивним інвентарем та обладнанням.

2.13. Учні повинні правильно виконувати i страхувати один одного під час виконання фізичних вправ та елементів.

2.14.Учні зобов’язані підтримувати чистоту та порядок у спортзалі, роздягальнях, на спортмайданчику.

3. Учні зобов’язані попередити вчителя:

1) про наявність документів щодо звільнення після хвороби;

2) про погане самопочуття;

3) про несправність спортивного обладнання;

4) про травмування під час уроку.

4. у разі отримання травми попередити вчителя, надати медичну допомогу, якщо необхідно викликати швидку допомогу за телефоном 103, а у випадку пожежі — викликати пожежну службу за телефоном 101.

5. Після закінчення уроку учні прибирають робоче місце, переодягаються й організовано виходять зі спортивного залу.

 

 

  1.      Проведення розминки-12 хв.

 

-вправи на місці для розтяжки м`язів та зв'язок суглобів рук, ніг, хребта;

-вправи у русі на швидкість, витривалість та увагу;

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.-10 хв.

 

Викладач Захисту Вітчизни.

Метод- «Спіймай помилку» в запитанні.

                                                         Питання:

  1. АК-74 призначен для боротьби з живою силою та танками.
  2. Калібр АК-47---5,45 мм.
  3. Ручна осколкова граната Ф-1---наступальна.
  4. Ручна осколкова граната РГД-5-оборонна.
  5. Військове звання майор-одна маленька зірочка і дві смужки.
  6. Військове звання старший прапорщик-три маленьких зірочки та дві смужки.
  7. При прицілюванні потрібно закрити обидва ока.
  8. При прицілюванні не можна зовсім дихати.
  9. При прицілюванні мушка може бути де завгодно.
  10. Натискати на спусковий гачок можна серединою пальця.

   

 

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

.

Викладач Захисту Вітчизни. Я сподіваюся, що наш урок пройде цікаво, з великою користю для всіх. Дуже хочу, щоб на сьогоднішньому уроці ми з вами досягли поставленої мети. І якщо у вас щось не вийде, не засмучуйтеся, зрештою, це тільки урок. Будьте наполегливими,  переборюйте труднощі, намагайтеся завжди досягати своєї мети! Наше завдання – навчитися! Навчитися захищати Батьківщину!

(Оголошую мету уроку.)

 

 

IV.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

(Пояснення нового матеріалу відбувається з паралельним демонструванням презентації і відео.)

Викладач Захисту Вітчизни.

 

        1.  Визначення відстаней на око. (Перше навчальне місце).


Даний спосіб є найбільш простим і швидким способом. Определеяется тут є вміння подумки відкладати на місцевості рівні відрізки в 50, 100, 500 і 1000 м. Дані відрізки відстаней необхідно вивчити і добре закріпити в зоровій пам'яті. При цьому необхідно брати до уваги такі особливості:

 

Визначення відстаней по кутовий величиною предметів. 
Цей спосіб грунтується на понятті тисячної. Тисячна - це одиниця вимірювання відстаней по горизонту, і становить 1/6000 горизонту. Поняття тисячної прийнято у всіх країнах світу, і застосовується для введення горизонтальних поправок ведення вогню стрілецької зброї і артилерійських систем, а також визначення відстаней і дистанцій. Тисячні записуються і читаються слід. чином: 

Однотисячних 0-01, читається як нуль, нуль один 
П'ятитисячний 0-05, читається як нуль, нуль п'ять 
Десятитисячний 0-10, читається як нуль, десять 
150 тисячних 1-50, читається як один, п'ятдесят 
1500 тисячних 15-00, читається як п'ятнадцять, нуль нуль 

Застосування цього способу можливо, якщо відома одна з лінійних величин предмета - ширина або висота. Дальність до предмета визначається за наступною формулою: 

                                Д = 1000 х L / N

Для того, щоб визначити кутову величину, необхідно знати, що відрізок в 1 мм, віддаленому на 50 см від ока відповідає куту в двохтисячному (0-02). На підставі цього існує метод визначення відстаней за допомогою лінійки: 
1). Лінійку з міліметровими розподілами витягнути на відстань 50 см 
2). Засікти, у скільки поділок на лінійці укладається ширина або висота об'єкта. 
3). Отримане кількість міліметрів помножити на 2, і підставити у вище наведену формулу

Ще зручніше для цих цілей використовувати штангенциркуль, який для компактності можна вкоротити. 

Приклад: Висота телеграфон стовпа дорівнює 6 м при вимірювання на лінійці займають 8 мм (шестандцятитисячного, тобто 0-16), отже відстань до стовпа буде (6x1000) / 16 = 375 м 

Також існує більше проста формула визначення дистанції за допомогою лінійки: 
Д = (висота або ширина об'єкта в см / к-ть міліметрів на лінійці) x 5 

Приклад: ростовая фігура має висоту 170 см і на лінійці закриває 2 мм, отже дистанція до неї буде: (170см / 2мм) x 5 = 425 м 

Визначення відстаней за допомогою лінійки і підручні предметів 
 

Об'єкт

Висота, м

Довжина, м

Телеграфний стовп дерев'яний

6

----

Телеграфний стовп бетонний

8

----

Відстань між стовпами ЛЕП 6м

----

50

Відстань між стовпами висковольт. ліній

----

100

Товарний вагон, 4-х вісний

4

14-15

Пасажирський вагон суцільнометалевий

4

24

Цистерни, 2-х вісні

3

6,75

Цистерни, 4-х вісні

3

9

Один поверх панельного будинку

3

----

Будинок сільського типу

6-7

----

Висота залізничної будки

4

----

Ростовая фігура (средн.)

1,7

----

Голова без каски

0,25

0,20

Голова в касці

0,30

0,30

Танк

2,5-3

----

Вантажний автомобіль

2-2,5

----

 

                                    Викладач фізкультури

 

 

:

 

 

 

  • Проведення тренування виконанні техніки ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою сторонами стопи, дистанція 10 метрів.

 

Для того щоб виконати команду командира «До бою» солдат повинен пробігти по відкритій місцевості 10 метрів по мінному проходу, який зробили сапери. Треба уважно дивитися під ноги, оминаючи підозрілі предмети, рухаючись у вказаному коридорі. Основна концентрація зору-під ноги і трохи вперед до вогневої позиції. Ведення мяча на коротку дистанцію тренує концентрацію уваги солдата, ловкість та швидкість виконання команди.

Ведення м’яча.

Ведення м’яча здійснюється за допомогою різних переміщень, у процесі яких застосовується біг (іноді ходьба), та послідовними поштовхами по ньому внутрішньою, зовнішньою чи середньою частиною підйому, внутрішньою частиною стопи чи носком.

Ведення зовнішньою частиною підйому виконують несильними ударами в нижню частину м’яча, щоб надати йому зворотного руху, завдяки чому він не віддаляється надмірно від гравця.

При веденні внутрішньою частиною підйому гравець спрямовує м’яч перед собою, носок ноги перед доторканням до м’яча трохи вивертає на зовні. Стопа не напружена. Ведення правильне, якщо м’яч постійно під контролем, на дуже близькій відстані й темп бігу не порушується.

Ведення м’яча:

Внутрішньою стороною ступні       

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/6rik/futbol_6rik_sch10_03.files/image002.jpg

                                                                          Зовнішньою стороною ступні

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/6rik/futbol_6rik_sch10_03.files/image003.jpg                                                 

Викладач Захист вітчизни:

  1. Виконання команди «До бою» або «Лягай», команди  «Встати» (друге навчальне місце).

За командою «ЛЯГАЙ» або за командою «ДО БОЮ» взяти зброю у праву руку, зробити повний крок правою ногою та трохи вправо, одночасно нахилити корпус вперед, опуститися на ліве коліно та поставити ліву руку на землю попереду себе, пальцями вправо, потім, опираючись послідовно на стегно лівої ноги і перед пліччя лівої руки, лягти на лівий бік та швидко перевернутися на живіт, ноги трохи розкинути в сторони носками назовні, а за командою «ДО БОЮ», крім того, приготуватися для ведення вогню.

За командою «ВСТАТИ» підтягнути обидві руки на рівень грудей, маючи зброю у правій руці, одночасно звести ноги разом, потім, різко випрямляючи руки, підняти груди від землі та винести праву (ліву ) ногу вперед, швидко піднятися, приставити ліву (праву) ногу і прийняти стройове положення зі зброєю.

  1. Вибір цілі і точки прицілювання (третє навчальне місце).

                                                      Вибір цілі.

Для автоматів найхарактернішими є жива ціль – розрахунки кулеметів і гармат, групи стрілків або окремі фігури, які ведуть вогонь з різних положень, а також жива сила на автомобілях, мотоциклах і т. п. Крім того, з автоматів вогонь ведеться і по повітряних цілях. Ціль на полі бою може бути нерухомою, що з'являються на короткий час і що рухаються.

Автоматник в бою веде вогонь, як правило, в складі відділення або взводу, знищуючи ціль, вказану йому командиром. Тому він повинен уважно слухати і точно виконувати всі команди.

Якщо автоматнику в бою ціль для поразки не вказана, він вибирає її сам. В першу чергу необхідно вражати саму небезпечну і важливу ціль, наприклад розрахунки кулеметів і гармат, командирів і спостерігачів супротивника. З двох рівних по важливості цілі вибирати для обстрілу найближчу і найуразливішу. При появі під час стрільби нової, більш важливої цілі негайно перенести вогонь на неї.

                                Вибір прицілу і точки прицілювання

Для вибору прицілу і точки прицілювання необхідно визначити відстань до цілі і врахувати зовнішні умови, які можуть зробити вплив на дальність і напрям польоту кулі. Приціл і точка прицілювання вибираються з таким розрахунком, щоб при стрільбі середня траєкторія проходила посередині цілі.

При стрільбі на відстані до 300 м вогонь слідує вести, як правило, з прицілом 3 або «П», прицілюючись в нижній край цілі або в середину, якщо ціль висока (фігури, що біжать, і т. д.).

При стрільбі на відстані, перевищуючі 300 м, приціл встановлюється відповідно відстані до цілі, закругленому до цілих сотень метрів. За точку прицілювання, як правило, приймається середина цілі. Якщо умови обстановки не дозволяють змінювати установку прицілу залежно від відстані до цілі, то в межах дальності прямого пострілу вогонь слід вести з прицілом, відповідним дальності прямого пострілу, прицілюючись в нижній край цілі.

  1. Прицілювання  (четверте навчальне місце).

Прикладка малокаліберної гвинтівки здійснюється таким чином. Лікоть лівої руки відводиться точно під гвинтівку, передпліччя цієї ж руки просовується вперед настільки, щоб цівка лежала не на пальцях, а на долоні лівої руки між великим і вказівним пальцями. Правою

http://www.refine.org.ua/images/referats/705/image002.jpg

рукою взяти приклад і встановити його на плече так, щоб відчувалося прилягання до плеча усього затильни­ка, а його середина впиралась у виїмку плеча. Далі кис­тю правої руки без напруження охопити шийку прик­лада, а вказівний палець накласти першим суглобом на спусковий гачок і лікоть вільно опустити на землю (під­логу). Голову трохи нахилити вперед і, не напружуючи шию, праву щоку прикласти до верхньої частини прик­лада.

Приготувавшись до стрільби, потрібно перевірити правильність прийнятого положення. Закін­чивши прикладку, прицілитись, потім заплющити на декілька секунд очі, після чого, розплющивши праве око (або ліве, якщо стрілець лівша), подивитися, як спрямо­вана гвинтівка відносно мішені. Якщо мушка відхилила­ся наліво від точки прицілювання, то весь корпус слід подати вліво, не пересуваючи лівого ліктя. Якщо гвин­тівка спрямована вправо, то потрібно зробити те саме, але тепер у правий бік. Якщо гвинтівка спрямована нижче точки прицілювання, то слід увесь корпус подати назад, не пересуваючи ліктів з місця, і, навпаки, якщо гвинтівка спрямована вище, то корпус подати вперед.

http://www.refine.org.ua/images/referats/705/image003.jpg

Правильним вважається положення, якщо під час перевір­ки мушка залишається точно під точкою прицілювання.

При стрільбі лежачи можна користуватися упором — мішечками з піском чи тирсою (мал. ). При стрільбі з упора кисть лівої руки кладеться на упор, а на неї кладеть­ся цівка гвинтівки. Корпус зміщується вперед або назад доти, поки не займе зручне для себе правильне положення.

У стрілецькій практиці відомий ще один прийом стрільби з упора. Він відрізняється від попереднього тим, що гвинтівка кладеться на упор, а ліва рука під­тримує приклад знизу.

http://www.refine.org.ua/images/referats/705/image004.jpg

http://www.refine.org.ua/images/referats/705/image005.jpg

Прицілювання — це надання каналу ствола напряму, необхідного для того, щоб уразити ціль. Вико­нується прицілювання за допомогою прицілу та мушки.

При стрільбі з відкритим приці­лом для прицілювання необхідно зажмурити ліве око, а правим дивитися крізь проріз прицілу на мушку і вста­новлювати-її таким чином, щоб її верхівку було видно в центрі прорізу прицілу на одному рівні з краями. Таке по­ложення мушки називається рівною мушкою. Головну увагу приділяють правильному положенню мушки в про­різу прицілу і лише періодично, для уточнення прицілю­вання, переключають зір на точку прицілювання.

При стрільбі у ціль із чорним колом («яблучком») (мал. ) рекомендується прицілювання здійснювати з невеликим просвітом, щоб під час прицілювання можна було чітко бачити обріз «яблучка» (мішені) і верхівку мушки. Величина просвіту залежить від особливостей зо­ру стрільця і має бути однаковою при кожному пострілі.  Отже, за рівної мушки кулі потрапляють у ціль. Якщо мушка дрібна, то кулі підуть нижче; якщо мушка велика, то кулі підуть вище; якщо мушка спрямована вправо, то кулі підуть вправо; якщо мушка спрямована вліво, то кулі підуть вліво. Коли гвинтівка завалюється в той чи інший бік, то відповідно у той бік і вниз буде відхилення.

На влучність стрільби суттєво впливає дихання стрільця. Якщо не затримати дихання під час спускання курка, зброя матиме значне коливання по вертикалі і го­ризонталі, бо приклад при видиху опускається, а ствол піднімається, а при вдиху — навпаки. Щоб цього не від­бувалося, необхідно в момент прицілювання і спуску кур­ка затримати дихання. Перед спуском курка треба зро­бити вдих, а потім неповний видих і затримати дихання на 7—10 секунд. Цього часу цілком достатньо, щоб пра­вильно прицілитися і зробити плавний спуск курка.

Спуск курка. Основою влучного пострілу є поєднан­ня сталого положення зброї, правильного прицілювання і спуску курка. Можна добре і правильно прицілитися і затримати вчасно дихання, але якщо різко натиснути на

спусковий гачок, то куля полетить з великими відхилен­нями, бо різкий рух пальця зіб'є наводку. Тому потрібно після затримки дихання плавно і рівномірно натискати на спусковий гачок, одночасно стежачи за правильним положенням мушки в прорізу і точкою прицілювання. Вказівний палець слід накладати на гачок першим суг­лобом, а сила тиску пальця повинна бути рівномірно спрямована вздовж осі каналу ствола. При неправиль­ному положенні пальця на гачку сила тиску спрямову­ється під кутом, що призводить до зміщення гвинтівки, і приціл збивається.

http://www.refine.org.ua/images/referats/705/image006.jpg

ё

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Захист Вітчизни:

 

  1. Прочитати умови виконання вправ початкових стрільб з пневматичної гвинтівки :

-ВПС №1 Стрільба з місця по нерухомій цілі з положення для стрільби сидячи:

           - ВПС №2 Стрільба з місця по нерухомій цілі з положення для стрільби стоячи:

      2.   Вивчити порядок виконання вправ стрільб з пневматичної гвинтівки ІЖ-38 в класі.

      3.   Повторити порядок приготування для стрільби з пневматичної гвинтівки.

 

Фізична культура:

 

      1.

      2.

 

ІХ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.

 

Захист Вітчизни:

 

  • Вважаю, що  навчальна мета бінарного уроку, а саме:
  • забезпечення виконання учнями правил безпеки під час уроку:
  • ознайомлення учнів з прицілюванням та помилками при прицілюванні:
  • вивчення з учнями способів визначення дальності до цілі

 

досягнута. Всі учні зрозуміли як виконувати підготовку до ведення стрільби з пневматичної гвинтівки ІЖ-38, відпрацювали дану підготовку практично і отримали певні навики в цьому.

 

Фізична культура:

 

  •  Вважаю, що  навчальна мета бінарного уроку, а саме:
  • виховання наполегливості та витримки при виконанні техніки ведення м`яча зовнішньою та внутрішньою сторонами стопи;
  •  формування практичних навичок техніки передачі м`яча

 досягнута.

Література.

Захист Вітчизни:

 

  1. К.О. Пашко. І.М. Герасимів. Ю.П. Щирба. М.М. Фука. Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів  Захист Вітчизни. Рівень стандарту, академічний рівень,профільний рівень,для хлопців  11 клас. посібник для загальноосівт. навч. закл.:– Х.: Видавництво «Сиция», с. 2012. – 113-117.
  2. М.М. Бака. Ю.О. Квашньов. А.О. Литвиненко. С.І. Операйло.  Підручник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів   Захист Вітчизни. Видавництво Київ, «ВЕЖА», 2006.

                                                       Фізична культура:

 

   1.

   2.

 

                                                              Інтернет джерела:

 

                                                             Захист Вітчизни:

  1. https://studopedia.com.ua/1_225048_vibir-pritsilu-tochki-pri.

   2.  www.jak.iblog.in.ua/articles/priciljuvannja-studopedija.html

 

 

                                                             Фізична культура:

 

 

 

Викладач Захисту Вітчизни                                 Гонор Г.В.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
10093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку