Урок на тему: "Трикутник. Периметр трикутника"

Про матеріал

Урок має назву "Новорічна кухня". Учні повторюють, закріплюють матеріал виконуючі цікаві завдання з цікавими назвами

Перегляд файлу

Тема: Трикутник. Периметр трикутника

 

Формування компетентностей:

  • Предметна компетентність: закріпити поняття трикутника, його периметра; закріпити вміння знаходити на рисунках та зображати трикутники, знаходити периметр трикутника, класифікувати трикутники за видами їхніх кутів та сторін;

Ключові компетентності:

  • Спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, поповнювати свій словниковий запас;
  • Математична компетентність – оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині;
  • Соціальна та громадянська компетентності – оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів.

Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок

 

Обладнання:

     Дидактичний матеріал із завданнями для різних етапів уроку

  Проектор, екран, ноутбук

  Індивідуальні карточки

 

 

Хід уроку

 

І.Організаційний момент

Діти, подивіться навкруги. Що ви бачите? Я бачу святково прибраний клас, можливо ви мені скажете, що за свято до нас наближається? Так, Новий рік, тому сьогодні у нас з вами буде незвичайний урок. Ми з вами будемо разом готуватись до Нового Року і на протязі всього уроку у нас буде діяти правило піднятої сніжинки.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вашим домашнім завдання було повторити теоретичний матеріал. Давайте його перевіримо.

  1. Вправа «Усне опитування»
  1. Трикутник - це?
  2. Периметр трикутника – це?
  3. Р = 3АВ - це формула ?
  4. Р = АВ + ВС + АС - це формула ?
  5. Р = 2АВ + АС - це формула ?
  6. <А + <В + <С = ?

 

ІІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

  1. Гра-сортувальник «Новорічний компот». (Класифікація трикутників)
  2. Групова вправа «Ялинковий танграм» (З трикутників скласти ялинку)
  3. Практичне завдання «Святкове олів’є» (Виміряти довжини сторін трикутника та знайти його периметр). Хто перший виконає завдання той буде мати першочергове право в наступному завданні
  4. Фізкультхвилинка
  5. Гра «Новорічна красуня» (Вибрати по рівням завдання на знаходження кута трикутника, виконати його. Якщо завдання виконане правильно прикрасити ялинку іграшкою. Декілька учнів виконують завдання на дошці всі інші самостійно)
  6. Різнорівнева вправа «Чудо-десерт» (Вибрати завдання по рівням на знаходження периметра)
  7. Завдання на побудову від Діда Мороза (За допомогою лінійки і транспортира накреслити трикутник)

 ІV. Домашнє завдання

Виготовити з паперу трикутник. Виміряти його кути та сторони. Визначити вид трикутника за  сторонами та кутами. Знайти периметр даного трикутника

V. Підсумки уроку. Рефлексія

C:\Users\user\Desktop\відкритий урок\ed191b1f63534c43e2d089c9dbe007e2--mathematics-shape.jpgВправа «Трикутники настрою»

 

       Мені сподобався урок                        

      

 

C:\Users\user\Desktop\відкритий урок\png-transparent-nachos-mexican-cuisine-taco-bell-food-nacho-oc-nachos-miscellaneous-angle-triangle.png 

         Мені не сподобався урок

 

 

 

VІ. Оцінювання

 

Перегляд файлу

C:\Users\user\Desktop\відкритий урок\ed191b1f63534c43e2d089c9dbe007e2--mathematics-shape.jpgC:\Users\user\Desktop\відкритий урок\ed191b1f63534c43e2d089c9dbe007e2--mathematics-shape.jpgC:\Users\user\Desktop\відкритий урок\ed191b1f63534c43e2d089c9dbe007e2--mathematics-shape.jpgC:\Users\user\Desktop\відкритий урок\png-transparent-nachos-mexican-cuisine-taco-bell-food-nacho-oc-nachos-miscellaneous-angle-triangle.pngC:\Users\user\Desktop\відкритий урок\png-transparent-nachos-mexican-cuisine-taco-bell-food-nacho-oc-nachos-miscellaneous-angle-triangle.pngC:\Users\user\Desktop\відкритий урок\png-transparent-nachos-mexican-cuisine-taco-bell-food-nacho-oc-nachos-miscellaneous-angle-triangle.png 

Перегляд файлу

 

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
13 лютого
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку