Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з математики ,
за Типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Математика» для 3 класу
(І частина)
(автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)
( для дітей з інтелектуальним порушенням )
5 годин на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
||
1 |
Нумерація чисел у межах 100. Усна лічба |
|
2 |
Число десятків, число одиниць у числі. Порівняння чисел |
|
3 |
Арифметичні дії додавання і віднімання. |
|
4 |
Прийоми усного додавання і віднімання без переходу через розряд |
|
5 |
Компоненти та результати дії додавання |
|
6 |
Компоненти та результати дії віднімання |
|
7 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Проста задача. |
|
8 |
Прості задачі на знаходження різниці. |
|
9 |
Арифметична дія множення. |
|
10 |
Таблиця множення числа 2 |
|
11 |
Таблиця множення числа 2. Знаходження значень виразів на закріплення таблиці множення числа 2 |
|
12 |
Арифметична дія ділення. Таблиця ділення на 2 |
|
13 |
Закріплення таблиці множення і ділення на 2 |
|
14 |
Компоненти дії множення |
|
15 |
Компоненти дії ділення |
|
16 |
Таблиця множення числа 3 |
|
17 |
Таблиця ділення на 3 |
|
18 |
Закріплення таблиці множення і ділення на 3 |
|
19 |
Прості задачі на знаходження добутку і частки |
|
20 |
Закріплення знань таблиць множення і ділення на 2 і 3 та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач |
|
21 |
Контрольна робота № 1 |
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності |
||
22 |
Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. |
|
23 |
Складання виразу до простої задачі |
|
24 |
Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної |
|
25 |
Буквені вирази. |
|
26 |
Буквені вирази. Прості задачі з буквеними даними |
|
27 |
Переставний закон множення |
|
28 |
Таблиця множення числа 4 |
|
29 |
Таблиця множення числа 4 |
|
30 |
Таблиця ділення на 4 |
|
31 |
Таблиця ділення на 4 |
|
32 |
Закріплення знань таблиці множення і ділення на 4 та вмінь їх застосовувати. |
|
33 |
Таблиця множення числа 5 |
|
34 |
Таблиця ділення на 5 |
|
35 |
Закріплення знань таблиці множення і ділення на 5 та вмінь їх застосовувати. |
|
Величини |
||
36 |
Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр |
|
37 |
Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, сантиметр |
|
38 |
Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр |
|
39 |
Контрольна робота № 2 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
||
40 |
Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної |
|
41 |
Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної |
|
42 |
Кути. Прямий кут, непрямі кути. |
|
43 |
Характерні ознаки прямокутника. Побудова прямокутника із заданими довжинами сторін |
|
44 |
Характерні ознаки квадрата. Побудова квадрата із заданою довжиною сторони |
|
45 |
Периметр прямокутника і квадрата. |
|
46 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника, квадрата» |
|
47 |
Коло і круг. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону |
|
48 |
Коло і круг. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону |
|
49 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми « Коло і круг» |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
||
50 |
Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями |
|
51 |
Лічба сотнями. Трицифрові числа . Читання чисел |
|
52 |
Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями |
|
53 |
Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями |
|
54 |
Закріплення знань, умінь і навичок |
|
55 |
Розклад чисел на розрядні доданки |
|
56 |
Додавання та віднімання сотень |
|
57 |
Додавання та віднімання сотень |
|
58 |
Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі |
|
59 |
Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі |
|
60 |
Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел |
|
61 |
Закріплення вмінь порівнювати числа |
|
62 |
Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач |
|
63 |
Контрольна робота № 3 |
|
Величини. Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
||
64 |
Довжина. Кілометр |
|
65 |
Довжина. Кілометр |
|
66 |
Збільшення та зменшення двоцифрового числа на 1 |
|
67 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач |
|
68 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач |
|
69 |
Множення і ділення круглого числа на число 2. Розв’язування задач |
|
70 |
Множення і ділення круглого числа на число 3. Розв’язування задач |
|
71 |
Множення і ділення круглого числа на число 4. Розв’язування задач |
|
72 |
Множення і ділення круглого числа на число 5. Розв’язування задач |
|
73 |
Розв’язування задач |
|
74 |
Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі. |
|
75 |
Закріплення знань, умінь і навичок |
|
76 |
Контрольна робота |
|
77 |
Закріплення знань, умінь і навичок |
|
78 |
Закріплення знань, умінь і навичок |
|
79 |
Урок узагальнення знань |
|