Головна теза розуміння методу проєктів: Усе, що я пізнаю, я знаю для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати Мета дослідження: Визначити сутність методу проєктів Активізувати навчальні можливості учнів Формувати основні практичні вміння та навички Навчити самостійно мислити та діяти
Проблемне питання: “Формування проєктно-технологічного мислення в учнів” Головна мета вчителя на уроках трудового навчання є: створення реальних умов для реалізації індивідуальних можливостей кожного учня формування та розвитку творчої ініціативи, творчого пошуку наповнення трудової діяльності учнів інтелектуальним змістом
Проблема виконання проєкту вибір теми збір інформації варіанти конструкцій аналіз інформації підбір матеріалів правила ТБ виконання завдання оформлення результатів колективне обговорення пропонувати ідеї забезпечення банком інформації консультування допомога контроль Завдання учня Завдання вчителя